Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ]
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op woensdag 25-06-2008 om 09:26:32
ah gossie, zo'n verlies van nederland dreunt nog wel een aantal dagen na...

Zou het niet - heel toevallig - liggen aan de blauwe energiedrink die het gehele team heeft gedronken?

Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-06-2008 @ 09:28:41 ]

----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Nickert
boss
Gepost door Nickert op woensdag 25-06-2008 om 09:36:35
Ik denk niet dat iemand dat bericht echt gelooft. Was toen ook zo'n verhaal na WK 98 dat Roberto Carlos doping had gebruikt en dat was toen verzonnen door 538.
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op woensdag 25-06-2008 om 10:13:57
De BBC zijn sowieso wel een stel complotdenkers dus ik zou er nie zo op happen. En word naar die energiedrink
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 25-06-2008 om 10:37:06
Quote:
deking schreef op 25-06-2008 @ 01:11
als je t mij vraagt hadden ze die wedstrijd gewoon moeten overspelen als het in
de regelementen staat, dit nederland kan veel meer dan ze lieten zien tegen rusland.
wat een zonde.

Accepteer gewoon het verlies. NL speelde kut. Winst had net aan niet verdiend geweest. Bovendien was de overtreding waar de 2de gele kaart voor gegeven werd niet eens een overtreding die een kaart waard was. Dus op zich wel terecht dat die ingetrokken is, volgens het boekje niet juist misschien. Maar wel terecht.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
chester
www.leonchester.nl
Gepost door chester op woensdag 25-06-2008 om 11:05:12
Edit:
Offtopic
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-06-2008 @ 11:06:09 ]

----------------------------------------
onderschrift
Dadre
Dus dat
Gepost door Dadre op woensdag 25-06-2008 om 11:15:48
In dat BBC artikel staat niks over doping.
----------------------------------------
Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs.
http://www.websitenow.nl
L2N
twezus
Gepost door L2N op woensdag 25-06-2008 om 12:45:37
ik was op dat moment emotioneeel raakbaar.. Ik kon alles geloven jongens. nu achteraf denk ik hmmmmuuuuuuhuhuhuh , enneuh die russen mogen mj best wel zo'n blauw drankje pasen.. ziet er goed uit
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 25-06-2008 om 12:48:09
Dat is gewoon gatorade elton, goed stonerdrankje ook trouwens.
L2N
twezus
Gepost door L2N op woensdag 25-06-2008 om 12:51:32
nee livio dat label van gatorate is heel anders
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 25-06-2008 om 12:52:42
Deze zal van de Russische Aldi zijn.
L2N
twezus
Gepost door L2N op woensdag 25-06-2008 om 12:54:02
daarom

Quote:
L2N schreef op 25-06-2008 @ 12:45
die russen mogen mj best wel zo'n blauw drankje pasen.. ziet er goed uit

----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op woensdag 25-06-2008 om 13:12:59
Quote:
sbu schreef op 25-06-2008 @ 10:37
(...)
Accepteer gewoon het verlies. NL speelde kut. Winst had net aan niet verdiend geweest. Bovendien was de overtreding waar de 2de gele kaart voor gegeven werd niet eens een overtreding die een kaart waard was. Dus op zich wel terecht dat die ingetrokken is, volgens het boekje niet juist misschien. Maar wel terecht.


