Index / Muziek / | ||
gggmizzle bumaye ![]() |
![]() | ![]() |
Osdorp Posse stopt volgend jaar AMSTERDAM - De Amsterdamse rapgroep Osdorp Posse hangt de microfoon aan de wilgen. Volgend jaar maken de rappers Def P, IJsblok, King en Seda een afscheidstournee. Dit meldde Def PenCo maandag, het bedrijf van Def P (Pascal Griffioen). De groep bestaat deze maand twintig jaar en heeft in goed overleg besloten dat dit tevens het laatste jaar zal zijn. Komend jaar zal het laatste album 2 Decennia uitkomen met daarop nieuw werk en een overzicht van twintig jaar Osdorp Posse.<br />Osdorp Posse begon in Amsterdam-West, waar de leden opgroeiden. De groep introduceerde eind jaren tachtig de Nederlandstalige rap. Geen Amerikaanse teksten in een Nederlands jasje, maar rechttoe, rechtaan Nederlands over het leven in Osdorp http://www.ad.nl/cultuurenshow/2352927/Osdorp_Posse_stopt_volgend_jaar.html | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
ik zal ze niet missen ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
ik wel, als kiespijn. Volgens mij zijn ze trouwens tien jaar geleden al gestopt... ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Bru-Taal1989![]() |
![]() | ![]() |
Ze zijn een beetje traag van begrip maar hebben het alsnog begrepen. Respect voor wat ze gedaan hebben, jammer dat ze zolang door zijn gegaan..... ---------------------------------------- [url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url] | ||
boris![]() |
![]() | ![]() |
Ik wil misschien wel ff kijken bij die laatste tour, heb ze nog nooit live gezien... ---------------------------------------- ik maak gehakt van balletjes | ||
gggmizzle bumaye ![]() |
![]() | ![]() |
vind ze nu ook btje out-dated, maar altijd wel respect voor gehad, eerste nedtalige rap die ik hoorde.. geendagsvlieg toch wel grijs gedraaid op mn oldskool walkmen! | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Ach. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
ze komen hier ook in groningen, september @ simplon, ik ga d'r geen topic voor aanmaken. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Eppo de Hersendode ![]() |
![]() | ![]() |
dat is niet egt erg nieuws vond het niet zo veel aan meer als nog ook wel weer jammer gasten hebben veel gedaan voor de scene en ik ga er zeker heen als ze in de buurt zijn niemand heeft tot nu toe de op geoutshined live qua nederlandse acts dus dat ga ik zeker missen ---------------------------------------- jews, moslims, christians, what the fuck's the diffrence we all want money drugs and bitches | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
Kvond het wel kankerdope altijd. lekker oldschool. Respect voor deze mannen. ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Quote: cml.exe schreef op 09-06-2008 @ 12:43 ik zal ze niet missen ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
ja hoor Tariq,je bent net uit het ei man.. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Einde van een mooi en belangrijk Nederhop tijdperk. | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
Misschien gaan ze solo door. ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
't zal tijd worden ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
peefizz jaman |
![]() | ![]() |
Quote: DutchNelson schreef op 09-06-2008 @ 18:47 Misschien gaan ze solo door. interessant, ik vond altijd al dat ijsblok dope flows en harde punches had ![]() | ||
SketchR KABEEEMMM! ![]() |
![]() | ![]() |
finally ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
roerbak WKYA ![]() |
![]() | ![]() |
eindeluhhk ---------------------------------------- hoi | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Geen verassing meer nu RAMP een tijdje terug is opgedoekt.. Ga de laatste tournee wel ff checken.. Altijd zo'n heerlijk nostalgisch gevoel bij de OP | ||
Gizzle Onid/Flow�tisch ![]() |
![]() | ![]() |
Nooit echt supertof gevonden ofzo, toch respect voor hun pioniers schap in de scene.. ---------------------------------------- Basic Instructions Before Leaving Earth' | ||
Naomi nee gek ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: peefizz schreef op 09-06-2008 @ 23:47 (...) interessant, ik vond altijd al dat ijsblok dope flows en harde punches had ![]() M'n neef zei: "Jij vuile pleurispoot, wie neukt met Ijsblok, die gaat dood." ![]() ---------------------------------------- ben net als domo, langlekker man | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Eerlijk is eerlijk! ze zijn wel een van de weinige die de langste adem hebben qua rappers.... ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Duck-MC![]() |
![]() | ![]() |
En ook de enigste nederlandstalige rappers die meer dan 10 albums hebben uitgebracht.. Als in ze in Utrecht optreden ga ik er zeker heen. ---------------------------------------- Whahahaha | ||
United![]() |
![]() | ![]() |
Een schouderklopje. ---------------------------------------- Oke oke. | ||
Index / Muziek / |