Index / [arch] Battle corner / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ] | ||
hilarius wie ga je voor de gek houden,je weet ik rap lauwer ![]() |
![]() | ![]() |
[quote]yayzus schreef op 22-07-2008 @ 01:47 (...) Niet focken met de boy, je word met je gespeelt dus wie the Fok is de toy? Je niveau is uit gespeelt, en ik weet dat je nog steeds speelt. Ik speel deze game zonder controller uit, Trek je witte vlag . Je doet niet mee, bitches als jou spitten en noemen me Naam maar ik weet dat ze zuigen![/quote dit is egt te slecht hier ga ik geen bar aan verspillen ---------------------------------------- jij hebt geen beste rap, je fietst op je hardst maar gast ik boek je op me step | ||
kdubbelbee kebab ![]() |
![]() | ![]() |
hilarius geef yay een boks man, jullie passen bij elkaar. 2 gare mcs waar helemaal niemand op zit te wachten. ---------------------------------------- Ik ben die metaforen man, jij die, verwarde meta die zich voordoet als een man. | ||
yayzus![]() |
![]() | ![]() |
We zitten wel met ze alle op de ''iets te goed gekleden allechtoon'' te wachten ![]() ---------------------------------------- Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face | ||
kdubbelbee kebab ![]() |
![]() | ![]() |
Klopt, genoeg. Je blijft echt presteren he, met je ongelooflijk gare taalgebruik. "We zitten wel met ze alle op de ''iets te goed gekleden allechtoon'' te wachten " Goed trouwens, dat die line blijft hangen, doel bereikt. Herinner me namelijk geen 1 line die jij ooit heb geschreven/gedropt. [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-07-2008 @ 09:42:32 ] ---------------------------------------- Ik ben die metaforen man, jij die, verwarde meta die zich voordoet als een man. | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
haha pussyfights, die shit van jullie loopt als stront door een trechter De slechte rapper verwijt de wacke rapper z'n kenker teksten Nerds Ga maar lekker verder met die wacke battlerap Jullie zien pas het licht op jullie stervensbed ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
kdubbelbee kebab ![]() |
![]() | ![]() |
Mixxman uit de boom gevallen lyricist, wat doe je uit de hoogte met je nimmer ille lyrics, als immuune chromosomen. Ga je gram halen bij de foto-battle-topics met je semi-diepe teksten, Ik schrijf battles dieper dan al jou rauwe foto-battle schetsen. wacke battlerap.. kneus ---------------------------------------- Ik ben die metaforen man, jij die, verwarde meta die zich voordoet als een man. | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
haha tjappie voor jou is het lastig om kwaliteit te herkennen Ik schrijf met verfijnde pennen terwijl jij je nog begeeft in de tijd van kleitabletten je voelde je al gekwetst omdat ik even vier simpele lijnen zetten kdubbelbee verwijfde rapper iedereen hier zal mixx als de illere schrijver kennen ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
kdubbelbee kebab ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: mixxman schreef op 23-07-2008 @ 11:44 haha tjappie voor jou is het lastig om kwaliteit te herkennen Ik schrijf met verfijnde pennen terwijl jij je nog begeeft in de tijd van kleitabletten je voelde je al gekwetst omdat ik even vier simpele lijnen zetten kdubbelbee verwijfde rapper iedereen hier zal mixx als de illere schrijver kennen Dope man, eindelijk ![]() Zit ik dan met mijn kleitabletten, ver voor mijn tijd te denken, schrijvend op dingen die doorgaans de klei bedekken. Bijtel mijn lijnen in stenen en keien, dus schijt aan mijn rijms ik kan al hard schrijven. Verwijfde rapper jongen laat me niet lachen, je kreeg een stijve toen je hoorde dat mijn lines je zouden pakken. ---------------------------------------- Ik ben die metaforen man, jij die, verwarde meta die zich voordoet als een man. | ||
Eigenwais Ik flowiezo ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: kdubbelbee schreef op 22-07-2008 @ 14:35 "..je bent pas dope als je dat gaat merken" die killt Haha wat lul je nou// Wanneer mensen jou spuiten, slikken of roken, je gaan gebruiken om hun mood te verhogen. Zelfs dan nog gozer, ben je niet doper. Zelfs dan nog loop ik je, onder mijn zolen. Waar woon je nou in rucphen pm me ofzo, je naam enzo mssn kennen we elkaar. Waar ik woon ? Kom je me dan opzoeken, Faggeth flikker toch op, beter ga je met die Latrisha ophooken, Beland ik uiteindelijk onder jou zolen ? Jij en je barz zijn de weg kwijt alsof ze door n doolhof lopen. ---------------------------------------- Ik ben een afknapper voor al die lelijkerds | ||
