Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Battle corner /
Black-Adder Gepost door Black-Adder op maandag 17-11-2003 om 02:30:26
jaja hier gaan we dan..test je zang..wees niet bang ..het duurt niet lang.. hier vange ..weer een lyrische smack op wang..
duidelijk ga ik me niet inspannen want wat waren je plannen..
noemde je dat dizzen ..lijkt meer op zwammen..of lijk ik me nou te vegissen...het blijft gissen...probeer aub iets minder te slissen..en in plaats van rappen-ga beter vissen..
tjappie..opgezwolle..mammie..je muziek maakt me wappie..want is linkie snappie..hier een bakkie..om je slijm op te vangen...kan je gerbruiken.snappie.. om je zelf achter het behang te behangen
afgezaagd..zou best kunnen..maar toch nog net niet naar jouw niveau verlaagd..best behaagd...en beschaaft..he hier komt ie weer..gekke henkie heeft iemand jouw wat gevraagt..
ken je niet mij een biet zoals je ziet..je naam stond me niet aan..duz het leek me verstandig dat je deze site verliet...zonde dat ik aan jouw mijn kruit veschiet..maar die chick van je..damz pijpen kan die griet..logisch dat ze je verliet..maarja..mij smeken..maar ik moest er niet..zo erg ben ik nog niet zoals je ziet
maarja wat ik duidelijk wou maken dat je teksten nergens op slaan..niks is er krommer zelfs geen banaan..en jij wou iemand verslaan..kan der geen woord van verstaan..peer em..en blijf hier ver vandaan..of kom terug onder een andere naam..voor de volgende ronde...en dit keer zal ik me niet inhouden..ik zal je mentaal verwonden..niks vergeven voor je zonden..schizo..ik wist wel dat we het konden..
GekkeHenkie Gepost door GekkeHenkie op woensdag 19-11-2003 om 18:26:42
Hmmm moet je kennelijk weer even met je neus op de feiten drukken:

Gekke Henkie inderdaad een naam bekend bij veel geile dellen,
das nog altijd tien keer beter dan mezelf als MR BEAN voorstellen.
Je wilt me aanvallen? Je wilt het tegen de gekke henk opnemen?
Shit is het juiste woord want je zit nu diep in de problemen.
Je rijmpje is zo slap dat ik niet snap dat ze je niet van het forum hebben getrapt, je rijmpje is van te voren geschreven en jij nu betrapt.Als een bitch word je geslapt, ik hoop dat je het nu snapt voor dat je weer met de gekke henkie grapt.
En mn vriendin heb ik eruit gegooid, als een knikker weggeknikkerd,
net als jij nu flikker, opgeflikkerd!
Ik heb haar de deur gewezen omdat ik al iets had met jouw kleine zusje, ik deed mn gulp open en zij gaf mij een kusje. Dat was ze al gewend door jouw incest pedo praktijken, maar ik heb haar ervaring nu ook met wat anale sex kunnen verreiken. Een ding geef ik haar na ze kan heel goed gillen, vooral met 80 kilo gekke henk tussen haar billen. Dus denk de volgende keer maar goed na voordat je je muil weer open doet, want ik doe ook je zusje de deur uit..... ik heb zojuist je moeder ontmoet!

G.H.




----------------------------------------
...
 Index / [arch] Battle corner /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0144 sec.