Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ]
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op dinsdag 22-07-2008 om 16:28:21
Heren Ajaxfans,

U denkt toch niet werkelijk dat die gemankeerde Spanjaard van enige toegevoegde waar zal zijn voor uw elftal? Er zal toch wel een reden zijn waarom hij op de bank bij Barça zit en zonder tegensputteren (uit Spaanse kamp) mag vertrekken?
Een type Jaap Stam? Ik dacht het niet. Jaap Stam boezemde alleen al met zijn voorkomen ansgt in bij de tegenstander, deze Spanjaard ziet er meer uit als een uitgeprocedeerde asielzoeker. Daar zal niemand van wakker liggen. Hij doet me aan Marcio Santos denken.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-07-2008 @ 16:28:46 ]

----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op dinsdag 22-07-2008 om 17:03:48
Jij citeerd Derksen zeker?
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op dinsdag 22-07-2008 om 17:11:15
citeerT

Nee, dat doe ik niet. Het is mijn mening, die niet ver bezijden de waarheid ligt, geloof ik. Maar kritiek op Ajax wordt altijd weggewuifd met dat soort opmerkingen/argumenten. Of niet?
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op dinsdag 22-07-2008 om 17:13:42
Onee hoor, maar ik zag op VI een kop staan met "Derksen: Oleguer is slechts een bankzitter bij Barcelona". Maar je hebt zeker gelijk. Ik hoop dat hij goed geconcentreerd verdedigd want het is geen bijzonder type. Gewoon een doorsnee figuur. Ik hoop dat 'ie zich kan onderscheiden. Hij heeft vast niet helemaal niets 6 jaar in et eerste van Barca gezeten.

Wat ik zeg gaat over een doorsnee figuur op et veld trouwes.. Want et is verder wel een vreemde hansworst met ze nationalistische Catalaanse verhalen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-07-2008 @ 17:18:23 ]

----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Mutz
Gepost door Mutz op dinsdag 22-07-2008 om 17:13:56
nee man patron weet niet, deze man maakt ajax kampioen

...
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op dinsdag 22-07-2008 om 17:31:21
Gabri was bij Barcelona ook een bankzitter en is nu ook 1 van de betere Ajacieden. Het niveauverschil tussen top Spanje en top Nederland is zo groot dat Oleguer (bankzitter bij Barcelona) het in zich heeft om 1 vd betere van Ajax te worden/zijn. Ik vind het een goeie aankoop maar ben pas écht tevreden als er nog een goeie centrale verdediger bijkomt want Vermaelen is gemaakt van glas
----------------------------------------
beng!
omebob
AFCA
Gepost door omebob op dinsdag 22-07-2008 om 17:52:01
dus datte, niet zo haten vriendjes
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
Nickert
boss
Gepost door Nickert op dinsdag 22-07-2008 om 22:30:51
Maar laten we eerlijk zijn, deze kerel zit onder het niveau van een Ooijer bijvoorbeeld. De verdediging zal het zwakke punt van Ajax blijven komend seizoen.
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op dinsdag 22-07-2008 om 23:43:39
ik zie Ooijer niet in de basis van Barcelona spelen dus dit vind ik echt een domme vergelijking. Oleguer is sowieso beter dan Ooijer
----------------------------------------
beng!
Tariq
Gepost door Tariq op dinsdag 22-07-2008 om 23:55:18
Wat maken jullie nou druk om ajaxkes, FEYENOORD wint toch de competitie :S.
----------------------------------------
Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47
Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het
Seubie Gepost door Seubie op woensdag 23-07-2008 om 00:04:39
Op welke vlakken vind jij oleguer beter dan gaucho? Ik vond ooijer op het EK behalve tegen rusland erg overtuigend spelen, en oleguer is me echt nog nooit opgevallen.
michaelll
Gepost door michaelll op woensdag 23-07-2008 om 12:35:53
Ajax wil Robbie Wielaert van Twente..
----------------------------------------
"En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is."
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op donderdag 24-07-2008 om 02:27:56
Sowieso Oleguer ophypen/afbranden heeft nu nog weinig zin. Het staat vast dat hij gewoon een bikkelharde en goede verdediger is...maar hij zal het, naar mijn mening, makkelijk bewijzen in de Eredivisie...ik bedoel check Primera Division geschiedenis:

2003/04 - 18 wedstrijden
2004/05 - 36 wedstrijden
2005/06 - 33 wedstrijden
2006/07 - 25 wedstrijden
2007/08 -12 wedstrijden
Allemaal in het eerste van Barca.

