Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ]
getinspired
Gepost door getinspired op vrijdag 23-05-2008 om 21:58:28
Nee dat er alleen moderators worden aangenomen in oneven jaren

Aapje als moderator is toch geen probleem
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-05-2008 @ 21:59:11 ]

----------------------------------------
je wilt wat lekkers op je bord, maar geen spetters op je schort. voorgerecht, nagerecht, complimenten van de kok.
Unexplained Gepost door Unexplained op vrijdag 23-05-2008 om 21:58:37
Quote:
aapje schreef op 23-05-2008 @ 21:56


aaah ik ben aangenomen



Read again.
Spirit
sprrrt
Gepost door Spirit op vrijdag 23-05-2008 om 21:59:09
Ghehehehehe, sbu

Hoe is het met de pappies dan?


----------------------------------------
I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence.
aapje
Gepost door aapje op vrijdag 23-05-2008 om 22:02:10
nu ik niet aangenomen ben ga ik natuurlijk nog meer posten hier. doh.

eigenlijk is dit een oneven jaar want 2008 bevat vier cijfers. 2+4+8 is 14. de helft van veertien is zeven. daarom.
je hoort altijd alles door de helft tedoen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-05-2008 @ 22:03:56 ]
Superdoper
SD
Gepost door Superdoper op vrijdag 23-05-2008 om 22:03:04
spamsletjuh...
----------------------------------------
Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K
aapje
Gepost door aapje op vrijdag 23-05-2008 om 22:16:03
blegh. kans gemist. mja over zeven maandjes weer een poging. altijd positief blijven he
Superdoper
SD
Gepost door Superdoper op vrijdag 23-05-2008 om 22:23:58
dat ben je dan allang weer vergeten... hoop ik
----------------------------------------
Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K
aapje
Gepost door aapje op vrijdag 23-05-2008 om 22:25:18
hehe neehoor. geheugen als een olifant + nolife. maar tegen die tijd misschien wel. eenleven he.
Superdoper
SD
Gepost door Superdoper op vrijdag 23-05-2008 om 22:26:25
ja en misschien tegen die tijd wel moderator!
----------------------------------------
Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K
getinspired
Gepost door getinspired op vrijdag 23-05-2008 om 22:27:08
Wat ga je voor opleiding doen Aapje?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-05-2008 @ 22:27:30 ]

----------------------------------------
je wilt wat lekkers op je bord, maar geen spetters op je schort. voorgerecht, nagerecht, complimenten van de kok.
aapje
Gepost door aapje op vrijdag 23-05-2008 om 22:29:49
i hope so superdoper dat zou echt een vette move in mijn carriere zijn.

marketing en communicatie op mbo niveau getinspired zin in zin in zin in. echt super lijkt me. heel breed dus daarna sowieso hbo. denkik. als ik tegen die tijd nog zo gemotiveerd ben.
getinspired
Gepost door getinspired op vrijdag 23-05-2008 om 22:31:03
zo enthousiast!
leuk hoor
----------------------------------------
je wilt wat lekkers op je bord, maar geen spetters op je schort. voorgerecht, nagerecht, complimenten van de kok.
Superdoper
SD
Gepost door Superdoper op vrijdag 23-05-2008 om 22:31:58
uhm, denk het niet...

ik zit ook op mbo, nu in mn 2de jaar...
Maar echt na een half jaar is je hele leven al naar de klote door die school, je hebt echt geen motivatie meer. En alles is klote geregeld! Standaard.
----------------------------------------
Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K
aapje
Gepost door aapje op vrijdag 23-05-2008 om 22:32:52
hehe ja, niet alleen de opleiding maar lijkt me gewoon ook weer lekker om die frisse start weer te maken. afgelopen twee jaar op een te saaie school gezeten, halverwege wel een zegmaar soort nieuw gebouw aangebouwd aan havo/atheneum gedeelte van zelfde school'keten' als het ware zegmaar. dus wel weer nieuwe mensen enzo. maartoch. zin om nieuwe mensen te leren kennen toch.

