Index / Radio, televisie en film / | ||
G_Lipsius![]() |
![]() | ![]() |
Welke film inspireert jou? Je weet toch, dr zijn soms films waar je na een dag nog steeds over zit na te denken. Zo heeft braveheart mij wel dik geinspireerd, vooral de laatste scene, Die moet je zien. [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-06-2008 @ 17:27:47 ] ---------------------------------------- Set HIT! | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
scarface en de godfather hebben mij ertoe gedreven om coke te gebruiken en een hosselaar te zijn ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
8 Mile voor mij, toen wou ik net als Eminem worden.. nee echt, serieus.. ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
G_Lipsius![]() |
![]() | ![]() |
Ja toen ik braveheart had gezien ging ik mn buren aanvallen met mn moeders hak mes![]() ---------------------------------------- Set HIT! | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
ik moet wel eerlijk toegeven dat ik na forrest gump een tijd ben gaan tafeltennisen ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
donnie darko is twisted, kon de film pas de dag daarna echt waarderen | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
how high! zonder twijfel. ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
How high is een kankerharde film hoor don't get it twisted maar waarin die je dan inspireert?? | ||
Do-P !Ongelegen! ![]() |
![]() | ![]() |
Into the wild heeft mij zeker geinspireerd. ---------------------------------------- L2N: "quoten is voor homo's" | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
Bullet Boy mij zeker ook, geef mn broertje ook een gun zodattie zn vriendje kan neer poppen, hard.. zeker omdat ik geen broertje heb ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
8 mile was wel dope man.. maar een film die mij echt heeft geïnspireerd was "the ron clarck story" aka "the triumph" Ja dikke burn, een film met 2 titels. ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Vent schreef op 19-06-2008 @ 18:53 How high is een kankerharde film hoor don't get it twisted maar waarin die je dan inspireert?? nouuu die film heeft me geinspireert in tekenen, van die freaky shit... naja dat zou je moeten zien anders snap je het ook niet snapje. nee natuurlijk snap je dat niet want je hebt die tekening niet gezien maar ok. [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-06-2008 @ 19:23:45 ] ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
Carlito's way, harde harde film. Veel beter dan Scarface imo. ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Waarin denk je dat How High mensen inspireerd?? | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
als Zjoerd het zegt weet je al genoeg.. Hoef je die hele film niet voor te kennen.. ![]() ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
schindlers list | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
hou ut beetje serieus jongens.. beetje onderbouwingen etc misschien heb je wel wat meegemaakt wat je in een film weer terug ziet of een film die jou juist geholpen hebt etc etc.. bekijk het wat breder en als het interessant blijft, blijft het topic ook open ![]() ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Milf hunter 1 t/m 54333888 Zoals die gasten wil ik ook worden ![]() | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Zjoerd schreef op 19-06-2008 @ 19:37 Waarin denk je dat How High mensen inspireerd?? om te blowen heb je geen inspiratie nodig smart-ass kom niet battlen ik kan het weten | ||
Doopro![]() |
![]() | ![]() |
godfather 1/3, in gangster zijn. city of god, zelfde goodfellas, zelfde the usual suspects, zelfde la haine, zelfde boyz in the hood, zelfde ha ha haaaaaaa gangsta ofnoh ---------------------------------------- ik weet wat jij niet weet | ||
Index / Radio, televisie en film / |