Hehe weet ik wel, maar t is zo'n zonde met dit team.
mixxman
Gepost door mixxman op woensdag 25-06-2008 om 13:16:15
ja dat wel, maar goed je moet niet vergeten dat het pas net begint te draaien. Over 2 jaar op het wk is dit team veel meer gegroeid en de sfeer is ook goed, hopelijk weet van bert die er ook in te houden. Ik baalde ook kanker hard hoor toen ze uitgeschakeld waren, maar ja de russen verdiende de overwinnig in die wedstrijd wel.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
L2N
twezus
Gepost door L2N op woensdag 25-06-2008 om 13:21:51
ze stonden stijf van de namaak gatorade... dusja terecht weet ik niet...
Maar hoezo is dit zo'n superteam? ik zie geeneen Killerspits die bijna elke wedstrijd scoort. Geen verdediger die nog liever je scheenbeen in drie stukken schopt..
ik vind wel dat we een goed middeveld hebben.. maar zonde met dit team.. kweenie hoor, ik zet me geld liever op een andere generatie.
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op woensdag 25-06-2008 om 13:37:49
Als Huntelaar nu de stap maakt naar een top club, zie ik hem wel in de basis over 2 jaar, al pakt ruud zijn puntjes wel, ik heb meer vertrouwen in die jood. Daar naast vind
ik boulahrouz gewoon een hele goede, en misschien dat Marcellis wel mee kan draaien over 2 jaar. Ik hoop dat gio op niveau kan blijven want dat was ook een uitblinker dit EK.
Ik heb vertrouwen in 2010, het enigste nadeel misschien de coach, en het verlies
van de beste keeper van de wereld(de laatste paar maanden dan)
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op woensdag 25-06-2008 om 13:39:08
Quote:
deking schreef op 25-06-2008 @ 13:37
en het verlies
van de beste keeper van de wereld(de laatste paar maanden dan)


Tim Krul ouwe
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
L2N
twezus
Gepost door L2N op woensdag 25-06-2008 om 13:48:12
Uitblinker dit jaar??? ga man heb je maar 1 wedstrijd gekeken? Tegen rusland heeft van Bronckhorst 2x de bal geraakt. een goede speler staat er elke wedstrijd.. zoals van der Sar (tim krul) huntelaar zeg je zelf al nog niet. (waarom weetikniet hoezo kan hij niet basis? te jong?) boular was wel goed. maja echt geen superland waar niemand van kan winnen
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op woensdag 25-06-2008 om 14:17:59
Ik bedoelde dat die meer bracht dan van te voren verwacht, ghehe je had m zelf nog als avatar. En tegen Rusland speelde niemand echt goed, behalve van de Sar dan.
En niet omdat huntelaar te jong is, maar omdat ruud de voorkeur kreeg, en wat wel logisch is als je kijkt naar de clubs waar ze spelen.
Nickert
boss
Gepost door Nickert op woensdag 25-06-2008 om 15:48:58
Klaas mag Ruud zijn veters nog niet strikken. Goede afmaker hoor maar voetballend stelt het weinig voor.
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op woensdag 25-06-2008 om 16:05:12
Quote:
Nickert schreef op 25-06-2008 @ 15:48
Goede afmaker hoor maar voetballend stelt het weinig voor.


net als Van Nistelrooy.
Ik denk dat t beter is als Nistelrooy zn plaats afstaat
----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op woensdag 25-06-2008 om 17:00:01
ik denk het ook niet.
eerst zien of Huntelaar er zoveel maakt bij een topclub in een flinke competitie
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-06-2008 @ 17:06:09 ]
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op woensdag 25-06-2008 om 17:13:15
Nistelrooij was 1 van de weinigen die goed speelde tegen de Russen hoor. Sowieso heeft hij een goed toenrooi gespeeld. Je meot niet vergeten dat hij in zijn eentje tegen 3 of 4 spelers moest ballen telkens
----------------------------------------
beng!
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op woensdag 25-06-2008 om 17:30:11
Van Nistelrooy was echt drama hoor tegen Rusland, op die goal na dan. Tegen Frankrijk vond ik hem wel aardig. Maar je hebt er denk ik meer aan als Huntelaar gewoon 2 jaar speelt en er op het WK staat.
----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
Mutz
Gepost door Mutz op woensdag 25-06-2008 om 17:31:54
nistelrooy > huntelaar... lijkt me tenminste
over 2 jaar is ruud er volgens mij gewoon nog bij
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op woensdag 25-06-2008 om 17:41:56
Quote:
D_Original schreef op 25-06-2008 @ 17:30
Van Nistelrooy was echt drama hoor tegen Rusland, op die goal na dan. Tegen Frankrijk vond ik hem wel aardig. Maar je hebt er denk ik meer aan als Huntelaar gewoon 2 jaar speelt en er op het WK staat.


