Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
rotownrotterdam
Gepost door rotownrotterdam op dinsdag 24-06-2008 om 15:47:54
Eén van de meest opmerkelijke samenwerkingsverbanden van de laatste tijd is die van Super Furry Animals-frontman Gruff Rhys met de Amerikaanse electro/hiphop producer Boom Bip. Daarbij wordt flink ingezet op de jaren ’80, compleet met Human League-achtige synths en onderkoelde Kraftwerk invloeden. De eighties rijken bij Neon Neon echter verder dan alleen in de muziek. Zo vormt het debuutalbum 'Stainless Style' een eerbetoon aan John DeLorean, ontwerper van de wereldberoemde auto en fameus voor zijn Miami Vice-achtige levenstijl. Het is echter niet één en al ‘Back To The Future’ bij Neon Neon. De zinderende gastbijdragen van o.a. Spank Rock, Yo Majesty en Fatlip zorgen voor een bijzonder actueel feest en sluit naadloos aan bij The Cheer Up! Club, de dansbare donderdagavond van Rotown.

DO 3 juli / Aanvang: 21.30 uur / Entree: 8 euro / www.rotown.nl


Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op dinsdag 24-06-2008 om 16:29:10
dope!
teminste dat lijkt het me,
ik kom wel ff kijken als ik het niet vergeet
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0074 sec.