Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
Manuz
Zet die beat op repeat
Gepost door Manuz op woensdag 11-06-2008 om 12:34:49
Entree: 7 euro 50
Deur open: 20:30 uur
Entree: 21:00 uur

De afgelopen Beestenboel editie was wederom een knaller van een avond. De sfeer kon niet stuk met optredens van Steen, Kubus & BangBang, Dries Bijlsma, Typhoon, Blaxtar en uiteraard Rico en Sticks. Het publiek ging voldaan naar huis. Wat Beestenboel 7 gaat brengen? Dat laten we natuurlijk nog even in het midden. Het is niet voor niets een hiphopsupriseparty. Haal je kaarten snel binnen om teleurstelling te voorkomen!

Iemand al eens eerder naar een Beestenboel geweest? Wel irritant dat je niet weet welke artiesten komen..
----------------------------------------
Jspr schreef op 02-04-2009 @ 16:33:26
"Aight, nouja dio en opposites is te gek aangezien ik dan toch al vrij lam rondwandel, en shit als mn nikies enzo is gewoon supertof dan."
Devill Gepost door Devill op woensdag 11-06-2008 om 13:53:47
ben er nooit geweest, is voor mij een beetje ver...maar wil er wel naartoe!
----------------------------------------
[url]http://soundcloud.com/zakalulu[/url]
mensus
omdat ik van je hou
Gepost door mensus op donderdag 12-06-2008 om 16:02:17
tot nu toe 2 beestenboels gemist! Artiesten die daar komen zijn altijd goed... en sfeer is er uhh ja, positive. Nooit problemen gehad daar, alleen met dat ik eerder weg moet ivm die laatste trein. Helemaal lelijk als dan dries bijlsma en typhoon een live sessie neerzetten.
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op donderdag 12-06-2008 om 16:30:17
Zou er wel naar toe gaan, achteraf gezien wel dope artiesten..
.maar wil het gewoon van te voren weten..
tis voor mij 2uur heen en 2uur terugreis dus moet wel weten wie er performen dus sla dit altijd over...

----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
GekkeGerda Gepost door GekkeGerda op donderdag 12-06-2008 om 16:46:35
Tja, het is natuurlijk wel een hiphop-surprise party. Rico en Sticks zijn bij de programmering betrokken en er wordt niets geboekt zonder hun kwaliteitsstempel. Deze keer weer 2 toppers en een regionaal talent...
----------------------------------------
Zwolle leeft, Zwolle is, Zwolle weet hoe het zit...
mensus
omdat ik van je hou
Gepost door mensus op vrijdag 13-06-2008 om 20:13:31
regionaal talent siroc? Toppers: manu en?
haha meestal zijn het wel artiesten die net een nieuw album gedropt hebben en siroc was ook al gepushed als regionaal talent bij bevrijdingsfestival.

Maar mijn woorden bieden geen garantie, beter gezegd grote kans dat ik er naast zit
GekkeGerda Gepost door GekkeGerda op vrijdag 13-06-2008 om 21:40:59
Quote:
mensus schreef op 13-06-2008 @ 20:13
Maar mijn woorden bieden geen garantie, beter gezegd grote kans dat ik er naast zit


erg groot...
----------------------------------------
Zwolle leeft, Zwolle is, Zwolle weet hoe het zit...
mensus
omdat ik van je hou
Gepost door mensus op zaterdag 14-06-2008 om 20:18:02
haha maar wel gelijk dat het meestal artiesten zijn die net een nieuw album uitbrengen. Winne misschien in de sneak-preview! You never know, nja jij dan weerwel...
Manuz
Zet die beat op repeat
Gepost door Manuz op maandag 16-06-2008 om 00:34:23
hmm ik vind Winne en Manu beetje bagger.. maja ieder zn eigen mening. en nee mn naam heeft niks met manu te maken
ik vind de stem van hen gewoon niet fijn klinken... zo geforceerd of zo, kweet niet precies. Alhoewel Manu heeft wel goede lines.
maar kga wel denk ik
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-06-2008 @ 00:35:06 ]

