Index / [arch] Slap geouwehoer / | ||
SupahFly Respect my authority |
![]() | ![]() |
WTF zijn dat voor praktijken? Lees ik net de flyer(flyer is groot woord voor deze cheap-ass bagger) van het NLhiphop feest van 21 November, zie dat er alleen maar bleekscheten komen. Is dit een f*cking white edition ofzo??? En die host, hoe komen jullie daaraan? Ik ken hem alleen van het bejaardentehuis het zonnehof in Grongingen waar hij de dinsdagmiddag-bingo mag hosten. Fucking cutey is het, die daarna aan alle oldies z'n rapport showt voor een extra zakcentje. Te triest gewoon. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||
limon![]() |
![]() | ![]() |
ga je zelf neuken man! ---------------------------------------- Voorzitter van de Typhoon-fanclub | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
snotapie ben je pro-black of anti-wit? | ||
Lau | ![]() | ![]() |
En je avatar is nog gejat ook!!! Zoek een andere uit want deze is al in gebruik op dit forum, nerd! ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
hm nouja het staat iig wel in het goede hokje! | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Quote: De Lauwe schreef op 07-11-2003 @ 21:54:02 En je avatar is nog gejat ook!!! Zoek een andere uit want deze is al in gebruik op dit forum, nerd! ja, ik heb 'm een tijdje gehad | ||
Lau | ![]() | ![]() |
Precies ja! ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
ik heb eigenlijk maar 1 ding te zeggen.... .....FOK RACISTEN!! | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
je bent niet pro-black je bent een pro-bleem... | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
haha goeie | ||
nexus19 | ![]() | ![]() |
Haahahaha, pro-bleem,whaaaaaaaahahahahah. ---------------------------------------- Ik ben te individueel om ergens bij te horen, jullie zien't achteraf, ik bekijk't van te voren! Ik ben te orgineel om ergens van te zijn, jullie zien't scheel, ik zie't in een rechte lijn! | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
ken je os-dorp? | ||
die vat ik niet helemaal | ||
nexus19 | ![]() | ![]() |
Haaaahaahaahahaa, ik ook niet, haha, mooi-he ![]() ---------------------------------------- Ik ben te individueel om ergens bij te horen, jullie zien't achteraf, ik bekijk't van te voren! Ik ben te orgineel om ergens van te zijn, jullie zien't scheel, ik zie't in een rechte lijn! | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
pro-bleem komt van os-dorp ![]() | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
duh | ||
Mizou OWJAHJOH??! ![]() |
![]() | ![]() |
nu we toch over whites only hebben hebben jullie alleen maar witte sportsokken of ook nog anderen>? k ben erg benieuwd.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-11-2003 @ 11:54:47 ] ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
bah sportsokken ![]() | ||
creech Limited Edition |
![]() | ![]() |
De kleur van de sokken van mijn vorige club was wit dus daarvoor heb ik witte sportsokken gekocht. Binnenkort koop ik nog een paar paar zwarte sportsokken omdat wit te veel werk is om goed te wassen na een rugby training / wedstrijd en zwart de kleur is die mijn sokken horen te hebben bij ERC '69 ---------------------------------------- Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai. | ||
OnrusT | ![]() | ![]() |
lekker belangrijk ---------------------------------------- En je weet 't OnrusT | ||
GZA&RZA Would you like some coffee? |
![]() | ![]() |
Tsja..... ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-11-2003 @ 17:12:03 ] ---------------------------------------- "We are not retreating - we are advancing in another Direction." | ||
Mizou OWJAHJOH??! ![]() |
![]() | ![]() |
heheh nog serieus gaan doen ook poe poe ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
SupahFly Respect my authority |
![]() | ![]() |
Quote: creech schreef op 09-11-2003 @ 14:35:59 De kleur van de sokken van mijn vorige club was wit dus daarvoor heb ik witte sportsokken gekocht. Binnenkort koop ik nog een paar paar zwarte sportsokken omdat wit te veel werk is om goed te wassen na een rugby training / wedstrijd en zwart de kleur is die mijn sokken horen te hebben bij ERC '69 Ken je Ruud S. en Bart K.? (ook spelend bij ERC) | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
Hee Pieter ik neem aan dat dit hele topic een grapje van je is? | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
duh | ||
![]() | ![]() |
wat is het leuk om rood te zijn ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
blauw ook hoor ![]() | ||
![]() | ![]() |
niet zo leuk als rood ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
dat weet ik niet ![]() ![]() | ||
creech Limited Edition |
![]() | ![]() |
Ja ---------------------------------------- Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai. | ||
Lau | ![]() | ![]() |
Ik was gisteren blauw... ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / |