Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 2 [3] ] | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
hoe kan ik zien wleke versie ik heb dan want ik kom sommige servers niet in. Ik heb 2.60 geinstalleerd en toen 2.60b in mijn map geplaatst, is dat goed? ---------------------------------------- beng! | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
geen idee man ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
k heb m al geholpe, done nu oja we moeten onze avatars weer oranje maken hehe | ||
![]() | ![]() |
wie komt even in wes server dan? | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Tariq schreef op 27-05-2008 @ 16:27 Krijg geen Activatie mailll.. ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
![]() | ![]() |
ik heb nu de hele tijd 'Awaiting Challenge' als ik een server in wil gaan en dat getal blijft maar lopen, er komt nooit meer Awaiting Gamestate te staan. Hoe krijg ik dit weg? ---------------------------------------- beng! | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
potje iemand? ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
aiiii Jspr ik wil wel maar ik ga nu net naar matties toe. Morgen een potje? ---------------------------------------- beng! | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
ehhm ja moet wel leren maar doen we, veel plezier ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
ik ga ff eitje bakken en daarna ff gamen, iemand die mee wilt doen? | ||
![]() | ![]() |
mijn vriendin komt zo, misschien erna. Ik speel nu trouwens ook Call of Duty 4, dat spel is echt aan. Vooral fijn voor de uurtjes dat je niets te doen hebt ---------------------------------------- beng! | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
wie speelt het nog? en op welke servers? vanaf 23u gaak online. voeg me anders toe op xfire: buste vroeger speelde ik het vaak. Nu ben ik sinds gisteren "opnieuw begonnen". ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
75 kills / 5 deaths killing spree van 56 ![]() | ||
![]() | ![]() |
das hard... da heb ik nog nooit gehaald. killingsspree's van 30 haal ik wel geregeld op servers waar ook bots op zitten, en heel soms op normale servers. ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
![]() | ![]() |
haha deking wat lul je dat zijn bots, no way dat jij zo goed bent | ||
Twister 1988 Editie ![]() |
![]() | ![]() |
Snipen bij Fuel Dump dan lukt het wel. ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
![]() | ![]() |
Na dat snipen gaat te langzaam, nee is echt thomas, zat gewoon bij t winnende team, en dan medic en constant een ammo aanvoer, was gewoon maaien. | ||
![]() | ![]() |
hoax | ||
![]() | ![]() |
Haha, trouwens weet niet wat je lult, ik own ook altijd in die WES server, ook als 't geen bots zijn. Alleen weet jij altijd die spots dus ga je altijd beter. | ||
![]() | ![]() |
hehe wie gaat ff mee dan naar WES? | ||
![]() | ![]() |
haha, sinds gisteren weet ik op welke server echte mannen spelen, zoals ik: Echt de beste server ooit: namlijk: W33DSM0K3RS XP SAVE de ip is 217.163.22.175:27960 of beter: http://w33dsmok3rs.co.uk/page.php?6 hier kan je de status en shit zien: http://et.splatterladder.com/?mod=serverinfo&idx=401310 echt een coole server, van een redelijk niveau.. Het niveau dat ik wil.. amusant, ni te makkelijk, maar ook niet frustrerend moeilijk. Maar vooral al de "fun-shit" die ze hebben op die server. Ontelbaar veel geluidjes die je kan afspelen en al. Dikke shit. Edit: en der is altijd wel volk op de server door de bots xD, maar meestal zijn der ook veel 'echte' mensen [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-06-2008 @ 15:08:26 ] ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
ook maar aangemeld.. mkkl1 is mn naam ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
haha lachen ik kom ook wel eens meedoen dan | ||
![]() | ![]() |
wie komt ff zondagmiddag potje ET doen in WES server? IP: 85.25.138.65:27960 | ||
![]() | ![]() |
Quote: Thomas schreef op 29-06-2008 @ 17:29 wie komt ff zondagavond potje ET doen in WES server? IP: 85.25.138.65:27960 | ||
![]() | ![]() |
speelt iemand dit nog? haha k heb net weer geinstalleerd | ||
Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 2 [3] ] |