Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen teksten /
Benjamin Gepost door Benjamin op dinsdag 20-05-2008 om 15:55:06
Jij bent eerder een nepper dan een fcking rapper, je vind jezelf goed, maar als ik kom dan is er gelijk bloed.
Bij bloed ren je weg dat vind je niet lauw, dan begint het echt en zijn je verwoorde daden ineens weg.
Je praat te veel, en doet maar niks, houd je bek mongool want niemand doet je niks.
Ik maak je bang en jouw chick was spang.
Totdat ik mijn pik in haar bek stopte, want ze was van mij, man.
Je doet nog blij, omdat je haar hebt, lopen opscheppen en zoenen voor mijn bek.
Maar je weet niet dat ik der vol gespoten heb, en jij lekker alles van mij opgenomen heb.
Hoe smaakt mijn sperma nou, vieze flikker, je neemt het in je mond als een onderbetaalde stripper.

Net zoals je moeder, die echt onderbetaald is, zeker met een zoon als jouw die gewoon niks waard is.
Tuurlijk wilt ze zelfmoord plegen, want dat is logica, iedereen geloofd je want wie wilt het nou niet, van deze aardkloot af voor deze kanker parasiet.
De enige manier hoe jij mijn ex-chick kon krijgen was door leugens over mij te verspreiden.
Maar houd nou maar gewoon je mond want anders stop ik koud ijzer in je kont.


NOTE! Die gozer loog over dat zijn moeder zelfmoord wou plegen xD. Tering EMO's, sorry ik weet niet waarom maar ik heb ineens inspiratie. xD
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-05-2008 @ 15:57:11 ]
Ko-eN Gepost door Ko-eN op dinsdag 20-05-2008 om 15:56:25
kk vet man
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-05-2008 @ 15:59:15 ]
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op dinsdag 20-05-2008 om 16:10:06
Het is goed dat je veel inspiratie hebt, maar probeer nu eens wat langer aan een tekst te besteden als je er weer eentje schrijft.

Probeer het eens over wat originelers te hebben, want dit is vrij saai om te lezen, om het zwak uit te drukken. Verbeter je schrijfstijl, betrek mensen echt bij je tekst, maak je zinnen ongeveer even lang en probeer ook je rijm te verbeteren.

Oefen veel, maar drop alleen de beste teksten. Verder is het heel handig om de tutorial door te lezen (die staat in het battleforum).

En lees ook eens wat teksten van geskillde schrijvers hier op het forum (Masahiro, Strijker, Mixxman, Locutus) door, daar heb je altijd veel aan.

Succes
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op dinsdag 20-05-2008 om 16:24:35
Quote:
Het is goed dat je veel inspiratie hebt, maar probeer nu eens wat langer aan een tekst te besteden als je er weer eentje schrijft.

Probeer het eens over wat originelers te hebben, want dit is vrij saai om te lezen, om het zwak uit te drukken. Verbeter je schrijfstijl, betrek mensen echt bij je tekst, maak je zinnen ongeveer even lang en probeer ook je rijm te verbeteren.


dus dat.. ik geloof dat dit je 4/5e topic al is vandaag? aandacht er aan besteden..
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
PowWow Gepost door PowWow op dinsdag 20-05-2008 om 18:34:26
Je hebt een erge flow, let niet op wat al die andere mensen zeggen. Je hebt talent vriend wel agressief deze, die andere hadden meer een soort van moraal, hoewel deze ook wel een erge flow heeft.
Juudet
Klein maar fijn.
Gepost door Juudet op dinsdag 20-05-2008 om 19:52:11
Quote:
PowWow schreef op 20-05-2008 @ 18:34
Je hebt een erge flow, let niet op wat al die andere mensen zeggen. Je hebt talent vriend wel agressief deze, die andere hadden meer een soort van moraal, hoewel deze ook wel een erge flow heeft.


Erge flow?
Gast je hebt m nog niet horen flowen (of ken je m persoonlijk?)
Aan een tekst kun je niet horen of lezen hoe iemand flowt.. Misschien zou hij wel dik off beat rappen.
En ookal zou hij een erge flow hebben, dan nog moet hij wel naar de mensen zoals V.I.P. luisteren
Ze geven hun feed niet voor niets.

Nouja weer even naar de tekst zelf
Ik ben het met V.I.P. eens, je teksten langer maken/ uitwerken.
En alleen de besten hier droppen.
Pi_tr
Gepost door Pi_tr op dinsdag 20-05-2008 om 20:06:37
hehe een aanval van Juudet
broederschap
Gepost door broederschap op dinsdag 20-05-2008 om 20:42:07
weet niet of het aan mij ligt maar ik vind de zinnen lang.
het is wel goed dat je inspiratie heb.
en nog 1 opmerking maar ik denk dat het zeikerig overkomt, beetje simpele rijm.

chindow
Bel 112 want ik brand-weer-man
Gepost door chindow op dinsdag 20-05-2008 om 20:44:33
sorry hoor ik vind het maar een wacke tekst.
jaloers dat ie met je meisje heeft ofso?
peefizz
jaman
Gepost door peefizz op woensdag 21-05-2008 om 07:26:04
dit is toch 3x niks mensen... iedereen die typeles heeft gehad kan binnen 5 minuten zo'n tekst op zn beeldscherm zetten...
Hyreme
Gepost door Hyreme op woensdag 21-05-2008 om 13:17:49
Quote:
broederschap schreef op 20-05-2008 @ 20:42
weet niet of het aan mij ligt maar ik vind de zinnen lang.
het is wel goed dat je inspiratie heb.
en nog 1 opmerking maar ik denk dat het zeikerig overkomt, beetje simpele rijm.



zeg JJ.. volgens mij kan zelfs jij beter teksten maken dan dit..

wtf.. ik wil die dude niet afkraken maar zet het eerst gewoon in 16, overzichtelijke leesbare zonder spelfouten, bars en dan ga ik het voor je checken en feed geven ok

toedeloe
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
 Index / Drop je eigen teksten /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0089 sec.