je kan Ruud niet beoordelen alsof hij in het systeem van real madrid speelt hè. Hij had helemaal geen steun van andere aanvallers en moest zelf de ballen gaan halen en vasthouden, dát deed hij echt super. Ik ben ook van mening dat Ruud er over 2 jaar nog staat, al zal dat ook vd ontwikkeling van Huntelaar afhangen
----------------------------------------
beng!
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op woensdag 25-06-2008 om 18:18:34
Quote:
Huntelaar uitgeroepen tot beste 'schutter' van de wereld
25-06-08
De internationale federatie van voetbalgeschiedenis en statistieken (IFFHS) heeft Ajax-spits Klaas-Jan Huntelaar uitgeroepen tot meest trefzekere spits van de wereld. De IFFHS heeft in haar puntentelling de hoogste divisies van 38 landen opgenomen. In tegenstelling tot de Gouden Bal-verkiezing wordt er geen rekening gehouden met coëfficiënten per land. Het gaat dus louter om het aantal doelpunten en wedstrijden. Huntelaar heeft ook het hoogste gemiddelde: 33 uit 34 of 0,971 doelpunt per duel.

----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
mixxman
Gepost door mixxman op woensdag 25-06-2008 om 18:35:12
Uhh ik weet niet wat mensen zeggen over ruud maar als je een beetje hebt opgelet dit toernooi dan had je net als ik gezien dat ruud gewoon mee aan het voetballen was. Mensen roepen dat, omdat dat altijd de kritiek op hem is geweest maar daar was dit toernooi niks van te zien hoor. In vergelijking met huntelaar is ruud op het moment gewoon veel completer.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op woensdag 25-06-2008 om 18:47:53
Quote:
mixxman schreef op 25-06-2008 @ 18:35
Uhh ik weet niet wat mensen zeggen over ruud maar als je een beetje hebt opgelet dit toernooi dan had je net als ik gezien dat ruud gewoon mee aan het voetballen was. Mensen roepen dat, omdat dat altijd de kritiek op hem is geweest maar daar was dit toernooi niks van te zien hoor. In vergelijking met huntelaar is ruud op het moment gewoon veel completer.


komop man, ik denk dat ie tegen Rusland 1 geslaagd balcontact had. alleen tegen Frankrijk vond ik hem goed meevoetballen.
----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op woensdag 25-06-2008 om 18:53:15
kreeg net zon msn berichtje ofso..

Quote:
Nederland - Rusland 1-3 niet normaal de russen waren gewoon super.. maar was dit eerlyk gespeeld Rusland heeft namelijk ( Arshavin ) heeft doping gebruikt onder het voetbal.. als dit bekend word kan Nederland door naar de halve finale om te proberen dat iedereen te weten komt stuur dit bericht naar iedreen die je kent! zo komt Nederland misschien nog door in de halve finale!


doping ofzo?.. iemand hier meer over gehoord?
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
mixxman
Gepost door mixxman op woensdag 25-06-2008 om 18:53:36
tegen rusland was alles kut, tegen italie speelde die ook goed mee. Huntelaar is fysiek en tactisch minder (ruud heeft natuurlijk veel meer ervaring) daarbij heeft ruud zichzelf overal al bewezen en huntelaar moet zich nog gaan bewijzen op europees topniveau (en dan heb ik het over een grote club dus niet de successen bij jong Nederland enzovoort). Huntelaar is over een aantal jaar alweer een stuk verder en dat geldt precies zo voor een affelay, babel en dat soort gasten. Verdedigers kunnen ook nog gaan komen denk bijvoorbeeld aan marcelis en verwiel dus ja wat dat betreft denk ik dat we over 2 jaar alleen maar beter zijn. Grote aderlating is natuurlijk van der sar en die zal ook niet
helemaal opgevangen worden, maar stekelenburg is geen slechte keeper.


@fresh ja mn vriendin had het ook op de radio gehoord, maar op teletekst is voor alsnog niks te zien en ook niet op vi.


De BBC heeft vandaag een artikel geplaatst waarin de mogelijkheid wordt genoemd dat de Russische spelers aan de doping waren. Dit zou onder andere te zien zijn geweest aan de blauwe tong de nummer 10, Andrei Arshavin. Een blauwe tong is een na effect van doping.