kdubbelbee kebab ![]() |
![]() | ![]() |
Ga nou niet stoer doen boer, ik zoek geen hook up with a dude like you. En waar gaan jouw barz naartoe dan hoer? Het veld in, als je pa en moer? Fok die paar dudes die denken dat ze dope zijn, denken dat ze meer zijn Ik spitte dopere zinnen, nog voor je geboorte Mirwais. ---------------------------------------- Ik ben die metaforen man, jij die, verwarde meta die zich voordoet als een man. | ||
![]() | ![]() |
Quote: kdubbelbee schreef op 23-07-2008 @ 12:55 Ga nou niet stoer doen boer, ik zoek geen hook up with a dude like you. En waar gaan jouw barz naartoe dan hoer? Het veld in, als je pa en moer? Fok die paar dudes die denken dat ze dope zijn, denken dat ze meer zijn Ik spitte dopere zinnen, nog voor je geboorte Mirwais. Hahahahaha kanker grappig hahaha Aiii kdubbelboertje, je laatste spit was echt lachverwekkend, Je geboorte was een complete mislukking.. je spits ook duidelijk je herkent het, Zoals ik al zei deze man is laatdenkend en te snel concluderend, Me Barz geilen je op ik zie je achter je pc mastruberend, [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-07-2008 @ 13:05:33 ] ---------------------------------------- Ik ben een afknapper voor al die lelijkerds | ||
kdubbelbee kebab ![]() |
![]() | ![]() |
Wat is dit nou steeds. Buiten het feit wie er beter dropt. Dit slaat toch nergens op. ---------------------------------------- Ik ben die metaforen man, jij die, verwarde meta die zich voordoet als een man. | ||
![]() | ![]() |
Aahwwwwwwwww ---------------------------------------- Ik ben een afknapper voor al die lelijkerds | ||
Vakkenvuller | ![]() | ![]() |
Vakkenvuller komt hier nerds raken... Zó nep, iedereen vind jullie kunst matig Gasten die niets meer dan gebakken lucht maken en een gat in de lucht slaan, omdat ik blunts draai als ze terugpraten | ||
![]() | ![]() |
Quote: kdubbelbee schreef op 23-07-2008 @ 10:41 Mixxman uit de boom gevallen lyricist, wat doe je uit de hoogte met je nimmer ille lyrics, als immuune chromosomen. Ga je gram halen bij de foto-battle-topics met je semi-diepe teksten, Ik schrijf battles dieper dan al jou rauwe foto-battle schetsen. wacke battlerap.. kneus deze nurd praat over et halen van een gram klein miezerig ventje gedraagt zich als een man stijlloos figuur, maar ik bezit hier stylo een gram is voor jou alles, nix is voor mij een kilo ---------------------------------------- jij hebt geen beste rap, je fietst op je hardst maar gast ik boek je op me step | ||
kdubbelbee kebab ![]() |
![]() | ![]() |
Jij bezit een stylo, ik zie je rollen in je fiat, met je platte banden flow, damn ik wou dat je een fiets had. Gevaar op de weg, man ik vaar op een track, je zou je moeten schamen met dat plaatje van Meth. ---------------------------------------- Ik ben die metaforen man, jij die, verwarde meta die zich voordoet als een man. | ||
![]() | ![]() |
Lelijke rappers, ik geef ze graag een make over, Ik breng het naar de next level voor de rest is het game over, Ook al deed je een featuring met Opgezwolle ik blijft steeds doper, Je schijt nog steeds in je broek net als dat baby op je plaatje.daarom spit je shit. Niet veel belovend. [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-07-2008 @ 20:42:51 ] ---------------------------------------- Ik ben een afknapper voor al die lelijkerds | ||
Habibi EL CAPITANO ![]() |
![]() | ![]() |
ik liept, ik loopt, me te irriteren aan neppertjes die zich camoufleren. zich als rappertjes willen presenteren. je hebt nog heel wat te leren voordat je je mag meten met de hoge heren.. weet je wat kerel? kom terug als je je kan scheren. ---------------------------------------- i don't claim to be the best rapper alive.. but bring me the best rapper alive and i'll eat him alive.. thats right:P | ||
MC-spitkop Ik spit witte poeder ![]() |
![]() | ![]() |
4 lines voor je brein, hier maal ik alles fijn kom aan als porselein, en m'n lines die doen je pijn scherven vliegen in je kop, mc-spitkop aan de top vierde en laatste line, tis tijd dat ik nu stop | ||