----------------------------------------
Jspr schreef op 02-04-2009 @ 16:33:26
"Aight, nouja dio en opposites is te gek aangezien ik dan toch al vrij lam rondwandel, en shit als mn nikies enzo is gewoon supertof dan."
GekkeGerda Gepost door GekkeGerda op maandag 16-06-2008 om 10:01:59
Meestal komt er wel een act die net een album uitheeft of er aan zit te komen. Deze keer echter ook een act die al even uit beeld is.
----------------------------------------
Zwolle leeft, Zwolle is, Zwolle weet hoe het zit...
Manuz
Zet die beat op repeat
Gepost door Manuz op maandag 16-06-2008 om 10:51:34
Hoe weet jij dat Gekke Gerda??
----------------------------------------
Jspr schreef op 02-04-2009 @ 16:33:26
"Aight, nouja dio en opposites is te gek aangezien ik dan toch al vrij lam rondwandel, en shit als mn nikies enzo is gewoon supertof dan."
Jspr
Gepost door Jspr op maandag 16-06-2008 om 10:52:44
jawattus?
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Naad
Insomniac
Gepost door Naad op maandag 16-06-2008 om 10:54:24
Quote:
KRStarr schreef op 12-06-2008 @ 16:30
Zou er wel naar toe gaan, achteraf gezien wel dope artiesten..
.maar wil het gewoon van te voren weten..
tis voor mij 3 uur heen en 3 uur terugreis dus moet wel weten wie er performen dus sla dit altijd over...
mensus
omdat ik van je hou
Gepost door mensus op maandag 16-06-2008 om 11:51:52
Quote:
Manuz schreef op 16-06-2008 @ 00:34
hmm ik vind Winne en Manu beetje bagger.. maja ieder zn eigen mening. en nee mn naam heeft niks met manu te maken
ik vind de stem van hen gewoon niet fijn klinken... zo geforceerd of zo, kweet niet precies. Alhoewel Manu heeft wel goede lines.
maar kga wel denk ik

haha manu is sowieso al uitgesloten winne heeft er al is gestaan... dus ook al soort van uitgesloten! Maar die vibe is er altijd goed dus kom gewoon checken
WilleWa
JK
Gepost door WilleWa op maandag 16-06-2008 om 19:22:53
zal inderdaad wel jawat zijn.. aangezien ie laatst tijdens een show in hengelo zei dat zn album af is en dat ie nu echt gaat komen... hij deed ook al een aantal nieuwe tracks die wel hard waren.
maar t mag dan een surpriseparty zijn, als je in of dichtbij zwolle woont is et natuurlijk geen probleem. Maar moet je van verder komen neem je denk ik et risico niet zo gauw om acts te zien die je niets aan vindt. Dat vind ik dus altijd wel jammer.. maar doet niet af dat de keren dat ik ben geweest dat et heel dope was
----------------------------------------
Check voor beats >> http://microphone-colossus.hyves.nl
LijpePindaFront
-Bring Da Motherfuckin Ruckus-
Gepost door LijpePindaFront op woensdag 25-06-2008 om 14:17:05
Nieuwe shitz van Jawat zou vet zijn..
Voor de rest uhhm JJ(James) misschien??
Salah Edin Moest ook nog een keer komen d8 ik. We Zulle Zien
Piesz
----------------------------------------
Fuck Batman & Robin, i'm Robin Layin in Bed Mann..
mensus
omdat ik van je hou
Gepost door mensus op donderdag 03-07-2008 om 22:00:53
iig geen kempi weer maaruh, ik zie jullie morgen wel!
mensus
omdat ik van je hou
Gepost door mensus op zaterdag 05-07-2008 om 18:39:07
hee uhh... feestje! shit was hard aan, begin act was geluid beetje fucked up van... verpeste het, eindigde wel hard

Maar raymzter en u-niq waren gewoon een en al aanheid! Freestyle (halve freestyle) sessie aan eind was ook lauwness, typhoon op de beatbox haha
hiphophenk
chillout 5
Gepost door hiphophenk op zondag 06-07-2008 om 15:57:03
draaiphoon

was echt dope, ray en u-niq kwamen echt hard!!
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0089 sec.