Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
weksel
Sir Fixalot
Gepost door weksel op donderdag 22-05-2008 om 14:05:59
1ste track..

www.bonusbeats.nl

Kleine impressie waar ik beetje mee bezig ben..

Feed plz
Mutz
Gepost door Mutz op donderdag 22-05-2008 om 14:29:28
samples zijn echt lekker, ook lekker gechopped!
maar ik vindt de drums wat minder. ze zijn wat statisch. probeer óf je drums niet 100% te quantizen, maar bijvoorbeeld 50% ofzo, óf gewoon je drums wat losser in te spelen (wel iets moeilijker). Dan krijg je wat swing in je drums en daar leent deze sample zich perfect voor. en ik zou de hihat/shaker wat meer op laten vullen als alleen dit, en die dan ook weer laten swingen.
2e snippet is niet helemaal me smaak, maar die klinkt zeker niet verkeerd

verder, keep it up!
hoop dat je er wat aan hebt
weksel
Sir Fixalot
Gepost door weksel op donderdag 22-05-2008 om 17:50:26
Aight, thnx man.. ga meteen weer wat aanpassen dan..

Dit is mijn 2e echte serieuze beat die ik maak.. Werk samen met nog een jongen, daar is die 2e beat van.. samen producen we gewoon beats enz.. ben nu half jaartje bezig ofzo..

Snap alleen niet helemaal wat je bedoeld met die 50% quantize.. bedoel je gewoon kick opschuiven?? dat ie losser van elkaar staat?

Iig thnx for feed mainnn
weksel
Sir Fixalot
Gepost door weksel op zaterdag 24-05-2008 om 17:32:30
FEED???
Mutz
Gepost door Mutz op zaterdag 24-05-2008 om 18:24:36
ja in principe gewoon iets opschuiven, en dan gewoon kijken wat het lekkerst klinkt
weksel
Sir Fixalot
Gepost door weksel op zaterdag 24-05-2008 om 18:40:55
zal eens kijken wat ik kan doen voor je haha..

Iig dit is feed waar ik iets aan heb haha
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0095 sec.