Je kan mij niet vertellen dat hij die 3 topseizoenen niets gepresteerd heeft of het slecht gedaan heeft. Bij een topclub als Barca spreek je dan over een topverdediger.

Die zou je juist warmhartig moeten ontarmen ... wel/geen ajacied I dont care. En zoveel heeft hij ook niet bankgezeten (op afgelopen 1,5 jaar na was hij VASTE WAARDE).

Op zijn gewenste salaris (ongv. 2milli) kan ik hier alleen maar blij om zijn.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 24-07-2008 @ 02:29:08 ]

----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
omebob
AFCA
Gepost door omebob op donderdag 24-07-2008 om 19:19:05
eindelijk iemand die zin heeft om iets zinvols te posten.. inderdaad krstarr!
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op donderdag 24-07-2008 om 20:36:06
Quote:
KRStarr schreef op 24-07-2008 @ 02:27
Sowieso Oleguer ophypen/afbranden heeft nu nog weinig zin. Het staat vast dat hij gewoon een bikkelharde en goede verdediger is...maar hij zal het, naar mijn mening, makkelijk bewijzen in de Eredivisie...ik bedoel check Primera Division geschiedenis:

2003/04 - 18 wedstrijden
2004/05 - 36 wedstrijden
2005/06 - 33 wedstrijden
2006/07 - 25 wedstrijden
2007/08 -12 wedstrijden
Allemaal in het eerste van Barca.

Je kan mij niet vertellen dat hij die 3 topseizoenen niets gepresteerd heeft of het slecht gedaan heeft. Bij een topclub als Barca spreek je dan over een topverdediger.

Die zou je juist warmhartig moeten ontarmen ... wel/geen ajacied I dont care. En zoveel heeft hij ook niet bankgezeten (op afgelopen 1,5 jaar na was hij VASTE WAARDE).

Op zijn gewenste salaris (ongv. 2milli) kan ik hier alleen maar blij om zijn.


twee seizoenen geleden heeft-ie volwaardig meegedaan... Zo goed zal hij niet zijn, daar geen betere club, een vereniging die een gelijksoortig loon kan betalen als hij bij Barca ontving, om de hoek kwam kijken...
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
djayen
de liefste
Gepost door djayen op vrijdag 25-07-2008 om 11:57:59
http://shirt.ajax.nl/
----------------------------------------
joden
Rem
Tourist
Gepost door Rem op vrijdag 25-07-2008 om 12:00:58
Quote:
Davids houdt conditie op peil bij AZ

Geschreven op vrijdag, 25 juli om 11:37

In afwachting van een nieuwe werkgever traint Edgar Davids mee met de selectie van AZ, zo meldt het tijdschrift Voetbal International op de website. Eerder deze week verwelkomde trainer Louis van Gaal de eveneens clubloze Iwan Redan.

Davids is een goede bekende van Van Gaal. De inmiddels 35-jarige middenvelder debuteerde zestien jaar geleden aan de hand van de oefenmeester in de hoofdmacht van Ajax en werkten ook samen bij het Nederlands elftal. De samenwerking bij AZ blijft voorlopig beperkt tot het meetrainen van Davids.

De toekomst van Davids is nog ongewis. De oud-speler van onder meer Barcelona en Juventus werd de afgelopen weken met een trits Europese club in verband gebracht. Tijdens zijn vakantie in Los Angeles hield Davids zijn conditie op peil bij Los Angeles Galaxy, dat getraind wordt door Ruud Gullit.

Gezellig in Alkmaar.

Ook wel leuk om even te melden, ik kom Davids regelmatig tegen.
Hij heeft een eigen bedrijfje dat is gevestigd naast het kantoor van ons.

