Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /   [Pagina: 1 2 ]
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op zondag 22-06-2008 om 14:57:54
HABEK presenteert eindelijk ROFFEST!
Op zaterdag 19 juli brengt stichting HABEK op het festivalterrein Paperdome in Utrecht de eerste editie van ROFFEST!

ROFFEST is de langverwachte festivalversie van ROF!, de party’s die de afgelopen 2 jaar elke maand de utrechtse underground club Ekko op z’n kop hebben gezet.

Op ROFFEST! zullen alle vier de elementen van de Hip-Hop cultuur vertegenwoordigd worden: DJ-ing, B-Boying, MC-ing en Graffiti. En vooral: allemaal even hard.

Top-of-the-bill

Ieder element krijgt een eigen podium en binnen deze elementen zullen top-of-the-bill artiesten hun ding doen.

De B-Boy Arena zal worden overgenomen door de nationale breakdance-authoriteit DUTCH B-BOY.

Zij hosten een battle waarmee breakende crews 800 euro in de wacht kunnen slepen.


Een 25 meter lange Grafitti-wall zal ruimte bieden voor onder andere JANISDEMAN.

Site voor meer Info

Shit is van 12:00 tot 0:00

Voorverkoop: E10,-
Op locatie: E15,-

Line-up:

Blaxtar

Boemklatsch

Diggy Dex

DJ Bojcot

DJ Cutnice

DJ Danjah

DJ Krylon

DJ Turne

Dutch Bboy

GMB

Hiphop in je Smoel

Kapabel

Keynote Speakerz

La Melodia

Leonardo

Manu

Overtref

Polski

Rudebeats

Shit is Bangin’

Stabiel

Sticks en Rico

Stropstrikkers

Tim Beumers

Unorthadox

Verdomd
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-06-2008 @ 15:00:25 ]

----------------------------------------
Jos de Boss
Teh_Jordy
brr
Gepost door Teh_Jordy op zondag 22-06-2008 om 16:48:14
klinkt dope

ik denk dat ik wel aanwezig ga zijn, hopelijk is het een beetje in de boogiedownbreda sfeer
----------------------------------------
Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically.
-soul khan
Superdoper
SD
Gepost door Superdoper op zondag 22-06-2008 om 16:52:09
Quote:
Jos de Boss schreef op 22-06-2008 @ 14:57
Stropstrikkers


Aight aight, daar moet ik bijzijn dus!
Klinkt dope, hopelijk wordt het een beetje lekker weer!
(Beetje zoals op bevrijdingsdag, was toen zo lekker)
----------------------------------------
Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K
Teh_Jordy
brr
Gepost door Teh_Jordy op vrijdag 04-07-2008 om 14:09:47
zit er ergens een kankergrote adder op het gras die ik niet zie

want dit is toch een awesome festival wat meer reacties verdient! half fokkin nlhh dient hiet te zijn!

goddamnit!
----------------------------------------
Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically.
-soul khan
DutchNelson
Bye Bye
Gepost door DutchNelson op vrijdag 04-07-2008 om 14:32:36
Ik zie dit topic nu pas, ga zowiezo!
ff kijken of er nog iemand mee wil
----------------------------------------
het is hiphop dus we downloaden het gewoon
urban kk lijers, Bye Bye
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op vrijdag 04-07-2008 om 14:33:29
ik ben op vakantie
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op vrijdag 04-07-2008 om 14:47:10
Quote:
MuSS070 schreef op 04-07-2008 @ 14:33
ik ben op vakantie

----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
L2N
twezus
Gepost door L2N op vrijdag 04-07-2008 om 14:50:10
ey is mischien wel dope om eens te gaan.. nog homeboys die ook gaan?
braaa
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
mensus
omdat ik van je hou
Gepost door mensus op vrijdag 04-07-2008 om 16:26:03
aanwezig
sergioweitz
Zot van A
Gepost door sergioweitz op vrijdag 04-07-2008 om 20:40:59
da boz will b in da house!!! (als verrassingshoofdact)
----------------------------------------
R U GoNN@ K33P oN B@RK!N' L!TTL3 DoGG!3 oR R U GoNN@ B!T3 ???
Soldaat Gepost door Soldaat op maandag 07-07-2008 om 16:47:41
Ik ben zeker weten aanwezig!

