Index / Drop je eigen audio / | ||
razor151987 Biggie B en Little m |
![]() | ![]() |
Heey killahz.. Ik heb ff een paar weken in het gips gezeten en me zwaar verveeld... Eerst men pipa gepoetst.. toen veel gemsnt.. Werkte allemaal niet dus ook nog een nummer gecoverd van Yes-R ... Clip ook nog eens erbij.. Geef hieronder al je feeds over de clip en de rhymz.. Laters http://youtube.com/watch?v=jtPfwl8zhaY | ||
Doopro![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- ik weet wat jij niet weet | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
Tis ook gewoon echt een cover ![]() Maar goed, heb ze slechter gehoord deze week hier ![]() ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Plagiaat!! Vind het refrein kut en beter schrijf je je eigen teksten ---------------------------------------- onderschrift | ||
Master Of Disaster![]() |
![]() | ![]() |
hiphop coveren kan dus echt niet he... ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
duvee![]() |
![]() | ![]() |
hahahahaha wat een held! ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-06-2008 @ 12:52:05 ] | ||
melle![]() |
![]() | ![]() |
haha hoor ik nou Raine - Dominating in de intro. [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-06-2008 @ 12:55:23 ] ---------------------------------------- [url]www.soundcloud.com/wnm[/url] | ||
razor151987 Biggie B en Little m |
![]() | ![]() |
Nee jullie hebben gelijk... alleen heb ik dit nummer gecovered voor men neefie... die wou horen wat andere van men skillz vinden![]() Maar thanx allemaal voor de feeds... Enne... :: Plagiaat?? Neen hoor, is gewoon eigen gebruik. Ik word hier nooit beroemd mee met deze skillzz.. eerst een paar classes... | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
skills? euh iemand na rappe op gay manier kan iedereen right | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
als je wilt weten wat andere van "jouw skils" vinden maak dan ook zelf iets dit slaat nergens op, het is niet eens grappig ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
ey flow zit wel bijna overal goed, maar klinkt beetje monotoom , de 2e stem tegen me moeder te liegen komt er iritant door heen, je hoort dat je daar nieuwe take bent begonnen, je haalt de rijm ook bijna net niet dus het klinkt allemaal moeilijk, reffrein ook niet zo chill, ben je bomber ofniet?? naja niet zo heel vet dus. ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Krozs Terminaal Chillend ![]() |
![]() | ![]() |
![]() Beter maak je je eigen shit. Ik denk wel dat je dat kan. Verzin een eigen pad, | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
mijn oren.... mijn oren! | ||
Rockejager1 | ![]() | ![]() |
hahaha die shit is baaawzzz, haha damn | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
mwah het is niet dope maar mensen hoeven ook niet te haten .. shit is slecht afgemixt en inhoudelijk en de clip alles is eigenlijk slecht ( ![]() techniek (zowel raptechnisch als de apparatuur) en wat duidelijkere onderwerpen pickt dan kun je echt wel bazenshit gaan maken hoor... keep it up mennnnn ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
ja hoor kadee komt weer ff zeggen dat zulke gasten als hem door moeten gaan. | ||
Majesty | ![]() | ![]() |
Yes-R coveren ![]() | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Krozs schreef op 15-06-2008 @ 15:01 ![]() Beter maak je je eigen shit. Ik denk wel dat je dat kan. Verzin een eigen pad, ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Malino BEATMAKER ![]() |
![]() | ![]() |
hahahhahahahahaha | ||
WEBs | ![]() | ![]() |
haha ook al een cover van stel je voor ![]() ---------------------------------------- sono ubriaco? | ||
Pummety040 Wie zijn moerrrrrr? ![]() |
![]() | ![]() |
jezus jij praat wel erg door je neus zeg | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
'nou kijk ik ben een buitenlander in nederland' xD ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
yayzus![]() |
![]() | ![]() |
m'n pipa gepoetst? HAHA ![]() ---------------------------------------- Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face | ||
Eigenwais Ik flowiezo ![]() |
![]() | ![]() |
Weet je het zeker dat je er een kan dragen? ![]() ---------------------------------------- Ik ben een afknapper voor al die lelijkerds | ||
yayzus![]() |
![]() | ![]() |
En al ben je strapped wie wil je gaan raken met losse flodders? [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-06-2008 @ 13:28:03 ] ---------------------------------------- Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face | ||
theBuddha Jeeva The Buddha |
![]() | ![]() |
---------------------------------------- Ik breng je sick steez als 40 jaar geleden. | ||
MOFO![]() |
![]() | ![]() |
waar gaat het heen met de wereld!! | ||
yayzus![]() |
![]() | ![]() |
Als ik dit luister is youssef & kamel next level shit.. ---------------------------------------- Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
Naast de kwaliteit van de opname: Op veel plekken is t vals beter articuleren, veel woorden vallen weg minder monotoon rappen maar vooral, doe verdomme je eigen shit. | ||
Index / Drop je eigen audio / |