Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
ik ga eerst maar es werken | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
ja doper, die rijden. | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
aight thx boii, dan ga ik zo ff naar de stad ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
Tfoe! tis rustug hier en Cypress Hill is echt de shit! ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Concentratie man fuck. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Jspr schreef op 20-06-2008 @ 10:33 mpd 32 zou ik doen. Ik heb de 24 gedaan en het ownt als een malle. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
melle![]() |
![]() | ![]() |
Zo'n MPD lijkt me wel dope maar het is voor mij denk ik net als m'n midi keyboard, leuk om te kloten maar ik doe nog steeds het meeste met mn muis. ---------------------------------------- [url]www.soundcloud.com/wnm[/url] | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ga van de zomer een MPD 24 kopen denk ik, fijn dingetje is het. ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
nieuwe pc, gekken ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Jullie grote vriend is weer terug! ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
BOKS ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
nieuwe pc? sukkel, pc's koop je 1malig en dan upgrade je ze om de zoveel tijd.... ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: _Osiris_ schreef op 20-06-2008 @ 19:43 nieuwe pc? sukkel, pc's koop je 1malig en dan upgrade je ze om de zoveel tijd.... das weer typisch Hollands. zelfs te gierig om een nieuwe pc te kopen als hij verouderd raakt, dan vervangen ze alleen de stukjes die verouderd zijn.. Zever ! Geld moet rollen, gewoon nieuwe computer iedere keer, ander & beter ! Hoe meer iedereen dat doet, hoe goedkoper het zal worden, Leve de economie, leve de wet van vraag & aanbod ! hehe, no offence by the way! ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
holllee! ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
Waddup? en @ MC Notorious, wat lul jij nou weer man? ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
chocolade vla is o zo en o zo lekker he ![]() ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
jha maar je moet er niet teveel van nemen, je zit er gauw vol van.. ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
Quote: _Osiris_ schreef op 20-06-2008 @ 19:43 nieuwe pc? sukkel, pc's koop je 1malig en dan upgrade je ze om de zoveel tijd.... En stel nou dat je PC een jaar of 5 oud is? ![]() ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Superdoper schreef op 20-06-2008 @ 20:15 jha maar je moet er niet teveel van nemen, je zit er gauw vol van.. word, ik zit vol en heb nog helft van me schaaltje over. ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb vanmiddag echt veel gegeten.. zeker 2 keer zoveel als normaal, hehe en moet zo nog avond eten.. ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Woow hoelaat eet jij? ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Superdoper schreef op 20-06-2008 @ 20:26 ik heb vanmiddag echt veel gegeten.. zeker 2 keer zoveel als normaal, hehe en moet zo nog avond eten.. Mag ik gokken hoe dat komt? Nee..ik weet het al. | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
junkelullll werken op koopavond is een bitch, daaamn rustig hiero | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
@ Tariq: Ja uhm, hoelaat ik wil.. Denk datk mn eten maar is warm ga maken.. hehe @ Zjoerd: Owjoh? Don't you blameee it on iiiiiiiiiiiiiii! ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
die man op cc is zo grappig he![]() ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Cc de ilste rapper. ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Straks maar naar een benefietconcert voor Save The Children. Mooi dat die kutkinderen niks van mij krijgen hahaha Kutkinderen ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
Dat zal ze leren! ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
Wassap? Iemand nog wat doen vanavond? ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
KernKoppen vanavond! ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
getinspired![]() |
![]() | ![]() |
not really, net weer van werk, kapot. jij? ---------------------------------------- je wilt wat lekkers op je bord, maar geen spetters op je schort. voorgerecht, nagerecht, complimenten van de kok. | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Eerste vrijdagavond sinds tijden dat ik thuis ben.. Heeft wel wat. Relaxt. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
michaelll![]() |
![]() | ![]() |
Zo naar stad, zal wel weer wat worden als de Turken winnen/verliezen.. ---------------------------------------- "En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is." | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
ik ben net terug uit Utrecht stad, ben nu aant chille thuis.. met mattie.. straks nog meer chille, nog baapje blazen, en rustug slapen ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
getinspired![]() |
![]() | ![]() |
feestje bouwen komt morgen wel, als NL wint teminste.. ---------------------------------------- je wilt wat lekkers op je bord, maar geen spetters op je schort. voorgerecht, nagerecht, complimenten van de kok. | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
elke avond van de week, hehe ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
yayzus![]() |
![]() | ![]() |
Ewaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! ---------------------------------------- Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Dadre schreef op 20-06-2008 @ 16:22 Ik ga van de zomer een MPD 24 kopen denk ik, fijn dingetje is het. Pfff, you know damn right. Die shit is aan. Ik ben te lui om alles met de hand aan te passen, dus MPD werkt voor mij omdat je de sliders kan gebruiken en shit. Alles werkt perfect met Reason. ![]() ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
het blijft rustug hier of niet? ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
Snaba_Dog Crack! ![]() |
![]() | ![]() |
best wel ja, en ik heb honger ---------------------------------------- Ik ben kort door de bocht als Sven Kramer | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
Ja ik ga zo ook zo ff wat eten.. ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
Snaba_Dog Crack! ![]() |
![]() | ![]() |
voedselpaket gemaakt.. hier kunnen ze in afrika 3 weken van leven... denk ik.. ---------------------------------------- Ik ben kort door de bocht als Sven Kramer | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
hehe, vreetkick? ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
yayzus![]() |
![]() | ![]() |
ja man ik denk ook wel dat heel afrika weken kon doen met, wat jij in een vreetkick allemaal op eet. ---------------------------------------- Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
Denk dat ze vermoord worden om het pakket dus t zal wel loslopen.... ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
hahaha true true ![]() ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
http://www.speedyshare.com/384137822.html | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
Chill nummer Zjoerduss We Keep It Moving Up! [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-06-2008 @ 23:15:40 ] ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
yayzus![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Zjoerd schreef op 20-06-2008 @ 23:09 http://www.speedyshare.com/384137822.html Rustuggggg. ---------------------------------------- Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Ik had em al een keer gedropt in het mp3 topic maar ik vind het echt een kankerdope track. | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] |