Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
DGE wtf dit betekent je dood. ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
broederschap![]() |
![]() | ![]() |
z'n vriendin van me die zit in de derde en heeft met een jongetje van groep 8... schandelijk | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Hehe ![]() Ik heb ook met een meisje die zit in groep 6. ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
broederschap![]() |
![]() | ![]() |
gast en in welke groep /middelbare klas zit je?![]() | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
dude als het meisje met een jongen van 19 heeft is het toch ook geen schande? das de andere kant op met het leeftijdsverschil.. | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
ja maar er is een verschil tussen 16 en 12 en 19 en 15.. alweer zoiets.. waaaarrooom.. ik ga gamen | ||
broederschap![]() |
![]() | ![]() |
maar het is tog raar bizzy als zn chick van derde met een basisschool kid heeft. die kid heeft wel geluk want zij heeft bomb lichaam | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
wat hij zegt ^^ ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
tariq zit te kutten even als patron, en broederschap gaat er te serieus op in, en ik.. ach ik ben slechts de chauffeur | ||
broederschap![]() |
![]() | ![]() |
mwahahaha okey ik doe chil die kid heeft kk veel geluk dat ze met die chick heeft. | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
So you wanna be hardcooore, wit' ya hat to da back, talkin' 'bout the gats in ya raps! But I can't feeel that hardcore appeal! ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Gizzle Onid/Flow�tisch ![]() |
![]() | ![]() |
Daaaaaaamn, gister hiphopnight gehad bij jongerenwerk.. Bij sommige 16-jarige acts dacht ik echt aan die track van Nas: 'Hiphop is dead'. Later werd er ook nog een battle georganiseerd waarin ze 16 lines zouden doen. Doet zo'n kerel er 4 en gaat hij met zijn aanhang er helemaal op los.. ![]() Kon helaas niet meedoen omdat ik aan het werk was ![]() En dat was mijn verhaal vandaag.. ---------------------------------------- Basic Instructions Before Leaving Earth' | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Lekker samenhangend en duidelijk. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
Er zijn altijd al wacke kids geweest, nu hip hop 'in' is (volgens mij raakt het alweer uit) komen er gewoon een paar bij. ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Zijn er altijd al geweest en zullen er altijd zijn.. Moeten er maar mee zien te leven | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
wijze schaduw ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
schaduw vieze nsb-er ---------------------------------------- beng! | ||
Unexplained | ![]() | ![]() |
Quote: Gaucho schreef op 07-06-2008 @ 13:19 schaduw vieze nsb-er Tot ziens allé! | ||
Niet zo jongens. Ik ben nu eenmaal geboren in Duitsland.. | ||
![]() | ![]() |
Dat is geen excuus in Holland. ---------------------------------------- Basic Instructions Before Leaving Earth' | ||
![]() | ![]() |
Quote: Unexplained schreef op 07-06-2008 @ 13:20 (...) Tot ziens allé! huh ---------------------------------------- beng! | ||
Jullie zijn gewoon jaloers. Ik snap het ook wel hoor, het is frustrerend om telkens geen prijzen te winnen en om te zien dat de "oosterburen" wel goed kunnen voetballen.. | ||
![]() | ![]() |
Die was onder de gordel.. ![]() ---------------------------------------- Basic Instructions Before Leaving Earth' | ||
Ach ja, het is nu éénmaal de waarheid.. Blijkt maar wel weer dat het niet zo'n voetballand is als jullie denken.. Slechts één prijsje, 20 jaar terug.. | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Probeert er ook eentje een punt te maken.. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
![]() | ![]() |
Ons bier is beter ---------------------------------------- Basic Instructions Before Leaving Earth' | ||
De geschiedenis is in mijn voordeel. Betrek het maar op een ander onderwerp ja. Straks komen jullie nog met de oorlog. Het onderwerp was voetbal. En Duitsland is daar nu eenmaal beter in dan jullie. Gotta life with that. [ Dit bericht is gewijzigd door op 07-06-2008 @ 13:35:00 ] | ||
![]() | ![]() |
