Index / Drop je eigen audio / | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Wanneer gaan jullie weg? Quote: Echt nogsteeds? Tuurlijk..!!! ![]() Gebruik die quote's gek We zijn er nog..... maar dat wist je Leon zijn tekst ontbreekt Refrein: hè hallo we zijn der nog gaan beiden tot het einde door zconrend zoals feyenoord en ondergronds als heijenoord hou je mond geef mij het woord we blazen als el-quada op hè hallo we zijn der nog Chester: We zijn der nog, op je website, echt schijt Naar wat jij zeikt over mijn tijd BC door de WC of je TV PP, WW voor me PC Ik zat wellis waar aan de LSD Jij zat daar met een toverfee Overtreed, regel na regel Zo maak ik een dope tape ik scoor en vul, volle zalen In de 0-1-0, kom me halen Balen, dat je niet betalen kan Wat ik kan betalen in een vage trans Aan als een gram pure THC bommen In je longen is de aanslag gepland En talent is herkend, maar dat weet je Doe maar niet net alsof je niet gekeken heb [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-06-2008 @ 23:35:51 ] ---------------------------------------- onderschrift | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind eigenlijk alleen het refrein wel wat hebben. Teksten vind ik niet bijzonder, maar de flow zit wel goed. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
![]() | ![]() |
T-pain is dope ---------------------------------------- onderschrift | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
k scoor en vul, volle zalen hoe kan je een voll iets vullen?? jammer dat jij niet ook ff autotune't chester. flow vindik niet heeeeel chill. outro beetje van de maat af ge tjatjatja't beetje kut. en feyenoord is wack ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
lay-on Zeg maar Leon. ![]() |
![]() | ![]() |
nog meer reactie's ? ---------------------------------------- De dandy van die rapshit | ||
![]() | ![]() |
Nee, niet echt.. ---------------------------------------- onderschrift | ||
RapZuchtig "Zinnige Zinnen" ![]() |
![]() | ![]() |
zeker rlxdte track, maar ben niet anders gewend van jullie.. hoop wel dat de t-pain rage inmiddels zijn einde heeft bereikt. have heard it enought.. and its faker dan de poes van Kelly. en daarbij jullie hebben het niet nodig je stem zo te verneuken.. desnoods laat je mij jullie een wazig refrein tapen ![]() P's De RapZucht [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-06-2008 @ 12:25:34 ] ---------------------------------------- Zieke Zuiden | ||
![]() | ![]() |
Chilling met Rapzucht! ---------------------------------------- onderschrift | ||
RapZuchtig "Zinnige Zinnen" ![]() |
![]() | ![]() |
ja toch.. bedankt voor je pm.. regel je msn maar ![]() ---------------------------------------- Zieke Zuiden | ||
roerbak WKYA ![]() |
![]() | ![]() |
het is gewoon nog steeds nep, omdat jullie gewoon niet overbrengen wat jullie zeggen, met name chester, we wete dat je niet zo'n stem hebt en dat je eigenlijk een heel lief stemgeluid produceert. maar zoals gewoonlijk: veel succes! ---------------------------------------- hoi | ||
lay-on Zeg maar Leon. ![]() |
![]() | ![]() |
oké dan, bedankt maar... wat zou jij dan graag anders willen zien? [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-06-2008 @ 23:53:25 ] ---------------------------------------- De dandy van die rapshit | ||
roerbak WKYA ![]() |
![]() | ![]() |
ik weet niet, jullie klinken niet oprecht, net of jullie alsof doen. beetje doen wat andere ook doen, naja zoiets. wat ik dan anders wil zien, is dat jullie dat niet doen. maargoed ik digg t sowieso niet en ik ben een hater, whuuuttt. ---------------------------------------- hoi | ||
Index / Drop je eigen audio / |