En helemaal dope, ik heb zojuist 2 vrijkaartjes gekregen van DJ Mseize
Veelpleger
Surya
Gepost door Veelpleger op maandag 07-07-2008 om 16:54:26
ik ga wel even tjekken als ik do heb
----------------------------------------
www.mcsurya.nl
Hof van Jaeden
Koning der Armen
Gepost door Hof van Jaeden op maandag 07-07-2008 om 17:34:10
Uiteraard aanwezig.
----------------------------------------
Check www.hofvanjaeden.com!
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op maandag 07-07-2008 om 20:36:28
wooot moet hier zijn
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op maandag 07-07-2008 om 20:52:53
ohja was het zelf alweer vergeten, ff kijken wie er mee willen, shit was een 10tje dus kost niet te veel
----------------------------------------
Jos de Boss
Soldaat Gepost door Soldaat op maandag 07-07-2008 om 22:09:27
Vrijkaarten gelukkig, maar fuck.... Wel 20 euro voor een retourtje vanuit hoogeveen. Moet nog ff zien hoe ik terugga, als ik nog thuis wil komen moet ik de trein van kwart voor 12 weer terug, maar is opzich niet erg als je om 12 uur smiddags aanwezig bent, ik kijk wel ff...
Soldaat Gepost door Soldaat op woensdag 09-07-2008 om 15:21:30


Flyer voorkant



Flyer Achterkant



Sticker
Mindstate
Gepost door Mindstate op woensdag 09-07-2008 om 15:34:36
Aanwezig!
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op woensdag 09-07-2008 om 22:40:01
ik mischien einde van de middag/'s avonds, moet 's middags lessen voor de auto kom ik net achter
----------------------------------------
Jos de Boss
FinD Gepost door FinD op woensdag 09-07-2008 om 23:52:17
Quote:
MuSS070 schreef op 04-07-2008 @ 14:33
ik ben op vakantie

----------------------------------------
Sigs cause cancer.
MySpace
Soldaat Gepost door Soldaat op donderdag 10-07-2008 om 19:57:39
Heb er fucking zin in !
mensus
omdat ik van je hou
Gepost door mensus op zaterdag 12-07-2008 om 00:34:20
zal dus ook een soort afscheid zijn van stropstrikkers...
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op maandag 14-07-2008 om 19:18:57
sjeej, ik ben er heb namelijk 2 kaartjes gewonnen op hiphopinjesmoel dus dan kom ik zeker 's avonds langs.

Edit: alleen een beetje jammer dat ik de meeste dope shit mis, met een beetje mazzel kan ik Unorthadox wel net zien.

Hier trouwens het schema:

Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 14-07-2008 @ 19:23:38 ]

----------------------------------------
Jos de Boss
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op maandag 14-07-2008 om 19:41:10
We geven via Vitamine E 2x2 kaarten weg voor het Roffest!, Za. 19 Juli @ Paperdome Utrecht

Check dus:
https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=25318&m=30&p=8
----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op maandag 14-07-2008 om 19:46:18
ben jij ook aanwezig monn-e?
----------------------------------------
Jos de Boss
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op maandag 14-07-2008 om 19:57:46
Zekers, we pakken wel een pint zoals gewoonlijk haha
----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op maandag 14-07-2008 om 20:06:47
ghehe ok dan, komt vast wel weer goed
----------------------------------------
Jos de Boss
mensus
omdat ik van je hou
Gepost door mensus op woensdag 16-07-2008 om 03:54:38
haha hoeveel kaarten had HIJS te verdelen dan? Ik heb er ook kaarten gewonnen en andere gast die ik ken ook al
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op zaterdag 19-07-2008 om 16:09:46
zometeen maar eens op weg hierheen, jammer dat het zulk teringweer is.
----------------------------------------
Jos de Boss
Outshining Gepost door Outshining op zaterdag 19-07-2008 om 17:26:07
Ik hoop dat het vanavond wat beter weer gaat zijn, pff.
----------------------------------------
Sabr
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op zondag 20-07-2008 om 11:54:17
Ik heb me hier wel weer vermaakt gister, jammer dat het op een gegeven moment echt ff keihard regende maar later viel het wel weer mee. Pappies van hier sowieso nog ff een boks gegeven, jammer Sam van dat open mic gedoe, maar wat er later op dat podium kwam was echt gruwelijk, die beatboksers ripte iedereen daar. Natuurlijk ook weer dope show's gezien, en zo'n beetje alle artiesten ook een praatje mee gemaakt en een boks gegeven. In ieder geval wel voor herhaling vatbaar, alleen dan wel met een zonnetje en 25 graden. PO
----------------------------------------
Jos de Boss
Hof van Jaeden
Koning der Armen
Gepost door Hof van Jaeden op zondag 20-07-2008 om 13:02:10
Yeah, was nice. Ze hadden alleen wel wat meer foodstands mogen hebben. Voor de mensen die me heeeel graag willen kennen, ik had de bontmuts op.
----------------------------------------
Check www.hofvanjaeden.com!
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op zondag 20-07-2008 om 13:04:10
Foodstands heb je wel gelijk in inderdaad, heb er niks gegeten dat niet, maar het zag er nou ook niet echt uitnodigend uit die tentjes, En ik dacht al dat jij dat was Dobleye, je viel wel op in ieder geval ghehe
----------------------------------------
Jos de Boss
Teh_Jordy
brr
Gepost door Teh_Jordy op zondag 20-07-2008 om 13:25:16
ik stond om 14 uur al in een doorzichtige poncho te bouncen op diggy dex, aber door al het regen was mn haar een beetje fakked up dus ik liep te de rest van de dag met mn rode habitat vest capuchon on, en mn compagnon vond het tijdens undorthadox wel leuk geweest dus daarna ben ik weggegaan.

hoogtepunten waren toch wel het keynote speakerz optreden. diggy dex - doorhalen en het gastoptreden van grijze massa bij risskant. en wat zijn die stropstrikker fanboys een loze papies(voordat de beat erin kickt staan ze al te pitten) en de eerste acts op dat dj podium waren echt whack 'be on the kijkuit naar die nieuwe video clip, met de partysquad en negativ'

het weer was in het begin echt kut, maar toen de zon ging schijnen en de banken droog waren kon er wel ultiem lekker gechilld worden onder het genot van dope dj's.

en die paradox papi die het georganiseert had is een dope gast, je zag em overal mensen ophypen, poncho's uitdelen en gezelligheid brengen. alleen een beetje whack dat er geen frituurpan met patat aanwezig was, maar het utrechtse station bracht uitkomst. volgens mij zag ik wel een paar nlhh pappies, maar te verlegen om aan te spreken(al waren d'r wel 2 bepette dudes die alleen maar naar nederhop luisterde)
----------------------------------------
Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically.
-soul khan
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op zondag 20-07-2008 om 13:31:45
Unorthodox? Heb jij die gezien dan toen ik aankwam zou ie moeten beginnen maar ik heb hem helemaal niet gezien en ik hoorde mensen ook zeggen dat ie niet meer kwam, ik snapte er niks van, heb er later ook niks meer van gehoord.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-07-2008 @ 13:37:07 ]

----------------------------------------
Jos de Boss
Soldaat Gepost door Soldaat op zondag 20-07-2008 om 13:35:42
Ik kan mij helemaal vinden in wat Jordy zegt... Inderdaad die pax was een toffe gast!

Volgens mij heb ik jou dan ook wel gezien dobleye... Vond het vooral vet dat risskant, alles gewoon aanwezig was, en ook in het publiek rondliepen.

Jan is de man was er ook! zeker vet was het... Echt voor herhaling vatbaar!

Ik had Stabiel nog nooit gecheckt, na tijd met de bus naar huis, nog ff bij hun gechilled in 't bushokje richting utrecht cs, aardige gasten... En zeker dope rappers
Teh_Jordy
brr
Gepost door Teh_Jordy op zondag 20-07-2008 om 13:39:28
Quote:
Jos de Boss schreef op 20-07-2008 @ 13:31
Unorthodox? Heb jij die gezien dan toen ik aankwam zou ie moeten beginnen maar ik heb hem helemaal niet gezien en ik hoorde mensen ook zeggen dat ie niet meer kwam, ik snapte er niks van, heb er later ook niks meer van gehoord.

hij had vertraging ofzo en ging toen optreden tussen la melodia en tim in.

maar op plaat vind ik em best vet maar in real life viel het een beetje tegen.
----------------------------------------
Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically.
-soul khan
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op zondag 20-07-2008 om 13:40:46
oh ok tussen la melodia en tim zat ik bij het DJ podium, wat ook zeker dope was, tjerkovara helemaal lam freestylen en die beatboxers waren ook dope
----------------------------------------
Jos de Boss
Soldaat Gepost door Soldaat op zondag 20-07-2008 om 15:36:00


De vaders van de Utrechtse Hip-Hop scene; Jaemel, Reazun, Pax en Big Ap.
mensus
omdat ik van je hou
Gepost door mensus op zondag 20-07-2008 om 18:18:50
Echt goed festival, was de 1e keer en dan deze line-up al.

Vette big-up naar alle elementen die aanwezig waren, b-boying was gruwelijk... finale was aan aan, alleen viel er te twijfelen over de winnaar haha.

Graffity was ook hard, zaten vette tussen, jammer dat sommige een beetje dyslectisch waren. Hebak ipv Habek.

Stands hadden iets beter gekund, de merchandise was half nat geregend, miss volgende keer iets groter maken hehe. Foodstands waren te ingewikkeld, doe mij maar gewoon simpel broodje, geen complete maaltijden.

Verruit de beste stand was die reggea/bubbling/reggeaton(?!) stand, echt een plus-punt. Gasten hielden eigen feestje daar en trokken iedereen mee die vibe in haha.