Kunnen we samen van Schiphol naar Alkmaar
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op vrijdag 25-07-2008 om 14:24:34
achja leuk voor AZ maar Davids stelde echt teleur afgelopen seizoen, desondanks is hij met zijn ervaring en coaching een verrijking voor elke Nederlandse ploeg. Ik las dat Ajax rond is met Oleguer en Grygera of Marquez wil (als dat zou lukken wint Ajax zelfs de Uefa Cup)
----------------------------------------
beng!
omebob
AFCA
Gepost door omebob op vrijdag 25-07-2008 om 14:57:37
klopt, oleguer is nou helemaal rond en davids laat ze ''neus'' zien op de trainingsvelden van AZ, zal dus misschien ook wel gaan spelen, samenwerking met van gaal, denk niet dat ie dat deed als louis er niet zat.. maar ja laat um maar lekker lig er niet wakker van zoals gaucho het al zegt, al blijft het een tijger.. kan ook zijn dat ie nog naar gullit in amerika gaat daar is ie ook geweest dus wie zal het zeggen
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-07-2008 @ 14:59:34 ]

----------------------------------------
forever young! afca cbs..
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op vrijdag 25-07-2008 om 14:59:58
Quote:
Gaucho schreef op 25-07-2008 @ 14:24
(als dat zou lukken wint Ajax zelfs de Uefa Cup)


Hahah dacht dat dus ook...maar denk niet dat Gryga terugkomt, hope so hij was mijn held echt....Marquez zou ook nice zijn zieke defense dan.
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
omebob
AFCA
Gepost door omebob op vrijdag 25-07-2008 om 15:00:56
dan heb je zeker een leuk team ja
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op vrijdag 25-07-2008 om 15:01:33
alletwee zijn echt toppers maar denk (weet eigenlijk ook) dat ze niet haalbaar zijn
----------------------------------------
beng!
Jspr
Gepost door Jspr op zondag 27-07-2008 om 10:54:31
hoe was de afscheidswedstrijd?
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op zondag 27-07-2008 om 19:09:37
regen, regen en nog eens regen
----------------------------------------
beng!
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op dinsdag 29-07-2008 om 12:29:45
Janmaat naar Heerenveen
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op dinsdag 29-07-2008 om 12:30:24
ik hoor iedereen opeens hypen op Janmaat, is die vent echt zo goed? Ik had er tot voor kort nog nooit van gehoord
----------------------------------------
beng!
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op dinsdag 29-07-2008 om 12:32:18
Janmaat is momenteel denk ik de beste rechtsback die in Nederland speelt. Ik meen serieus dat ik nog maar weinig Nederlandse voetballers heb gezien die zo compleet zijn. Hij is ook nog eens gevaarlijk in de aanval en kan ontzettend goed verdedigen. In de play-offs had die bijvoorbeeld Amrabat zo in zijn zak, dat Amrabat aan deandere kant van het veld werd gezet.

En hij is pas 18, stroomde dit jaar door vanuit de jeugd. Ik weet bijna zeker dat hij Oranje gaat halen.
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op dinsdag 29-07-2008 om 12:34:23
ik zal dit jaar eens op hem ga letten ... heb hem nog nooit zien voetballen (of misschien onbewust wel). Goeie keuze dat hij naar Heerenveen gaat, daar kan hij lekker vrijuit voetballen ipv alleen maar verdedigen bij Den Haag (no offence)
----------------------------------------
beng!
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op dinsdag 29-07-2008 om 12:37:38
Ja en hun hebben Zuiverloon verkocht (waar ik ook een hele hoge dunk van heb)

Dus zeer logisch, maar wel zonde voor den haag. Vond het een genot om naar hem te kijken. Aardige gozer ook trouwens.
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
omebob
AFCA
Gepost door omebob op dinsdag 29-07-2008 om 12:49:14
niet een beetje te voorbarig muss? heb ook nooit echt op die gozer gelet
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op dinsdag 29-07-2008 om 12:51:05
Johan Derksen noemde hem ook al de beste rechtsback van Nederland. Hij vond het onvoorstelbaar dat clubs als Ajax en Feyenoord zich nog niet gemeld hadden.