@superdoperwt
whut ? lijkt me juist vet jonge. eerste tien weken op die school dan hele tijd ook stage lopen, kan zijn dat je dan eens op een kutplek komt mja ja dat is kut. maar tis vooral overal verslagen van maken zeiden ze enzo en dat is net wat voor mij hehe. dusja.

en ook, je hebt zegmaar zo'n leraar ofzo weetikhet. en die man krijgen wij volgend jaar ook en je kan zo met hem ouwehoeren. zegmaar niet als in 'goh heeft iedereen zn verslagen ingeleverd' en dan 'nee' zeggen maar echt ouwehoeren. ook weetikveel was ik daar voor intakegesprek enz moest ik ding meenemen van mn school om te laten zien. stond favoriete tv programma in. k heb daar house neergezet want dat kijk ik wel eens hehe gingie helemaal daarover praten de hele tijd.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-05-2008 @ 22:37:16 ]
getinspired
Gepost door getinspired op vrijdag 23-05-2008 om 22:37:34
Ik zit nu ook in mn 2e jaar, en ben nog steeds blij dat ik van de middelbare school af ben... en t is ook zeker niet saai heurr!
----------------------------------------
je wilt wat lekkers op je bord, maar geen spetters op je schort. voorgerecht, nagerecht, complimenten van de kok.
Superdoper
SD
Gepost door Superdoper op vrijdag 23-05-2008 om 22:37:54
Nou echt, ik zou niemand aanraden om bij mij op school te komen...
Je gaat helemaal kapot, je krijgt puur nutteloze lessen, je krijgt facturen opgestuurd van ong 400 euro waarvan je 350 niet hoeft te betalen maar dat zetten ze er niet bij... En niemand van de leraren/directie comuniceert daar met elkaar, dus alles met toetsen, verslagen, lessen etc gaat standaard fout. Echt te erg... Daarom kom ik ook niet meer zo veel, heb wel wat beters te doen...
----------------------------------------
Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K
aapje
Gepost door aapje op vrijdag 23-05-2008 om 22:38:31
nice.

ja superdoper wil mij van mn motivatie om de examens te halen afhelpen. ik heb hem door maareh hij heeft spierpijn dus hij kan niet zo snel typen. hehe.

@superdoperwt
ah balen. mrja kan je niet andere school uitzoeken ofzo ?
bij mij op school mag je wel. ik praat wel even met die man.

[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-05-2008 @ 22:40:14 ]
getinspired
Gepost door getinspired op vrijdag 23-05-2008 om 22:39:14
mssn moet je naar een andere school gaan waar je die opleiding ook hebt als het zo erg is?
----------------------------------------
je wilt wat lekkers op je bord, maar geen spetters op je schort. voorgerecht, nagerecht, complimenten van de kok.
sreob Gepost door sreob op vrijdag 23-05-2008 om 22:39:50
wel wel wat een praatstof, school haha lang geleden mayn
----------------------------------------
hiphop naar het oosten,laat maar komen
Droplollie Gepost door Droplollie op vrijdag 23-05-2008 om 22:41:35
Ben zo blij dat ik van de havo af ben. HBO is tien keer chiller, studentenleven uber alles!
----------------------------------------
trainen voor een six pack of neem een sixpack voor een bierbuik
Superdoper
SD
Gepost door Superdoper op vrijdag 23-05-2008 om 22:43:11
Mwah, dat gaat me dan ook weer beetje ver..
Zit nu samen met goede vriend van me op die school, in dezelfde klas.. dat is dan wel weer positief...
Maar om nou weer naar een andere school te verhuizen gaat me beetje ver, aangezien ik komende 2 jaar vrijwel niet meer naar school hoef.. iig niet meer zoveel les.

