Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 ] | ||
Beatzcollective Gearjunkie |
![]() | ![]() |
ja ontzettend hey.. weer erg zonde van mn tijd. had ik beter aan bier tanken kunnen besteden, was t nog enigzins nuttig besteed | ||
Outshining | ![]() | ![]() |
Nachtbrakersssssssssssssss ![]() ---------------------------------------- Sabr | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Ow 17 al, ghehe ben je jarig geweest laatst? @Liquid, hmm nja k zag niet echt zo'n iemand fietsen ofzo. maar ik blijf zoeken! haha ---------------------------------------- .... | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
Ach dat c-merk bier kan je wel missen toch ![]() @ replay, haha nee, word in september 18. [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-05-2008 @ 01:02:42 ] | ||
![]() | ![]() |
hey outshining long time no see.. ben je nu weer terug in de nachten? @deking; jazeker.. maar t gaat dan juist om de kwantiteit en hoeveel ik er in een uur weg kan tikken.. daar zit dan de uitdaging in.. maja verspilde moeite... en ook een btje ouwe koeien [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-05-2008 @ 01:03:40 ] | ||
Hey Beatzmeneer! Euhm.. naja, ben m'n school aan het afronden en aan het doorhalen om zo snel mogelijk af te kunnen studeren.. ---------------------------------------- Sabr | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
ik ben ook oranje, want ik moet bij de hype blijven he ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
hehe.. ook weinig veranderd dan sinds ik je voor t laatst hier sprak | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Dat zijn ook wel de manieren waarop je vrouwen imponeert. Hey replay, ik kan 25 biertjes op, met maar 2 keer kotsen!!! rrrrrrraaauw! | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Tijgetje![]() Wauw livio! Daten? [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-05-2008 @ 01:06:12 ] ---------------------------------------- .... | ||
Whehe, indeed. Whadduppes daar? Jij ook nog steeds nachtbraker van NL? ---------------------------------------- Sabr | ||
![]() | ![]() |
laatste tijd wel weer.. maar hopelijk straks aan de bak, dus dan heb ik weer een enigzins normaal ritme (hoop ik) | ||
Waddan? Jij bent toch ergens rond Kerst al van baan geswitched? ![]() ---------------------------------------- Sabr | ||
thijsied Is eigenlijk niet thijsied. ![]() |
![]() | ![]() |
eee, iemand wetend hoe deze aflevering van south park heet die nu op comedy central is? ---------------------------------------- Zeg jeej | ||
![]() | ![]() |
Haha beatz, was toch ook maar grapje ![]() | ||
![]() | ![]() |
haha hoop gebeurd sinds die tijd.. ja ben toen geswitched naar Product Manager in Den Bosch.. dat heb ik ong. 4 maanden volgehouden, daarna ontslag genomen om meer tijd in mn bedrijfje te steken en daar zit ik nu dan zo ongeveer.. werk dus (hopelijk) straks part-time 24-32 uur en de rest steek ik in Beatzcollective @deking; joh echt waar??? een grapje??? dacht dat je t serieus meende ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-05-2008 @ 01:11:14 ] | ||
Aaaaaaaai, wist ik niet. Wel dope, ben je solliciterende or whut? ---------------------------------------- Sabr | ||
![]() | ![]() |
Ja was echt grapje beatz. net wedstrijd halve finale 88 gekeken, toch mooi na al die tijd ![]() | ||
![]() | ![]() |
ja had vandaag een sollicitatie.. en ben door naar ronde 2 a.s. vrijdag. dus dan hoor ik of ik maandag kan beginnen als low-level administratie/archiverings medewerker.. tis voor mij gewoon ff dat financieel gat opvullen weet je.. maakt me dan nie eens uit wat ik doe.. tho, dit is tog wel ietsie beter dan achter de lopende band.. ![]() | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Kamers zoeken is een bitch, zeker met een te laag budget. Ik ga slapen, kut dag... ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
Quote: Beatzcollective schreef op 29-05-2008 @ 01:13 - dit is tog wel ietsie beter dan achter de lopende band.. ![]() ja sowieso [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-05-2008 @ 01:14:44 ] ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Word on that.. het brengt geld in het laadje, shit needs to be done too. Maarre.. fingers crossed voor vrijdag dan maar eyhs? ---------------------------------------- Sabr | ||
![]() | ![]() |
hehe..zekers... maar komt wel goed denk ik zo.. | ||
thijsied Is eigenlijk niet thijsied. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: thijsied schreef op 29-05-2008 @ 01:08 eee, iemand wetend hoe deze aflevering van south park heet die net op comedy central was? ---------------------------------------- Zeg jeej | ||
![]() | ![]() |
