Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Ja ik ben turk, ik heet stiekem Ahmed, maar ik hou graag mensen voor de gek via het internet. Maar nee for real, ik heb turken in de familie, het zit allemaal een beetje wazig, maar ik zou geen turks bloed hebben of iets in die trant | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
pimmety of was die grap net gemaakt? | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
Pi_tr![]() |
![]() | ![]() |
Pim en Wim , aaaaaaah ![]() | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
haha, wat blijft how high toch een heerlijk film![]() ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
woord,,,, ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
haha zeker | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Eleonore schreef op 04-06-2008 @ 22:20 haha, wat blijft how high toch een heerlijk film ![]() Hoe geniaal eigenlijk om een film te maken die gewoon na 20 keer nog steeds grappig is. Dat je gewoon met de hele banksessie alle dialogen meedoet. | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
hhahaha jij weet livio!![]() ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
pdpdpdpdpdpdpdpd, popcorn, player! | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
"Ich liebe superskunk" ---------------------------------------- Days to come | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
pimpin' since pimpimpin'! | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Grandma's Boy nuff said | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
livio ik wacht nog op me geld..500 euro was het. ---------------------------------------- .... | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
'No, don't stop!' ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ja ho eens, ik ben nog maar 20 keer over je heen geweest, de deal was 50x voor 500. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ochjee, nja dan krijg ik alvast voor die 20 x uitbetaald man. kreeg toch per week, of niet? ---------------------------------------- .... | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
watsmetjullie | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
ja thomas krijg nog geld van je.. ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Tariq krijgt ook nog geld van je Thomas... | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Iedereen krijgt nog geld van thomas joh! ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Hoezo, is hij over je heen geweest? | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
nee maar ja ik krijg echt nog geld van je, thomas. jwz. ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
oh nog beter; how high 2 komt ook nog ergens. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
ik krijg nog geld van thomas maar hijs off the hook omdat ie zo'n goeie gozer is | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
beetje lijp doen over Pim hier... moet niet gekker worden ---------------------------------------- beng! | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
En nu krijg iedereen opeens nog geld.. ---------------------------------------- .... | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
De belastingdienst heeft mij ook genaaid, die moeten ook nog steeds over de brug komen. | ||
Droplollie | ![]() | ![]() |
henk? ---------------------------------------- trainen voor een six pack of neem een sixpack voor een bierbuik | ||
![]() | ![]() |
waarom krijgt iedereen geld van mij? | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
als we zo gaan beginnen.Ik krijg nog geld van de NSB-Groep ... eeuuuhh ... ik bedoel de IB-Groep ---------------------------------------- beng! | ||
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 04-06-2008 @ 23:15 De belastingdienst heeft mij ook genaaid, die moeten ook nog steeds over de brug komen. zijn ze ook over je heen geweest? ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Dopoloog schreef op 04-06-2008 @ 23:26 Quote:livio schreef op 04-06-2008 @ 23:15 De belastingdienst heeft mij ook genaaid, die moeten ook nog steeds over de brug komen. [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-06-2008 @ 23:28:39 ] ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Nogsteeds ben jij altijd net niet grappig genoeg, haha. @livio, ja mijn pa krijg ook nog omin veel geld van de belasting, omdat ze fout hadden gemaakt weet ik het. Nja ben benieuwd aan het eind van het jaar of we het dan hebben. ---------------------------------------- .... | ||
Droplollie | ![]() | ![]() |
Quote: Thomas schreef op 04-06-2008 @ 23:25 waarom krijgt iedereen geld van mij? omdat je kaal bent. ---------------------------------------- trainen voor een six pack of neem een sixpack voor een bierbuik | ||
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 04-06-2008 @ 23:28 Nogsteeds ben jij altijd net niet grappig genoeg, haha. Was serieus bedoeld! belastinggeld is trouwens erg laat, maar ja... ontvangen duurt altijd langer als " geld geven" ahoewel dat niet helemaal klopt+) ligt er aan weer hoe je alles bekijkt [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-06-2008 @ 23:31:56 ] ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Wie hebben ze niet genaaid dan... doh | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
je zal maar scheten. | ||
![]() | ![]() |
Ik heb 't afgelopen vrijdag al gekregen. Maar 't is al weer op. Zo gaat dat. ---------------------------------------- Days to come | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
wtf...? Die teruggaaf? Waarom ik nog niet, stelletje bloedhonden. | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
WHUT! Ey ik zit nog te wachten ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ze moeten voor 1 juli over de brug komen. | ||
![]() | ![]() |
hehe, kan dr niks aan doen. hoe doen ze dat eigenlijk, wie eerst komt zeg maar? compleet willekeurig, of zit er toch wel een systeem in. ---------------------------------------- Days to come | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ze beginnen up north. | ||
![]() | ![]() |
Ha. Die is wel vet. Maar ik woon tegenwoordig in Zwolle, dus die vlieger gaat niet op. Achternaam? A. ---------------------------------------- Days to come | ||
Hof van Jaeden Koning der Armen ![]() |
![]() | ![]() |
Weet iemand of die biljetjes voor een bepaalde datum de deur uit moeten? Wil eigenlijk ook nog wel wat knaken terughebben... ---------------------------------------- Check www.hofvanjaeden.com! | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
1 februari of maart ofzo, maar kan altijd nog insturen. | ||
![]() | ![]() |
maakt volgens mij niet uit boleye | ||
Hof van Jaeden Koning der Armen ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Thomas schreef op 05-06-2008 @ 00:01 maakt volgens mij niet uit boleye Hehe, boleye.. Creatief of naar de klote homtas? [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-06-2008 @ 00:07:04 ] ---------------------------------------- Check www.hofvanjaeden.com! | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |