Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Feedback /
creech
Limited Edition
Gepost door creech op maandag 21-05-2001 om 13:55:23
ipv het back to top dat je op veel sites ziet staan (meestal help files/ song teksten etc.) een got to bottom. Zodat je niet steeds helemaal omlaag hoeft te scrollen, maar dat gewoon "met 1 muisklik" (ow wat een mooie uitspraak ) kunt doen.


----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zaterdag 14-07-2001 om 22:06:11
Euhmz ff verhuist vanuit Admin naar Feedback. ff kijken wat users er van zeggen. Ik persoonlijk voel er niet veel voor. Zeggen de meeste nou van ja zoiets is wel makkelijk....

Zal ik is kijken...

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
teigetje Gepost door teigetje op zaterdag 14-07-2001 om 22:39:57
Lijkt mij inderdaad wel handig. Wat NOG handiger is, is dat de posts in omgekeerde volgorde getoond worden. Maar ja, dat is denk *iets* teveel werk
----------------------------------------
Code #404: User not found
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zaterdag 14-07-2001 om 23:09:33
teigetje schreef:
> Wat NOG handiger is, is dat de posts in omgekeerde volgorde getoond worden. Maar ja, dat is denk *iets* teveel werk

+ dat ik een pokke hekel heb daar aan heb. Ik lees spul graag in volgorde
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Feedback /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.011 sec.