Schaduw vergeet even te melden dat Duitsland een flink stuk groter is dan Nederland (qua oppervlakte). Zo gek is het dan niet dat Duitsland vaker heeft gewonnen ---------------------------------------- beng! | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Gizzle schreef op 07-06-2008 @ 13:33 Ons bier is beter Warsteiner mafkees.. Daaar winnen we het ook nie zomaar op ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Twister 1988 Editie ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MaffeDodo schreef op 07-06-2008 @ 13:33 (...) Warsteiner mafkees.. Daaar winnen we het ook nie zomaar op Nou nou, Warsteiner. ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
Quote: Gaucho schreef op 07-06-2008 @ 13:33 Schaduw vergeet even te melden dat Duitsland een flink stuk groter is dan Nederland (qua oppervlakte). Zo gek is het dan niet dat Duitsland vaker heeft gewonnen En Rusland, Canada, USA, Australië zijn nog groter, hoe vaak hebben die gewonnen? | ||
![]() | ![]() |
Quote: MaffeDodo schreef op 07-06-2008 @ 13:33 (...) Warsteiner mafkees.. Daaar winnen we het ook nie zomaar op Ik weet niet hoor maar.. Heineken, Amstel, Dommelsch, Hertog Jan, Brand etc zegt je niks? ![]() ---------------------------------------- Basic Instructions Before Leaving Earth' | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Noem je ook een paar landen waar er per vierkante kilometer 0,5 persoon woont.. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Ik moet toegeven dat het Nederlandse bier mij ook beter smaakt. Hertog Jan voor het leven. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Gizzle schreef op 07-06-2008 @ 13:36 (...) Ik weet niet hoor maar.. ![]() Laat die eerste twee erbuiten, vooral Heineken. Da's echt geen bier. En je vergeet Grolsch, heiden! [ Dit bericht is gewijzigd door op 07-06-2008 @ 13:40:27 ] ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
![]() | ![]() |
in Canada ijshockeyen ze, in USA kenne ze geen voetbal, in Australie rugbyen ze en Rusland heeft zoveel problemen gehad met het land dat ze niet eens aan voetballen toekwamen ---------------------------------------- beng! | ||
Het gaat toch om het land met de voetbalcultuur? En dat Nederland zoooooo goed speelt/speelde en zoooooo'n voetballand is.. Dat valt ff vies tegen. En dan is iemand voor Duitsland en dat doet pijn dan he? | ||
![]() | ![]() |
Nederland is een groot voetballand en speelt/speelde altijd het mooiste voetbal vd wereld, alleen de prijzen zijn uitgebleven. Maar wat is je punt? Je wilt opvallen op nlhiphop door (tegen de draad in) openlijk voor Duitsland te zijn? ---------------------------------------- beng! | ||
![]() | ![]() |
[1940mode]Pff, liever de mazelen en de bof dan juichen voor een mof.[/1940mode] ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Liever aids en tbc dan een fan van psv.. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Quote: Gaucho schreef op 07-06-2008 @ 13:41 Nederland is een groot voetballand en speelt/speelde altijd het mooiste voetbal vd wereld, alleen de prijzen zijn uitgebleven. Maar wat is je punt? Je wilt opvallen op nlhiphop door (tegen de draad in) openlijk voor Duitsland te zijn? Ik heb geen punt, vind dit soort nutteloze discussies leuk om de tijd mee te doden. Ben ook niet echt een grote voetbalfan, maar bij dit soort dingen verloochen ik mn roots niet. | ||
![]() | ![]() |
Als ik op een Duits forum zou zitten als Nederlandse immigrant was ik ook in discussie gegaan ![]() ---------------------------------------- Basic Instructions Before Leaving Earth' | ||
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 07-06-2008 @ 13:43 (...) Ik heb geen punt, vind dit soort nutteloze discussies leuk om de tijd mee te doden. Ben ook niet echt een grote voetbalfan, maar bij dit soort dingen verloochen ik mn roots niet. dat deed Anton Mussert ook niet... ---------------------------------------- beng! | ||
Mussert was een Nederlander.. Wat is je punt? | ||
![]() | ![]() |
jij bent ook een Nederlander, dat is mijn punt ---------------------------------------- beng! | ||
![]() | ![]() |
Ik heb Duitsland trouwens als kampioen staan bij mijn poule. ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
Ik ben geboren in Stade, een plaats naast Hamburg. Ik ben op mijn 2e naar Nederland gekomen. Duits als het maar kan. | ||
![]() | ![]() |
je hebt een Nederlands paspoort? ---------------------------------------- beng! | ||
Jup. Een Duitse Nederlander. | ||
![]() | ![]() |
hoezo zeg je dan: ''Duits als het maar kan''. Je bent al op je 2e naar Nederland gekomen. Ik meen te herinneren dat je nu ongeveer 20 jaar bent, dat betekent dat je zoveel meer jaar in Nederland bent geweest dan in Duitsland. Je hebt heel je opvoeding genoten in Nederland en je zal je waarschijnlijk niks meer herinneren van Duitsland. ---------------------------------------- beng! | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |