Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: [1] 2 ]
RapZuchtig
"Zinnige Zinnen"
Gepost door RapZuchtig op zaterdag 28-06-2008 om 23:50:08
even buiten de BR functie ed om.. puur gericht op prestatie..

wat zijn bv de voor en nadelen

voordelen ps3:

*gratis internet/online gaming
*schijnt degelijker te zijn kwa product
* heeft een vrijwel stille ventilator/ 360 maakt
veel lawaai
*spellen schijnen mooier te zijn?
http://www.gametrailers.com/player/18049.html


wil deze lijst aanvullen naar aanleiding van jullie reacties, zelf op forums en in de winkel zelf kunnen ze niet aangeven welke console beter zou presteren..
gaan wij er achter komen?



[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-06-2008 @ 01:43:10 ]

----------------------------------------
Zieke Zuiden
DutchNelson
Bye Bye
Gepost door DutchNelson op zondag 29-06-2008 om 00:06:54
360 omdat je die kunt ombouwen en verder bijna alle games op bijde uitkomen
----------------------------------------
het is hiphop dus we downloaden het gewoon
urban kk lijers, Bye Bye
Locutus of Borg
Asura
Gepost door Locutus of Borg op zondag 29-06-2008 om 00:25:39
-Xbox360 is langer uit (2 jaar ongeveer) maar nu al beginnen, of zijn al, de GFX met die van de x360 te vergelijken...en in sommige gevallen al beter...kijk maar naar MGS4 en de ingame demo's van Killzone 2...
In minder tijd even goede graphics...neig ik te zeggen dat grafisch de PS3 beter is...al zijn sommige (vooral EA en port/cross platform spellen) grafisch gezien lelijker op de PS3, maar daar koop je een console niet voor lijkt mij.
Vooralsnog, heeft MGS4 de beste graphics op dit moment.

-De PS3 is een RPG h(e)aven, kijk maar naar 2 solide titels van Final Fantasy...Final Fantasy XII en Final Fantasy Versus XII...ingame demo's zijn op het web te vinden.
Er komt nog een dope RPG titel van Level-5 (Level-5 staat garant voor kwaliteit onderhand), naam ben ik ff vergeten.
Er zullen vast wel meer RPG's aangekondigd worden, maar deze zullen je wel erg bezig houden lijkt mij.

-Voor online hoef je niet te dokken.
Lagloos met 40 man in een map spelen is mogelijk bij bv. Resistance : Fall of Man.
Metal Gear Online, zegt men, is beter dan bv. Call of Duty 4 online.
Wat op zich erg ironisch is, CoD4 is echt bedoeld voor online play, en MGS4 moet het vooral van de SinglePlayer hebben.
De online is gruwelijk zegt men.

-In tegenstelling tot de xbox360, krijg je geen bekende overhittingsproblemen of hardware failures, zoals de Rode Ring des Doods (Red Ring of Death).

-In iedere PS3 zit een hard disk waardoor developers bij iedere spel een voorinstallatie op de hard disk kunnen gebruiken, om snellere laadtijden te gebruiken (Laadtijden zijn bij de PS3-versie van GTA hierdoor korter)

-Er komt een soort Second Life-achtig online geval voor de PS3, wat dus Playstation Home is. Behaalde trofeen kun je dan daadwerkelijk zien in een eigen ingerichte kamer etc.

Deze spellen hebben geen uitleg nodig lijkt mij ;
-Metal Gear Solid 4
-Gran Turismo 5
-Rigde Racer
-Killzone 2
-Tekken 6
-Final Fantasy XIII
-Final Fantasy versus XIII