Als de BBC hierin gelijk heeft zouden de Russen gediskwalificeerd moeten worden. Daarbij zou Oranje komende donderdag toch nog moeten spelen tegen Spanje.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-06-2008 @ 18:56:20 ]

----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op woensdag 25-06-2008 om 18:56:33
Arshavin had gewoon een blauwe tong doordat hij (blauwe) sportdrank had gedronken. Irritante roddels opeens dat hij doping heeft gebruikt
----------------------------------------
beng!
mixxman
Gepost door mixxman op woensdag 25-06-2008 om 18:58:56
ja lijkt me logisch, geloof er ook niks van. Maar slechts ter achtergrond informatie
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op woensdag 25-06-2008 om 19:00:35
toch hoop ik stiekem op doping
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
Dadre
Dus dat
Gepost door Dadre op woensdag 25-06-2008 om 19:06:47
Is allemaal bullshit, BBC heeft daar helemaal niets over gezegd, is gewoon een hoax.
----------------------------------------
Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs.
http://www.websitenow.nl
mixxman
Gepost door mixxman op woensdag 25-06-2008 om 19:10:05
ook prima nou ja ik kan me er niet druk om maken
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Locutus of Borg
Asura
Gepost door Locutus of Borg op woensdag 25-06-2008 om 19:35:10
http://www.dumpert.nl/mediabase/158031/5cd9282a/arshavins_blue_tongue_doping_myth.html

Was aquarius die de tong blauw kleurde
Rallic
Molotov IV
Gepost door Rallic op woensdag 25-06-2008 om 19:36:19
Seedorf wil weer spelen voor het nederlands elftal heb ik gelezen
zo'n speler kunnen ze goed gebruiken voor het WK
----------------------------------------
Yo, Dre....produce me some dope beats, so i can write Detox in one week
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op woensdag 25-06-2008 om 19:47:39
Quote:
Rallic schreef op 25-06-2008 @ 19:36
Seedorf wil weer spelen voor het nederlands elftal heb ik gelezen
zo'n speler kunnen ze goed gebruiken voor het WK


Wat voor speler bedoel je dan?
Rallic
Molotov IV
Gepost door Rallic op woensdag 25-06-2008 om 19:49:55
een van de beste spelers, hij presteert toch goed
----------------------------------------
Yo, Dre....produce me some dope beats, so i can write Detox in one week
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op woensdag 25-06-2008 om 19:51:48
Seedorf past iig niet in het systeem wat nu wordt gespeeld. Hij is te sloom daarvoor. Verder wel een geniale middenvelder, misschein zou hij op de plaats van Engelaar kunnen, naast van Bommel
----------------------------------------
beng!
mixxman
Gepost door mixxman op woensdag 25-06-2008 om 19:54:21
Past perfect in het systeem je zegt het zelf al voor engelaar. Ik weet niet maar ik heb 10x liever seedorf dan engelaar, beter in bijna alle opzichten alleen qua body is engelaar in het voordeel
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op woensdag 25-06-2008 om 19:55:41
Pff, nog 2 jaar te gaan. Dat is wel heul erg vroeg voor een nieuw Seedorf pleidooi
Nickert
boss
Gepost door Nickert op woensdag 25-06-2008 om 19:56:13
Engelaar vind ik fysiek niet sterk, hij oogt alleen van wel doordat ie bijna 2 meter is en vrij breed. Seedorf is op alle manieren beter als hem.
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op woensdag 25-06-2008 om 22:03:49
waar is het beeld
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
Tariq
Gepost door Tariq op woensdag 25-06-2008 om 22:09:14
Haha het beeld is weer terug. wat zouden die supporters die thuis zaten gek geworden zijn.
----------------------------------------
Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47
Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op woensdag 25-06-2008 om 22:24:12
hahaha ja zag het net ook, lachte me kapot
----------------------------------------
Jos de Boss
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op woensdag 25-06-2008 om 22:30:16
en ze doen het weer
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
Pi_tr
Gepost door Pi_tr op woensdag 25-06-2008 om 22:30:31
heerlijk
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op woensdag 25-06-2008 om 22:30:42
turken worden gek hier
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
Pi_tr
Gepost door Pi_tr op woensdag 25-06-2008 om 22:32:41
mooi publiek ook, de sfeer bij de turken

edit: och, duitsers weer..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-06-2008 @ 22:35:10 ]
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0199 sec.