Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen teksten /
FRESCO
Kouder dan je ijskast.
Gepost door FRESCO op donderdag 05-06-2008 om 21:20:50
Na heel de tijd losse zinnetjes te schrijven, leek het me een goed idee is voor het eerst een samenhangend geheel te schrijven.
Het is nog lang niet klaar, en het is wat agressief, moest m'n woede erin kwijt. Graag opbouwende kritiek, geen nutteloze shit.
Komt ie.

Stampelied

Racistisch.. haha nee man.
Heb alleen een pen met witte inkt, dus geef geld voor zwarte blaadjes, JA IK HAAT JE.
Niet om je huidskleur of geloof maar om je praatjes.
Doe dom met je maatjes, maar alleen is het linke shit.
Kan je bloed wel drinken, ja wil je het liefst verminken.
Ja, geloof het of niet.. zeik je hele huis onder terwijl ik je bloed-vergiet.
Kijk de keuken zit onder maar fock it dat boeit me niet.

Kerel snap je niet, dit is een stampelied.
Stamp op de biet stamp op je hoofd totdat ik je schedel zie!
Stamp met kisten, air max of gewoon helemaal niets!
Stamp net zolang tot m'n schoenen er rood van zien!
Want ik heb opgekropte woede die ik graag wil laten zien...



Letterlijk uit m'n schrift overgetypt, is nog lang niet perfect, zinnen sluiten nog niet goed aan dat weet ik.
Maar geef je mening.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-06-2008 @ 21:21:24 ]

----------------------------------------
Net zo racistisch als ik zwart ben, optimistisch omdat ik blank ben, je denkt vast dat ik gek ben speel met woorden alsof ik seks heb.
Doopro
Gepost door Doopro op donderdag 05-06-2008 om 21:27:51
fresku?
----------------------------------------
ik weet wat jij niet weet
FRESCO
Kouder dan je ijskast.
Gepost door FRESCO op donderdag 05-06-2008 om 21:29:27
Quote:
Doopro schreef op 05-06-2008 @ 21:27
fresku?

Nee die is antiliaans, dit is uit het frans.
----------------------------------------
Net zo racistisch als ik zwart ben, optimistisch omdat ik blank ben, je denkt vast dat ik gek ben speel met woorden alsof ik seks heb.
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op donderdag 05-06-2008 om 21:32:42
Ik snap niet helemaal waarom je een tekst zou droppen die nog niet af is. Zorg eerst dat je tekst af is, dat je er helemaal tevreden over bent, kijk dan naar de feed en je weet hoe je je nog kan verbeteren.

Je tekst vind ik vrij simpel, en dat is zwak uitgedrukt. De inhoud is totaal niet interessant, en voor brag & boast mis je dope lines.

Veel oefenen, en lees ook eens de tutorial door, die staat ergens in de battlecorner
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
FRESCO
Kouder dan je ijskast.
Gepost door FRESCO op donderdag 05-06-2008 om 21:34:42
Quote:
V.I.P. schreef op 05-06-2008 @ 21:32
Ik snap niet helemaal waarom je een tekst zou droppen die nog niet af is. Zorg eerst dat je tekst af is, dat je er helemaal tevreden over bent, kijk dan naar de feed en je weet hoe je je nog kan verbeteren.

Je tekst vind ik vrij simpel, en dat is zwak uitgedrukt. De inhoud is totaal niet interessant, en voor brag & boast mis je dope lines.

Veel oefenen, en lees ook eens de tutorial door, die staat ergens in de battlecorner


Kijk daar heb ik wat aan.



----------------------------------------
Net zo racistisch als ik zwart ben, optimistisch omdat ik blank ben, je denkt vast dat ik gek ben speel met woorden alsof ik seks heb.
 Index / Drop je eigen teksten /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0078 sec.