Qua optredens.
Keynote Speakerz hadden echt een good vibe, was 1e optreden dat ik zag (diggy dex net gemist).
Manu is gewoon hard, goed warm makertje voor de rest van de dag.
GMB had echt vet optreden, big-up naar de mensen die in de regen stonden haha, ik begon onder afdakje maar stond er later ook.
Stropstrikkers, ik weet het niet, hebben harde tracks maar dig het niet helemaal. Integenstelling tot die fanboys. Wat die gasten ophadden weet ik niet, maar opgefokt waren ze wel. Zijn er later ook uitgezet (een paar), weet niet waarom maar ik zag ze wel hard onderuit gaan bij die graffity muur.
Tim Beumers was ook wel vet, maar meer om de MC/beats zelf dan het optreden. Heb ook niet alles mee kunnen krijgen omdat ik na Unorthadox weg was gegaan, wiens optreden ook maar matig was, even als La Melodia.

En natuurlijk Zwolle op het eind, sowieso los gaan. Blaxtar gewoon 1 grote chaos. Sticks en Rico gemist, maar ik weet dat het waarschijnlijk nog harder los ging dan Blaxtar haha.

Sowieso een big-up voor het hele festival. De hosts, vooral die ene gast met die baard haha. Hij was overal, boel ophypen.

Roffest 2009 (met o.a. Manu) zal ik zeker weer aanwezig zijn, hopen dat het weer dan wel goed is.
Soldaat Gepost door Soldaat op zondag 20-07-2008 om 19:35:42
Hey mensus, kan me wel vinden in je verslag , alleen La Melodia? ik vond haar superrrrrrr hard! en die gast met die baard was pax, hij is ook goed
mensus
omdat ik van je hou
Gepost door mensus op zondag 20-07-2008 om 20:06:19
was misschien die vibe verder, ik vind haar best goed, dont get it twisted, maar show kwam niet echt over.
Eddy_G
Gepost door Eddy_G op zondag 20-07-2008 om 20:09:25
ah jamemr man hier had ik wel bij willen zijn
dap
038
Gepost door dap op zondag 20-07-2008 om 20:09:29
ze heeft gewoon nu niet echt een partyshow maar meer een rustige vibe, als je dan geplanned staat tussen mensen die bangende show hebben dan komt het minder over.
mensus
omdat ik van je hou
Gepost door mensus op maandag 21-07-2008 om 06:07:26
Ik lees m`n eigen zin nog even na en had misschien iets meer woorden aan vuil moeten maken haha. Maar iig het is niet zo negatief bedoeld dan als het er nu staat. Heb genoten van de show, maar misschien dat ik de show middelmatig noemde omdat die gasten waarmee ik ging het niet zo diggde (groepsdruk he )
Soldaat Gepost door Soldaat op maandag 21-07-2008 om 11:36:38
Wat vonden jullie van de drukte trouwens?? Ik had veel meer mensen verwacht... En ik stoorde mij op gegeven moment wat aan die typische festivalgangers alto's of weet ik veel hoe je ze noemt... Die kwamen niet voor hiphop iniedergeval, die zaten de hele dag wat op die banken te hangen en wat kloten...
Devill Gepost door Devill op maandag 21-07-2008 om 16:51:36
Quote:
Soldaat schreef op 21-07-2008 @ 11:36
Wat vonden jullie van de drukte trouwens?? Ik had veel meer mensen verwacht... En ik stoorde mij op gegeven moment wat aan die typische festivalgangers alto's of weet ik veel hoe je ze noemt... Die kwamen niet voor hiphop iniedergeval, die zaten de hele dag wat op die banken te hangen en wat kloten...


drukte viel mij ook tegen, vooral in het begin, er stonden 15 mensen te bounchen op diggy dex ghehe maar was sowiesow dope dag! breakdance was hard, optredens waren hard en die beatboxers waren echt gruwelijk goed! heb genoten sjeahh
----------------------------------------
[url]http://soundcloud.com/zakalulu[/url]
mensus
omdat ik van je hou
Gepost door mensus op maandag 21-07-2008 om 17:09:20
het was niet druk, maar sfeer was goed... heb liever 15 heads bij diggy dex, dan 150 yes-r/ali b fans... maar voor de organisatie enzo waren meer bezoekers wel gunstiger geweest.
InnerDialogue
Gepost door InnerDialogue op maandag 21-07-2008 om 21:45:56
Die B-boy finale..
De winnaar was absoluut onterecht..
Die boy met die paarse muts rockte het hardst
mensus
omdat ik van je hou
Gepost door mensus op dinsdag 22-07-2008 om 05:45:11
haha sowieso van die andere was die ene boy alleen goed en die deed dan ook bijna alles. Heb die gast die tot beste b-boyer werd verkozen niet kunne checken... heeft iemand video's daarvan??
 Index / Optredens, festivals en parties /   [Pagina: 1 2 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0096 sec.