Quote: De Gevallen Engel schreef op 29-05-2008 @ 01:13 (...) ja sowieso I feel ya dude.. weet dat je t zwaar hebt.. maar zie t maar zo.. tis ff tijdelijk doorbuffelen.. | ||
Pff, ja ik moet ook een andere baan erbij gaan nemen want m'n studiefinanciering en stagevergoeding komen te vervallen. Tis geweldig. ---------------------------------------- Sabr | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
Quote: Beatzcollective schreef op 29-05-2008 @ 01:18 (...) I feel ya dude.. weet dat je t zwaar hebt.. maar zie t maar zo.. tis ff tijdelijk doorbuffelen.. thanks voor de steun ![]() ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
![]() | ![]() |
ja.. ken t outshining.. had alleen zelf nog de lening van de ib-groep.. maja.. als je 7 jaar studeert.. dan houdt dat ook op.. ach ja.. leven van een student is nu eenmaal erg mooi.. ![]() | ||
Ik weet niet hoe het allemaal zit, voor mij ook wel iets om nog eens even goed uit te zoeken. Eerst maar eens besluiten wat ik volgend jaar ga doen.. maar ik zit een beetje met hetzelfde als DGE, gewoon geen idee. ---------------------------------------- Sabr | ||
![]() | ![]() |
ja is lastig als je nie weet wat je wil , maja je bent nog jong toch? werken kan altijd nog, zou gewoon lekker doorstuderen | ||
Tsjah m'n interesses liggen gewoon breed en dat is niet vervelend behalve als je keuzes als deze moet maken. Ah well, komt wel goeddd. ![]() ---------------------------------------- Sabr | ||
![]() | ![]() |
daarom.. maarre kga nog ff producen.. dussem succes met t doorhalen, deze mooie nacht ![]() | ||
Ey ja, ik ga m'n 3de redbull opentrekken en weer verder quasi-intellectuelen. Succes met producen meneer en slaap lekker alvast. ---------------------------------------- Sabr | ||
Vitaal Vitaliteit ![]() |
![]() | ![]() |
ik ga sloape ---------------------------------------- Fuck you, I rhyme better. | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ben Brak,alsof ik op mijn hoofd ben geklapt.. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
Snaba_Dog Crack! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: aprofourz schreef op 29-05-2008 @ 07:59 Ik ben Brak,alsof ik op mijn hoofd ben geklapt.. ![]() dood hierr man ---------------------------------------- Ik ben kort door de bocht als Sven Kramer | ||
yayzus![]() |
![]() | ![]() |
wat wil je om half 9? ---------------------------------------- Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
Dat er veel geluld wordt, tis hier s ochtend altijd saai, stelletje luilakken hier op nlhh. ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
Mogguh.. Eerst een bak pleur.. | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Fucking hell teringbuslui.. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
![]() | ![]() |
Quote: Mindstate schreef op 29-05-2008 @ 09:08 Mogguh.. Eerst een bak pleur.. | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
vanmiddag mooiste benen van nederland verkiezing fotograferen ![]() ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
Wat moet het toch fijn zijn om een Muss te zijn | ||
DirtMcGirt Ronald McAkuma ![]() |
![]() | ![]() |
Goedemorgen. ---------------------------------------- Fock jullie gasten, ik ga naar huis | ||
![]() | ![]() |
De MuSS is helaas wel een beetje ziek, maar dit wou ik niet missen. Moet ze waarschijnlijk ook interviewen hahaha ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
DirtMcGirt Ronald McAkuma ![]() |
![]() | ![]() |
Hoeveel (qua zicht) van de benen mag je fotograferen? [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-05-2008 @ 10:22:12 ] ---------------------------------------- Fock jullie gasten, ik ga naar huis | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
Dat buschauffeurs staken oké, maar moeten ze nou echt met alle bussen voor m'n huis gaan staan en dan allemaal gaan toeteren? >< ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
Das lullig man, rook ze de buurt uit gek | ||
CB-finest Spaadvader ![]() |
![]() | ![]() |
Toevallig iemand in bezit van creditcard? Moet een betalingkje doen voor een hostingpakket en dat heeft veel haast. Met Paypall en Wiretransfer gaat het 5 dagen duren, met creditcard enkele uren... dussuh.. Dan maak ik het eerst over naar je rekening en geef ik je de info voor betaling.. Zou kankerdope zijn want dan heb ik 510GB webspace en 5010GB bandwith... en jullie raden al wie daar ééénooorm de vruchten van gaan plukken ![]() ---------------------------------------- Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren. | ||
![]() | ![]() |
Zew zullen waarschijnlijk wel weer in bikini langshuppelen en dan maak ik daar foto's van... Ik mag fotograferen wat ik wil verder geloof ik ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 ] |