Nadelen zijn er ook natuurlijk ;
-In europese PS3-modellen, de 20GB PS3, heeft GEEN backwards-compability. Je kunt dus GEEN PS2/PS1 spellen op je PS3 spelen. In alle andere modellen van de PS3 wel overigens.
Er zijn plannen om BC (backwards compability) met een firmware-update bij europese 20 GB modellen mogelijk te maken.
-Soms moet je nog eens extra ergens ander regristreren bij een online spel om online te kunnen spelen, dubbele regristratie om gewoon online te kunnen spelen dus. MGO is hier een voorbeeld van.Het is minder soepel geregeld online te kunnen spelen dus.
-(Nog) geen awards/achievements bij PS3. Er zijn plannen om awards genaamd Trophies te brengen naar de PS3.
Als je dus op awards geilt, moet je een xbox360 halen dus.
-Die Blu-Ray leessnelheid is erg langzaam, of in ieder geval langzamer dan xbox360 schijfleessnelheid.
Bij Oblivion moesten ze het spel 2x op dezelfde schijf zetten om de schijf even snel als de xbox360 te kunnen lezen.
-En ja, Playstation consoles staand bekend om het fenomeen dat de laser die de schijf leest, er een paar jaar mee kapt. Vooral bij vroege modellen is dit zo. Ik moest een PS2 tweemaal aanschaffen omdat mijn eerste een kapotte laser opliep (wel overigens miljoenen die dat probleem hebben/hadden)
Na verloop van tijd, dus enkele jaren, komen er modellen die gewoon een goede werkende laser hebben die gewoon erg lang meegaat (zoals bij mijn tweede ps2)
-Soms cancellen developers bepaalde spellen voorop de PS3 omdat het vooralsnog de duurste console is om voor te ontwikkelen. Als je het mij vraagt, hangen ze de sloeber uit.

Naar mijn smaak, heeft de xbox360 te weinig gevarieerde gamesaanbod. Teveel shooters en gehypte spellen.

RapZuchtig
"Zinnige Zinnen"
Gepost door RapZuchtig op zondag 29-06-2008 om 00:40:28
Quote:
Locutus of Borg schreef op 29-06-2008 @ 00:25
-Xbox360 is langer uit (2 jaar ongeveer) maar nu al beginnen, of zijn al, de GFX met die van de x360 te vergelijken...en in sommige gevallen al beter...kijk maar naar MGS4 en de ingame demo's van Killzone 2...
In minder tijd even goede graphics...neig ik te zeggen dat grafisch de PS3 beter is...al zijn sommige (vooral EA en port/cross platform spellen) grafisch gezien lelijker op de PS3, maar daar koop je een console niet voor lijkt mij.
Vooralsnog, heeft MGS4 de beste graphics op dit moment.

blablaaa

Dope feed, thnx daarvoor.. maar wat is je conclusie?


----------------------------------------
Zieke Zuiden
DutchNelson
Bye Bye
Gepost door DutchNelson op zondag 29-06-2008 om 01:01:21
kaaaaaaanker locust heb je dat echt allemaal zitten typen?
gamenurdjes hierzo

wooh jah ps3 heeft laser , jah second life enzo xbox heeft rings of light ey wajooooo wat is dit man
----------------------------------------
het is hiphop dus we downloaden het gewoon
urban kk lijers, Bye Bye
Snaba_Dog
Crack!
Gepost door Snaba_Dog op zondag 29-06-2008 om 01:03:17
ps3 is die illere shit.. playstation is doper vind ik xD
----------------------------------------
Ik ben kort door de bocht als Sven Kramer
RapZuchtig
"Zinnige Zinnen"
Gepost door RapZuchtig op zondag 29-06-2008 om 01:39:50
Quote:
DutchNelson schreef op 29-06-2008 @ 01:01
kaaaaaaanker locust heb je dat echt allemaal zitten typen?
gamenurdjes hierzo

wooh jah ps3 heeft laser , jah second life enzo xbox heeft rings of light ey wajooooo wat is dit man


denk eerder geknipt en geplakt, denk als je het even goed leest je het wel begrijpt.. zo niet.. go go google
----------------------------------------
Zieke Zuiden
theBuddha
Jeeva The Buddha
Gepost door theBuddha op zondag 29-06-2008 om 03:17:43
Quote:
Locutus of Borg schreef op 29-06-2008 @ 00:25
Deze spellen hebben geen uitleg nodig lijkt mij ;
-Metal Gear Solid 4
-Gran Turismo 5
-Rigde Racer
-Killzone 2
-Tekken 6
-Final Fantasy XIII
-Final Fantasy versus XIII

Nuff said..