En ik moet zeggen dat Feyenoord ook echt een goede aan hem had gehad. Ajax gaat die toch niet heen
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
omebob
AFCA
Gepost door omebob op dinsdag 29-07-2008 om 12:51:45
lul

Dick Jol: 'KNVB is respectloos'
29-07-08
Dick Jol nam zaterdag afscheid van het profvoetbal, maar bij de KNVB schonk men daar geen aandacht aan. Respectloos, vindt de 52-jarige scheidsrechter. "Geen handdruk, geen bloemetje. Er was niemand van de KNVB. Ik heb zelfs geen belletje, mailtje of brief ontvangen. En dat vind ik respectloos", zegt de Hagenaar.


AjaxF-side.NL
Afgelopen zaterdag werd Jol bij de afscheidswedstrijd van Jaap Stam, wel door anderen in het zonnetje gezet. 'Vanuit Amsterdam kreeg ik een schaal met daarin 'Klasse, karakter en kunde. Respectvol adieu van AFC Ajax. Sparta stuurde eveneens een schaal en van Jaap Stam kreeg ik een schitterend shirt'. Carlo Ancelotti zei in zijn beste Engels: 'Doodzonde, weer een topscheidsrechter weg. 'Prachtig toch?'

Vanwege een verschil van inzicht met de KNVB neemt Jol vervroegd afscheid. Jol legt uit: 'Het vooruitzicht was dat ik het merendeel van de wedstrijden in de eerste divisie zou fluiten en daar paste ik voor. Wat me het meest stoorde, was dat in Zeist de vrijheid van meningsuiting in gevaar kwam. En ik denk niet, dat dit kan in Nederland'.

Zijn werkgever schitterde door afwezigheid, maar Jol kijkt er niet meer van op. 'Eigenlijk ben ik niet eens verbaasd. Dat was ik nooit. Ik wist dat er in Zeist werkelijk alles kon gebeuren. Maar teleurgesteld ben ik wel, ja'.


----------------------------------------
forever young! afca cbs..
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op dinsdag 29-07-2008 om 12:52:19
als Ajax was gekomen was hij echt wel gegaan hoor, bijna niemand weigert Ajax. Ik had hem dan wel willen ruilen voor Ogararu
----------------------------------------
beng!
omebob
AFCA
Gepost door omebob op dinsdag 29-07-2008 om 12:53:38
wie overigens Overmars niet in zijn zak had tijdens de afscheidswedstrijd
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op dinsdag 29-07-2008 om 12:53:50
Het is een echte hagenees. Hij en Lex Immers zul je denk ik niet vrijwillig bij ajax zien spelen. Dan liever Feyenoord of PSV
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op dinsdag 29-07-2008 om 12:56:21
Quote:
omebob schreef op 29-07-2008 @ 12:53
wie overigens Overmars niet in zijn zak had tijdens de afscheidswedstrijd


daarom, drama vent...Overmars is al ruim 5 jaar gestopt...

@ MuSS, als het puntje bij paaltje komt worden die principes zo aan de kant gegooid hoor , genoeg voorbeelden
----------------------------------------
beng!
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op dinsdag 29-07-2008 om 12:57:27
Elia koos voor Twente, terwijl Ajax hem wlde hebben

Kon die niet maken tegenover de supporters (A)
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
omebob
AFCA
Gepost door omebob op dinsdag 29-07-2008 om 12:57:32
ja charisteas flikte het zelfde.. zo boos was ik
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op dinsdag 29-07-2008 om 12:59:07
dat had daar niet mee te maken Muss, bij Ajax zou hij namelijk niet in de basis spelen... slim van hem om dan dat excuus te gebruiken. Ach Bob, ik was niet boos om Charisteas, dat was toch een prutser
[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-07-2008 @ 12:59:42 ]

----------------------------------------
beng!
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op dinsdag 29-07-2008 om 13:05:55
Bij Twente zou hij ook niet in de basis spelen in eerste instantie. Hij was alleen beter dan dat Rutten verwachte

maar geloof me, als Janmaat zijn vorm kan behouden, wordt het een hele grote


----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
omebob
AFCA
Gepost door omebob op dinsdag 29-07-2008 om 13:14:23
neem het allemaal niet zo nauw gaucho wat die regel betreft gaat het mij echt om clubiconen.. niet om wannabe trendsetters kijk mij is popi jopi bij de supporters zijn.. geef jongens groot gelijk als ze hun HEIL ergens anders opzoeken
[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-07-2008 @ 13:16:23 ]

