Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ] | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
ze schieten het voor aan den mensch zonder creditcard ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
pff, je zal maar een toernooi moeten fluiten om 8 uur ![]() ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
morgen nlhh, zo ik ga denk vandaag voor het eerst in zoveel jaar weer een keer vissen. Vroeger deed ik het echt vaak heb dr best zin in zo maar eens kijken hoe het met mn uitrusting sta heb iig een dikke tas wiet en een volle mp3-speler nu alleen alleen nog mn hengel enzo hehe. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
mooi zo.... ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Het is fantastisch game weer... ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
rest van het land zou 20 graden worden plus wolken toch? hier vandaag geen wolken plus 28 graden. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Het is hier(heerhugowaard)een beetje donker aan het worden.. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Pfoe en ik moet de hele dag leren![]() ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
het is altijd gameweer | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
gvd ik heb een vuist in mijn hoofd ---------------------------------------- beng! | ||
Buster Worms inside ma Face! ![]() |
![]() | ![]() |
Liever een vuist in je hoofd dan een vuist in je.......... *vul zelf maar in* Maar je hebt dus een kater? ---------------------------------------- We don't stop playing because we get old We get old because we stop playing... | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Nee g, hij zegt toch, hij heeft een vuist in zijn hoofd, ben je kaolo dom ofzo? ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
Held.. geen discussie over mogelijk.. Zou het zo kunnen zijn dat Spinvis geïnspireerd is door Herman? Ik merk kleine gelijkenissen op ---------------------------------------- We don't stop playing because we get old We get old because we stop playing... | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
check dit, ongelofelijk http://www.its.caltech.edu/~atomic/snowcrystals/photos/photos.htm ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Droplollie | ![]() | ![]() |
Klopt, een held met dt gewoon. Hier warm gek, 28 graden ofzo, straks voetbaltoernooi... Nu eerst snel mijn schoolwerk afronden. Nog 3 weekjes te gaan en ik lig in Bali in de zon te bakken. ---------------------------------------- trainen voor een six pack of neem een sixpack voor een bierbuik | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Pff werken met dit weer is een bitch | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Ziek binnen zitten met dit weer is een bitch. | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
pwned [ Dit bericht is gewijzigd door op 31-05-2008 @ 13:25:24 ] ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
khad net een zieke run bij tf2 gek | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Ik zag gister Bang Bang , in het echt is ie nog kleiner ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Wie wil er een Snes of een Nintendo 64 kopen? Ik heb ook nog voor de pc: The Movies Worms 3D Kopeuh? | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
@ Zjoerd Je wou eerst mee doen met Topical Kings. Later weer niet. De vraag is, heb jij je alweer bedacht? We hebben nog 1 deelnemer nodig homie! ![]() | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Nee man ik ga niet mee doen sorry hehe.. Heb het momenteel erg druk met SE's, werkstukken enzo. | ||
Hof van Jaeden Koning der Armen ![]() |
![]() | ![]() |
Voor hoeveel wil je je SNES verkopen dan, en met welke games enzo? ---------------------------------------- Check www.hofvanjaeden.com! | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Oké, eigenlijk niet oké want ik heb er nog 1 nodig. Maar jij in elk geval succes met je SE's en werkstukken enzo ![]() p.s Dobleye, meedoen? [ Dit bericht is gewijzigd door op 31-05-2008 @ 14:50:46 ] | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Quote: dobleye schreef op 31-05-2008 @ 14:48 Voor hoeveel wil je je SNES verkopen dan, en met welke games enzo? De console zelf, 1 controller, alle kabels en de games: Super Mario World Mortal Kombat Starwing Asterix voor...50 euro | ||
Unexplained | ![]() | ![]() |
Quote: Zjoerd schreef op 31-05-2008 @ 14:55 (...) De console zelf, 1 controller, alle kabels en de games: Super Mario World Mortal Kombat Starwing Asterix voor...50 euro Nog pretty cheap ook Dob'. | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb ook nog een N64 dus. De console zelf, alle kabels, 2 controllers, 1 rumble pack, 3 memory cards en de games: oja die games heb ik allemaal al een keer verkocht... voor...60 euro [ Dit bericht is gewijzigd door op 31-05-2008 @ 15:01:06 ] | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
---------------------------------------- Days to come | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
ait dan weer lekker vrij, wat zijn de plannen voor vanavond volk? en is iemand gister nog naar kubus en bang bang geweest in grunn? | ||
![]() | ![]() |
Man ik zou een moord doen om nog een keer Mortal Kombat op de SNES te kunnen spelen.... Of Killer Instinct ![]() ---------------------------------------- We don't stop playing because we get old We get old because we stop playing... | ||
spelbreker No Probz ![]() |
![]() | ![]() |
hahahah wat een droogkloot die geilerd | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Goedeavond. ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Whuuuuut NLHH, wadduupp!! ---------------------------------------- .... | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Wattup rapley. ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Taaaariq!, Rustig toch! ---------------------------------------- .... | ||
038-NBZ N. toch? ![]() |
![]() | ![]() |
Ik verkoop ook een N64 ![]() met 1 controller, de console zelf, de kabels en wat games ( waaronder killer instinct & super mario 64, super smash bro's) [ Dit bericht is gewijzigd door op 31-05-2008 @ 18:14:37 ] | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Nintendo 64 = TDSO ( Te Dope Shit Ouwe) Pokemon stadium 2 (MINIGAMES) Diddy kong race ![]() Maar ik verkoop wel me Gamecube met 2 controllers 1 memory card en 14 spellen �100,-. Koopie toch? @ Replay nog wa gedaan vandaag? [ Dit bericht is gewijzigd door op 31-05-2008 @ 18:16:08 ] ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
038-NBZ N. toch? ![]() |
![]() | ![]() |
Ohh w8 is eff ik verkoop ook een gamecube ![]() | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Mijne ziet er nog als nieuw uit en ik was eerder ja. ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Indonesisch is de shit. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Iedereen opeens aan het verkopen. Ik verkoop helemaal niks, ben veels te blij met al mijn dope spullen, nja die van mijn broertje dan. @tariq, nee ik ben ondsettend(hoe de fok schrijf je dat) lui geweest van vandaag. 2 uur opgestaan, eten gemaakt en weer op bed gaan liggen. net ff sigaretten wezen halen en wat rond gereden, en nu weer niks doen. ---------------------------------------- .... | ||
038-NBZ N. toch? ![]() |
![]() | ![]() |
mijne ziet er ook nieuw uit ![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
kind verpatst? | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Met allerlei soorten fratsen? @ Replay, Dat is niet veel. [ Dit bericht is gewijzigd door op 31-05-2008 @ 18:22:31 ] ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
@livio, haha nee dat niet maar is niet hier deze weken. Kheb hem verhuurd. [ Dit bericht is gewijzigd door op 31-05-2008 @ 18:22:55 ] ---------------------------------------- .... | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Nice, levert zo'n draak je toch nog wat op. | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ] |