Owjah, en de Xbox 360 gaat veel vaker kapot dan de Playstation 3.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-06-2008 @ 03:30:44 ]

----------------------------------------
Ik breng je sick steez als 40 jaar geleden.
Nickert
boss
Gepost door Nickert op zondag 29-06-2008 om 12:08:31
Playstation 3 gaat ook erg veel kapot en bij xbox is de service dan nog goed. Sony faalt daar opzichtig in. En op dit moment zijn er gewoon betere spellen voor de xbox360 als de playstation. Playstation heeft denk ik wel meer toekomst met bovengenoemde spellen al moet je xbox daarin niet onderschatten met Gears of war 2, Forza 3, Bioshock 2 enz.
Doopro
Gepost door Doopro op zondag 29-06-2008 om 12:17:46
haha, dat de ps3 kapot gaat komt erg weinig voor..
en veel spellen die exclusive voor xbox waren komen nu ook naar de ps3, maar de ps3 exclusives blijven dat wel.
de ps3 heeft veel meer toekomst en is gewoon een veel beter systeem dan de xbox360..
en dan hebben we het nog niet over bluray gehad, de opvolger van de DVD.. 50 gb op een disc
----------------------------------------
ik weet wat jij niet weet
Nickert
boss
Gepost door Nickert op zondag 29-06-2008 om 12:23:43
Met fanboys ga ik niet in discussie. Maar bij de 40gb zijn er vrij veel klachten over een crashende hdd.
United
Gepost door United op zondag 29-06-2008 om 12:23:56
Echt, ik snap dat sony/microsoft hiermee bezig houd wie beter is blabla, maar waarom wij er bezig mee moeten zijn ? i don't get it, koop gewoon een gameconsole waar je spellen op kan spelen, dayum.. altijd zo moeilijk wat is beter dit dat, geef mij een playstation 1 en ik geniet er ook nog uren van.
----------------------------------------
Oke oke.
dap
038
Gepost door dap op zondag 29-06-2008 om 12:24:30
niks over gehoord of gelezen
Nickert
boss
Gepost door Nickert op zondag 29-06-2008 om 12:29:18
Heb het een keer op gamert gelezen (artikel kan ik niet meer vinden) en bij 2 vrienden van mij is die al gesneuveld op dat gebied. En dan is de service bij Sony niet geweldig wat bij Microsoft wel zo is(hebben ook al wat ervaring).

Maar als ik nu zou moeten kiezen zou ik voor de PS3 gaan.
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op zondag 29-06-2008 om 12:37:57
Ik zou duidelijk gaan voor PS3. Ik ben ontzettend van van vecht-games, dus mijn voorkeur gaat duidelijk uit naar de PlayStation, met name voor Tekken en Soul Calibur, en ik kijk ook erg uit om de nieuwe Ninja Gaiden te spelen. Xbox online is gewoon beter dan dat van de PS3, maar dat komt omdat er bakken met geld binnenstromen van de memberships. Bovendien is het bijna alleen maar CoD4, GoW dat gespeeld wordt op Live, en ik schiet liever op internet of in de ghetto.
Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op zondag 29-06-2008 om 13:01:19
shooters speel je niet op consoles man, dus als je cod4 wil spelen koop het voor pc.