Haha, ik typ sowiesow niet zo snel...
----------------------------------------
Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K
aapje
Gepost door aapje op vrijdag 23-05-2008 om 22:45:16
ah droplollie wel nuchter achter het stuur of hoe zit het ?

@superdoper
ja ik ga ook met goede vriendin vanme die opleiding doen als we beide slagen. daarom ook meer zin in. maar wel kut nog geen enkele jongen heeft zich aangemeld voor die opleiding en niet om die meiden ofzo maar jongens zijn veel chiller om mee te ouwehoeren. meiden lopen toch altijd maar wat te bitchen hihihih. ikniet natuurlijk.
getinspired
Gepost door getinspired op vrijdag 23-05-2008 om 22:45:28
haha Nja dan moet je het maar doen met wat er wel wordt geregeld toch
----------------------------------------
je wilt wat lekkers op je bord, maar geen spetters op je schort. voorgerecht, nagerecht, complimenten van de kok.
Nickert
boss
Gepost door Nickert op vrijdag 23-05-2008 om 22:45:46
Havo vond ik 10 keer beter als HBO. Je hoefde veel minder te regelen en niet alles ging op de middelbare school fout qua organisatie.
getinspired
Gepost door getinspired op vrijdag 23-05-2008 om 22:47:38
Mssn wel minder te regelen maar bij mij op de havo ging er ook genoeg fout qua organisatie. verschilt per school denk ik.
----------------------------------------
je wilt wat lekkers op je bord, maar geen spetters op je schort. voorgerecht, nagerecht, complimenten van de kok.
aapje
Gepost door aapje op vrijdag 23-05-2008 om 22:47:48
Ja maar dat zeiden ze bij ons al dat de overgang van havo-hbo slecht is. ofzo.
dat we daarom beter via mbo naar hbo konden dan eerst havo doen.
Superdoper
SD
Gepost door Superdoper op vrijdag 23-05-2008 om 22:51:28
Quote:
getinspired schreef op 23-05-2008 @ 22:47
verschilt per school


Dat sowiesow, vmbo vond ik touwens bij ons echt te relaxed...
Heb die 4 jaar echt geen fuck gedaan, altijd lol trappen daar..
Ook met leraren en met die gast van de te laat briefjes, goh hoe noem je zo iemand ookalweer?
Nja, was iig echt te dope!
----------------------------------------
Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K
getinspired
Gepost door getinspired op vrijdag 23-05-2008 om 22:52:20
Concierge?
----------------------------------------
je wilt wat lekkers op je bord, maar geen spetters op je schort. voorgerecht, nagerecht, complimenten van de kok.
aapje
Gepost door aapje op vrijdag 23-05-2008 om 22:52:22
concierge ofs ? hehe.
Superdoper
SD
Gepost door Superdoper op vrijdag 23-05-2008 om 22:56:32
nee, dat was een andere knakker.. die was echt een tering lijer! Haha..
Toen met LSD gingdie s'avonds voor de school zitten met zn camera ons proberen te filmen...
Wij zo daar om 1 uur snachts met graf bussen, wc papier en eieren, en natuurlijk helemaal in het zwart gekleerd! Hehe helemaal zo achter de school langs, zo over een hek geklommen, langs een sloot, en toen nog een hek over om zo eieren overal te kunnen gooien, en allemaal shit met die graf bussen neer gekwakt over leraren en shit!
En toen voordat we weg gingen, rende we richting die knakker met zn camera en gooide met zn alle allemaal eieren op hem, haha dat was zo mooi... Hij schelden, en achter ons aan rennen!
----------------------------------------
Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K
aapje
Gepost door aapje op vrijdag 23-05-2008 om 22:59:32
tjongejongejongejonge. hahahha te mooi.

appelstroop
was jij dat niet laatst getinspired die het over appelstroop had toen had ik het over rijstwafels hehe. toen heb k het maar op boodschappenlijstje gezet . lekkerrrrr
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-05-2008 @ 23:00:48 ]
Droplollie Gepost door Droplollie op vrijdag 23-05-2008 om 23:06:55
Quote:
aapje schreef op 23-05-2008 @ 22:45
ah droplollie wel nuchter achter het stuur of hoe zit het ?