----------------------------------------
forever young! afca cbs..
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op dinsdag 29-07-2008 om 13:23:24
Hagenezen horen niet thuis in Amsterdam. Punt uit, het liefste zie ik ook geen amsterdammers in den haag, behalve als ze echt wat toevoegen aan het teamhehe
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op dinsdag 29-07-2008 om 13:38:04
Richard Knopper is eigenlijk nóg erger. Van Feyenoord naar Ajax en dan naar Den Haag, hehe
----------------------------------------
beng!
omebob
AFCA
Gepost door omebob op dinsdag 29-07-2008 om 13:42:18
er is zowiezo al gauw iemand van toegevoegde waarde bij jullie
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op dinsdag 29-07-2008 om 13:45:50
Richard laat je knoppen zien hehe

Laat die altijd ff snel ze tieten zien, gouden vent dat
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op dinsdag 29-07-2008 om 14:04:35
Quote:
Ik was vandaag met mijn zoontje bij Heracles en mijn respect voor Ricky vd B. is tot een dieptepunt gedaald!

Wat voor woorden uit zijn mond floepten waren erg respectloos en gewoon NIET NORMAAL te noemen!
Hij zei letterlijk het volgende na een mislukte actie: "Kanker, bloedkankerveld."
Ik hoop niet voor hem dat hij ooit met deze erge ziekte in aanraking komt! Dit gun je gewoon niemand!

Ricky, laat die ernstige woorden de volgende keer eens achterwege en ga eens op het veld presteren wanneer het er toe doet! Je hebt wel een voorbeeldfunctie als speler van Heracles!


hehe, schilderswijk hè

----------------------------------------
beng!
omebob
AFCA
Gepost door omebob op dinsdag 29-07-2008 om 14:06:32
wat een zeikerd
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op dinsdag 29-07-2008 om 14:16:44
hehe Ricky, die zou ik ook graag in Den Haag zien spelen. Kwam hem laatst tegen in de stad. Ken hem nog van vroeger, zijn neefje ging met een vriendin van me. Hij zei dat hij ook ooit ng wel in het eerste bij den haag wil spelen

Hier ken die tenminste vrijuit kankeren. Daarbij is dat veld in Almelo ook gewoon een bloedkankerveld.




----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op dinsdag 29-07-2008 om 14:22:45
ik vind Ricky ook een mooie vent, denk ook wel dat hij ooit terug gaat naar Den Haag maar dan moet hij wel beter gaan voetballen want afgelopen seizoen was het drama. Ze trainen trouwens niet op het kunstgrasveld in het stadion Muss...
----------------------------------------
beng!
omebob
AFCA
Gepost door omebob op dinsdag 29-07-2008 om 20:09:52
toch wel? VI.NL

Wielaert zit woensdag om de tafel met Ajax
29/07/2008 19:14

EXCLUSIEF - FC Twente mag dan een eerste Ajax-bod op Robbie Wielaert hebben afgeslagen. De verdediger meldt zich woensdag wél al in Amsterdam voor een onderhoud.

Wielaert heeft er geen geheim van gemaakt de overstap naar Ajax te zien zitten. De 29-jarige verdediger ziet de verhuizing van FC Twente naar Amsterdam als een stap omhoog. Hij moest afwachten tot de clubs tot een vergelijk zouden komen.

Dat Wielaert nu met de Amsterdamse club een afspraak heeft, impliceert dat er een akkoord tussen FC Twente en Ajax over een afkoopsom op handen is. De verdediger mag immers volgens de FIFA-reglementen alleen praten met een andere club met toestemming van de Tukkers.

FC Twente heeft een eerste bod, dat naar verluidt twee miljoen euro was, afgeslagen. 'Voor de bedragen waarover we nu praten, is het onmogelijk een vervanger te halen', zegt voorzitter Joop Munsterman deze week in Voetbal International. Wielaert heeft nog een contract tot medio 2010 in Enschede.

----------------------------------------
forever young! afca cbs..
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0204 sec.