smonkey![]() |
![]() | ![]() |
Terrrruugg, en ik leer hoe Habibi zich weg moet scheren misschien moet je eventjes nederlands gaan leren?? jij loopt en jij liept? ik flow en ik typ!! en jij mag alleen maar kijken hoe netjes deze rijm verliep ---------------------------------------- het is me opgevallen,dat chickies niet op me vallen, maar met voorbedachte raden komen zitten op me ballen, vat je | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Battle toernooi https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=27354 | ||
Dutcher | ![]() | ![]() |
doodheid enzo ---------------------------------------- mafifa | ||
![]() | ![]() |
Doodheid heerst dus ik breng hier evenwicht, Me woorden spit ik diep in je mond dus hou em even dicht, Praat maar biggie totdat je op straat zonder je kleren ligt, Ik ben de nr 10 hier dus ik bepaal hoe we het gaan spelen bitch. [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-08-2008 @ 23:43:07 ] ---------------------------------------- Ik ben een afknapper voor al die lelijkerds | ||
ChefS![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MC-spitkop schreef op 29-07-2008 @ 11:00 4 lines voor je brein, hier maal ik alles fijn kom aan als porselein, en m'n lines die doen je pijn scherven vliegen in je kop, mc-spitkop aan de top vierde en laatste line, tis tijd dat ik nu stop Spitkop; ik spit op je bitchkop Ik kick je van de top kid, en je snikt nog Als m'n slipper is je rijm een dikke flip flop Flikker op, en verdwijn uit NLHiphop | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Chef heb het lef om mij proberen te overtreffen Het risico dat je loopt en dat je hoopt te beseffen Is iets wat niet gelijk staat aan vastgestelde wetten Dat vertelde men als leidraad, jij moet het nog beseffen | ||
ChefS![]() |
![]() | ![]() |
Ben op de hoogte van de risico's: Besef goed Ik sta boven al je zieke flows: Je rapt poep wil je wet? Ik geef je een rechter met het wetboek -let goed; ik hoek je op je plek als ik je wegroep | ||
eldizzy![]() |
![]() | ![]() |
2 ballen en een pik, we blijven knallen met shit ik pak de paarden in de stal en ram mn pik in die bitch, de losgeslagen tbs'er flikt de flanken een trick een aka achterlangs, vandaar dat bange gezicht... ---------------------------------------- krabbel krabbel | ||
![]() | ![]() |
Ik kom stormachtig spit zeeziekig hier binnen, Me floww nog dikker dan Jay-z's lippen, Spit vanaf me geboorte toen al me draai gevonden, Woordenwisselingen die je hoort te fraai voor woorden. ---------------------------------------- Ik ben een afknapper voor al die lelijkerds | ||
ChefS![]() |
![]() | ![]() |
de golven van m'n woordenzee laten je draaien klotsen bedolven door m'n flowstroom, ga ik je laten kotsen Wil je bossen in een battle ga ik je laten botsen ik ros je soskop dat gaat je goude tanden kosten | ||
![]() | ![]() |
Quote: ChefS schreef op 21-08-2008 @ 16:33 de golven van m'n woordenzee laten je draaien klotsen bedolven door m'n flowstroom, ga ik je laten kotsen Wil je bossen in een battle ga ik je laten botsen ik ros je soskop dat gaat je goude tanden kosten Raar he een analfabeet die het heeft over een woordenzee, Ik heb spijt dat ik het met je moeder zonder condoom deed, Jij willt battlen ? kanker tjap ik geef jou je verdiende loon, En je chimeid baalt haar vriendje is weer al geboned. [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-08-2008 @ 17:46:14 ] ---------------------------------------- Ik ben een afknapper voor al die lelijkerds | ||
madderfakkers, doe je schiet-gebed want ik schiet met raps als ik de woorden naar buiten breng dan is er niets te gek ben geen gangster maar dat betekend niet dat ik een mietje ben ik breng je schaamte alsof je na je 18de nog steeds aan het fietsen bent [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-08-2008 @ 02:09:17 ] ---------------------------------------- mafifa | ||
ChefS![]() |
![]() | ![]() |
Ik een Analfabeet? Jij weet niet eens hoe je rijmen kan Je doet stoer, maar van binnen eigenlijk een kleine man Eigenwijs, je bent alleen een krijger in je eigen pan Jij sex met mijn Ma? Helaas dat je niet beter krijgen kan | ||
Vynell Ik ben aan het woord! |
![]() | ![]() |