@superdoper
ja ik ga ook met goede vriendin vanme die opleiding doen als we beide slagen. daarom ook meer zin in. maar wel kut nog geen enkele jongen heeft zich aangemeld voor die opleiding en niet om die meiden ofzo maar jongens zijn veel chiller om mee te ouwehoeren. meiden lopen toch altijd maar wat te bitchen hihihih. ikniet natuurlijk.


Altijd, ik heb mezelf voorgenomen nooit een biertje te gaan drinken voordat ik ga rijden. Een eerste biertje is makkelijker afslaan dan een 2e.
En bovendien ga ik sowieso niet rijden als ik uitga.
----------------------------------------
trainen voor een six pack of neem een sixpack voor een bierbuik
getinspired
Gepost door getinspired op vrijdag 23-05-2008 om 23:06:56
jaaa dat was ik!
----------------------------------------
je wilt wat lekkers op je bord, maar geen spetters op je schort. voorgerecht, nagerecht, complimenten van de kok.
aapje
Gepost door aapje op vrijdag 23-05-2008 om 23:10:04
netjes @droplollie

haha ja he, dacht ik al, ik dacht miss was het pummety wel maar jij was dus de rijstwafel met stroop combinatie. hahah wel lekker iig.
Superdoper
SD
Gepost door Superdoper op vrijdag 23-05-2008 om 23:12:07
rijstwafel met pindakaas + zout! dat is ook lekker!

of zei ik dat de vorige keer ookal?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-05-2008 @ 23:12:44 ]

----------------------------------------
Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K
getinspired
Gepost door getinspired op vrijdag 23-05-2008 om 23:12:24
haha ja toch! maar ikheb het zelf ook al heel lang niet meer gehad.
Ik bennu verslaafd aan verse broodjes met leverpastei
----------------------------------------
je wilt wat lekkers op je bord, maar geen spetters op je schort. voorgerecht, nagerecht, complimenten van de kok.
Superdoper
SD
Gepost door Superdoper op vrijdag 23-05-2008 om 23:13:55
zo damn, dat is pas lang geleden datk dat op heb...
----------------------------------------
Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K
aapje
Gepost door aapje op vrijdag 23-05-2008 om 23:14:28
hahahahah dejavu.
ja dat zei je al superdoperwt.
(over die pindakaasrijstwafelmetzout)

ah leverpastei uit zo'n soort van blikje ? ik vind dat vet lekker maar ik durf het niet meer echt te eten ofzo theeworst vond ik ook zooo lekker en eh zo'n rol worst ofz met zo'n wit randje altijd. stonk vet erg. en leverworst ook haha vroeger zat k keertje aan tafel ofzo komen mn ouders keuken in zit ik aan dat ding te eten.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-05-2008 @ 23:16:49 ]
Superdoper
SD
Gepost door Superdoper op vrijdag 23-05-2008 om 23:17:22
Quote:
aapje schreef op 23-05-2008 @ 22:38
superdoperwt

Quote:
aapje schreef op 23-05-2008 @ 23:14
superdoperwt

something wrong girl?
----------------------------------------
Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K
aapje
Gepost door aapje op vrijdag 23-05-2008 om 23:18:06
nee ik vind gewoon leuk gevonden van mezelf. doperwt. superdoperwt
Superdoper
SD
Gepost door Superdoper op vrijdag 23-05-2008 om 23:18:45
aight aight, doe je ding zou ik zeggen!
----------------------------------------
Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K
aapje
Gepost door aapje op vrijdag 23-05-2008 om 23:19:31
haha komtgoed


















superdoperwt
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-05-2008 @ 23:19:49 ]
Superdoper
SD
Gepost door Superdoper op vrijdag 23-05-2008 om 23:23:44




Trouwens... ik maak welis foto's heh, heb ook zn ding wat ze een site noemen met wat kiekjes daarop...