Het is een beetje TE rustig, ik zal het veranderen, 4 lines, en je staat nu al met klappende tanden, Maar dat maakt niet uit, ik zal je wel helpen, Hoef tenminste zelf je koffie niet in te schenken! (Slaat allemaal nergens op eigenlijk, net nieuw hier!) | ||
![]() | ![]() |
Quote: ChefS schreef op 22-08-2008 @ 05:53 Ik een Analfabeet? Jij weet niet eens hoe je rijmen kan Je doet stoer, maar van binnen eigenlijk een kleine man Eigenwijs, je bent alleen een krijger in je eigen pan Jij sex met mijn Ma? Helaas dat je niet beter krijgen kan ja wais, smerige actie want chef zn ma is lelijk blijkbaar ben jij dus met et allerminste tevreden geleden heb die freak wel, want de soepchef is geboren ik ben niet zo smerig, nee ik breng et van voren ---------------------------------------- jij hebt geen beste rap, je fietst op je hardst maar gast ik boek je op me step | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: ja wais, smerige actie want chef zn ma is lelijk blijkbaar ben jij dus met et allerminste tevreden geleden heb die freak wel, want de soepchef is geboren ik ben niet zo smerig, nee ik breng et van voren je trekt op mijn lyrics, terwijl ik op je verwelkte griet duik noemt chefs' moeder lelijk, maar je ziet er zelf niet uit breekt als glas, dus stuur ik deze emo naar het ziekenhuis je bent bang voor me, zo erg dat ik zelfs je gebroken vliezen ruik [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-08-2008 @ 21:36:19 ] ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
mc-revo | ![]() | ![]() |
Wie wil me dissen dan keystyle ben ik beter. Dan waar de meeste weken over deden en dat weet je. Ik ben niet arrogant nee ik heb zelfvertrouwen gozer. Dus vandaar die dikke regels op je monitor ik sloop je. ---------------------------------------- Wedden dat je dit leest | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Zelfvertrouwen?, ik lig even stevig dubbel van het lachen Rijm ''beter'' met ''weet je'' en de sukkel vind het prachtig Man verweer je ik lanceer je want je doet ronduit te arrogant kid Ik bezeer meneertje Revo ze ego die hier zojuist wat verstand mist | ||
ChefS![]() |
![]() | ![]() |
Ik riep je op je plek toen ik je onderuit blies Je bleef liggen in de drek, Weasel je blijft vies Probeer je me te negeren of je verlies te accepteren? Toch blijf ik je regeren! Kus m�n Nikies! Eerst daag je me uit, dan kom ik, vervolgens blijf je stil.... Nu ga je laf de kleintjes pesten? Zeg me wat je wil! | ||
ChefS![]() |
![]() | ![]() |
Quote: hilarius schreef op 23-08-2008 @ 21:10 (...) ja wais, smerige actie want chef zn ma is lelijk blijkbaar ben jij dus met et allerminste tevreden geleden heb die freak wel, want de soepchef is geboren ik ben niet zo smerig, nee ik breng et van voren Mijn ma het allerminste? Van jouw porem zal ze schrikken Als ik klaar ben met je dikke rotkop kapot te kicken Je bent opgevoed tot bitch want je vader is een flikker Ga toch je vaders sperma uit eigenwais zn anus likken Nu, slikken! | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Quote: ChefS schreef op 24-08-2008 @ 09:22 Ik riep je op je plek toen ik je onderuit blies Je bleef liggen in de drek, Weasel je blijft vies Probeer je me te negeren of je verlies te accepteren? Toch blijf ik je regeren! Kus m�n Nikies! Je praatjes Chef zijn echt gericht naar dovemansoren Waarom liggen in de drek gek als ik lopend kan scoren Achterom kijkend op me K-Swiss hoe jij achter de feiten aanrent Je bent en blijft een gay bitch, je weet de krachtige Weazel staat sterk | ||
![]() | ![]() |
Quote: ChefS schreef op 24-08-2008 @ 09:48 (...) Mijn ma het allerminste? Van jouw porem zal ze schrikken Als ik klaar ben met je dikke rotkop kapot te kicken Je bent opgevoed tot bitch want je vader is een flikker Ga toch je vaders sperma uit eigenwais zn anus likken Nu, slikken! chef, smerige pussy die ik niet bef ik gedraag me als een hond, maar jij brengt het gekef ga hier blaffen, jij laffe en dan zal ik je straffen ik verkruimel je top en dan zal ik je paffen ---------------------------------------- jij hebt geen beste rap, je fietst op je hardst maar gast ik boek je op me step | ||
mc-revo | ![]() | ![]() |
Quote: Weazel schreef op 24-08-2008 @ 00:57 Zelfvertrouwen?, ik lig even stevig dubbel van het lachen Rijm ''beter'' met ''weet je'' en de sukkel vind het prachtig Man verweer je ik lanceer je want je doet ronduit te arrogant kid Ik bezeer meneertje Revo ze ego die hier zojuist wat verstand mist Lachen? en prachtig? gast kom nou geen oordeel geven. Doe eens oud en wijs verstandig komt het goede voorbeeld geven. Hoeso ben ik arrogant ik ben nou eenmaal dope. Sorry dope is geen gebruikelijk woord voor sjappies daar op jou niveau. ---------------------------------------- Wedden dat je dit leest | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Quote: mc-revo schreef op 24-08-2008 @ 18:06 (...) Lachen? en prachtig? gast kom nou geen oordeel geven. Doe eens oud en wijs verstandig komt het goede voorbeeld geven. Hoeso ben ik arrogant ik ben nou eenmaal dope. Sorry dope is geen gebruikelijk woord voor sjappies daar op jou niveau. Dope niveau?, rot op dwerg verkeerde etage Je stijl stink zelfs erg zonder een scheet te laten Dus weet dat het aan is als je met je anus op straat ligt Er stond echter een stront trechter voor wat ie je waard is | ||
fok het weer in nederland die shit is verkankerd omdat het nu regent en dat in mei nog niet is veranderd altijd hetzelfde dus ik chill hem binnen met matties beetje ps3 spelen terwijl we spacen op die assie, fantastisch half 3 snachts wat verwacht je ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-08-2008 @ 02:29:22 ] ---------------------------------------- mafifa | ||
ChefS![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Weazel schreef op 24-08-2008 @ 11:35 (...) Je praatjes Chef zijn echt gericht naar dovemansoren Waarom liggen in de drek gek als ik lopend kan scoren Achterom kijkend op me K-Swiss hoe jij achter de feiten aanrent Je bent en blijft een gay bitch, je weet de krachtige Weazel staat sterk Ik ben blij dat je weer staat, opgewassen met de wasmop En blij dat je weer praat, je was nog stommer dan een paspop Maar wil je zeiken zeg ik pas op! beter geef ik je je plaspot! En wil je scoren? Kras op met je raps en pak een kraslot! | ||
ChefS![]() |
![]() | ![]() |
Quote: hilarius schreef op 24-08-2008 @ 16:32 (...) chef, smerige pussy die ik niet bef ik gedraag me als een hond, maar jij brengt het gekef ga hier blaffen, jij laffe en dan zal ik je straffen ik verkruimel je top en dan zal ik je paffen Als ik blaf, jij grappenmaker, dan blaf ik als mn pipa Je komt me klappen vragen, ik word ziek van je gepiep, ja Hap je?Beter snap je dat je slappe babbel hier geen fuck is Beter geef ik je de spiegel laat je zien wie hier de kut is! | ||
![]() | ![]() |
Quote: ChefS schreef op 24-08-2008 @ 09:48 (...) Mijn ma het allerminste? Van jouw porem zal ze schrikken Als ik klaar ben met je dikke rotkop kapot te kicken Je bent opgevoed tot bitch want je vader is een flikker Ga toch je vaders sperma uit eigenwais zn anus likken Nu, slikken! Nu slikken? Haha ik ben je leraar en zal jou flink op je vingers tikken, Wiens vader is gay. zelf ben je iemand die geilt op rappende niggers Jij kanker pussy ik neem zelfs in jou buurt de roer over, En al was je opgegroeid in de Ghetto kon je nog niet stoer komen. [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-08-2008 @ 20:48:55 ] ---------------------------------------- Ik ben een afknapper voor al die lelijkerds | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Chef beseft gestrest dat ie gepest wordt Getest door de rest met een terecht nekschot Wack toch?, zo'n grote bek krijgt geen respect joh Beter dat je vertrekt, fok...want daar hebben we recht op | ||
![]() | ![]() |
![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-08-2008 @ 19:08:58 ] ---------------------------------------- Ik ben een afknapper voor al die lelijkerds | ||
ChefS![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Weazel schreef op 25-08-2008 @ 18:51 Chef beseft gestrest dat ie gepest wordt Getest door de rest met een terecht nekschot Wack toch?, zo'n grote bek krijgt geen respect joh Beter dat je vertrekt, fok...want daar hebben we recht op Nee, de Chef die kenkert lekker op dit nepjoch Mest op je pestkop als ik vet je neppe bek scott Laf achteraf met een nekschot, nadat ik je voor je bek ros? Geen respect, want je backstab-rap is toch geen vechtsport? | ||
Index / [arch] Battle corner / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ] |