Maar nou heb ik 2 mooie foto's die ik hem gemaakt die ik er ook wel op zou willen zetten, maar nou heeft mn vriendin meegedaan aan zn fotowedstrijd met die 2 foto's en ze had gewonnen... 1ste plaats dus, canon digitale camera gewonnen ook nog. (Eigenlijk raar want het is een foto wedstrijd dus eigenlijk zou je al een camera moeten hebben om eerst die foto gemaakt te kunnen hebben, maarja dat was in dit geval dus niet zo..) Dus nu kan ik ze er niet op zetten denk ik... Aangezien hun denken dat zij ze heeft gemaakt... (Wat dus ook verplicht was)

Maar iig, ze heeft dus gewonnen met mijn foto, dus eigenlijk heb ik gewonnen op haar naam.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-05-2008 @ 23:24:10 ]

----------------------------------------
Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K
aapje
Gepost door aapje op vrijdag 23-05-2008 om 23:25:26
hmja, dan zet je toch haar naam eronder, wel een beetje kut dat zij er met jouw eer vandoor gaat maar eej. maar aan de andere kant miss valt het wel op als ze op je andere foto's lijken want dan begint die jury misscshien iets te dneken als er iemand tussen zit die toevallig jouw site onder ogen krijgt.
Superdoper
SD
Gepost door Superdoper op vrijdag 23-05-2008 om 23:27:11
ja zoiets dacht ik dus ook...
Maar ze mocht met mijn foto mee doen, dus dat was het probleem niet.. had eigenlijk niet verwacht dat ze (ik) zou winnen! Was eigenlijk ook voor een school project, maar toen kon ze ook mee doen aan die wedstrijd, wat ze dus ook heeft gedaan.

Nja, misschien over een half jaartje ze er maar op zetten
----------------------------------------
Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K
getinspired
Gepost door getinspired op vrijdag 23-05-2008 om 23:27:33
Quote:
aapje schreef op 23-05-2008 @ 23:14
hahahahah dejavu.
ja dat zei je al superdoperwt.
(over die pindakaasrijstwafelmetzout)

ah leverpastei uit zo'n soort van blikje ? ik vind dat vet lekker maar ik durf het niet meer echt te eten ofzo theeworst vond ik ook zooo lekker en eh zo'n rol worst ofz met zo'n wit randje altijd. stonk vet erg. en leverworst ook haha vroeger zat k keertje aan tafel ofzo komen mn ouders keuken in zit ik aan dat ding te eten.


theeworst?!?!

haha sorry late reactie
----------------------------------------
je wilt wat lekkers op je bord, maar geen spetters op je schort. voorgerecht, nagerecht, complimenten van de kok.
aapje
Gepost door aapje op vrijdag 23-05-2008 om 23:28:26
hehe ja. even afwachten, wat is die site trouwens met die foto's of mag k die niet zien ?


ja theeworst . toch zo heet dat toch ? in zo'n soort van zakje ofzo. veeeeeett lekker was dat.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-05-2008 @ 23:29:10 ]
getinspired
Gepost door getinspired op vrijdag 23-05-2008 om 23:29:19
wat moet ik me daar bij voorstellen?
----------------------------------------
je wilt wat lekkers op je bord, maar geen spetters op je schort. voorgerecht, nagerecht, complimenten van de kok.
Superdoper
SD
Gepost door Superdoper op vrijdag 23-05-2008 om 23:29:23
< linkje, staat daar ergens trouwens ook >
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-05-2008 @ 23:30:00 ]

----------------------------------------
Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K
getinspired
Gepost door getinspired op vrijdag 23-05-2008 om 23:30:25
welk mapje dan
----------------------------------------
je wilt wat lekkers op je bord, maar geen spetters op je schort. voorgerecht, nagerecht, complimenten van de kok.
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0195 sec.