Ikzelf zou voor ps3 gaan omdat ik opgegroeid ben met playstation.
----------------------------------------
Sean is a rapper but rapping is lame.
Jspr
Gepost door Jspr op zondag 29-06-2008 om 13:02:35
je gaat toch ook niet met je moeder ook al ben je daarmee opgegroeid. eerste console was een ps1, 2e een xbox, en de 3e een wii hehe. ben niet zo'n fanboy van 1 ding, als ik nuw at zou halen zou het een ps3 zijn. maar ik heb mijn xbox hier staan, en die doet het nog prima (xbox 1), veel nfs most wanted en fifa 06 tegen maten.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Snacky Gepost door Snacky op zondag 29-06-2008 om 15:04:06
wat een zooi fanboys zeg dat de xbox vaker is gecrashed is toch logisch? dat ding is al 2 jaar uit, en omdat xbox live zo godsgruwelijk goed is uitgewerkt zitten mensen hele dagen te game joh, kan ik van de ps3 nog niet echt zeggen...

maar goed, het komt er uiteraard gewoon op neer wat jij wilt, ben je meer van de snelle actie, ff knallen, ff snel een potje voetbal? dan moet je de xbox kopen, hou je meer van kwalitatieve games die je lang kunt spelen, die erg mooi zijn en ook nog is goed, met lange single player modes dan moet je de ps3 kopen (sorry, maar de xbox kent geen goeie games behalve gears of war tot nu toe, en die is binnen 2 dagen uitgespeeld dus goed is ie niet te noemen..)

en als je ervan houd om als een debiel voor je tv te staan springen en whatever dan moet je zeker een wi kopen
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
Jspr
Gepost door Jspr op zondag 29-06-2008 om 15:05:53
als je gears of war als enige topgame noemt dan heb je hier al niks meer te zoeken met je knowledge.

en je opmerking over de wii is al helemaal belachelijk.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-06-2008 @ 15:07:14 ]

----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Locutus of Borg
Asura
Gepost door Locutus of Borg op zondag 29-06-2008 om 15:06:14
Quote:
RapZuchtig schreef op 29-06-2008 @ 01:39
(...)

denk eerder geknipt en geplakt, denk als je het even goed leest je het wel begrijpt.. zo niet.. go go google

Nee, al is dit dan een soort vreemd soort van eer...heb ik het wel zelf getypt. =P
Ik zit/zat op ook gameforums en dan komt je dit soort dingen te weten.

Ik zou dus zeggen...PS3!!!

Ik bekijk wel honderd keer de voor- en nadelen van een console voordat ik een aanschaf van 300/400 euro doe.
Zo sluit je uit dat het een miskoop wordt en dat je liever een andere console zou hebben.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-06-2008 @ 15:11:25 ]
dap
038
Gepost door dap op zondag 29-06-2008 om 15:08:16
Quote:
Snacky schreef op 29-06-2008 @ 15:04
wat een zooi fanboys zeg dat de xbox vaker is gecrashed is toch logisch? dat ding is al 2 jaar uit, en omdat xbox live zo godsgruwelijk goed is uitgewerkt zitten mensen hele dagen te game joh, kan ik van de ps3 nog niet echt zeggen...


xbox360 crashes waren er al vanaf dag 1...
theBuddha
Jeeva The Buddha
Gepost door theBuddha op zondag 29-06-2008 om 15:11:21
Quote:
Nickert schreef op 29-06-2008 @ 12:23
Met fanboys ga ik niet in discussie. Maar bij de 40gb zijn er vrij veel klachten over een crashende hdd.

ik heb de 60 gig versie hihi, als sinds de dag dat hij uit is nog nooit iets mee gebeurt..
----------------------------------------
Ik breng je sick steez als 40 jaar geleden.
Locutus of Borg
Asura
Gepost door Locutus of Borg op zondag 29-06-2008 om 15:15:04
Quote:
dap schreef op 29-06-2008 @ 15:08
(...)

xbox360 crashes waren er al vanaf dag 1...

Klopt, er is zelfs een volledige Kassa! documentaire/reeks gewijd aan de bekende Red Ring of Death, waarbij enkele duizenden klachten in Nederland alleen al waren gegristreerd bij de uitzending.

Ik moet wel erbij zeggen, dat je bij de huidige Premium xbox360...veel minder kans op een crash/overhitting en/of de Rode Ring des Doods hebt. Bij oudere modellen is de kans bijna 100% dat je er eens mee te maken krijgt. Zoals mensen die boos zeiden dat hun xbox360 na 2/3 jaar nog prima werkte, zeiden een paar weken later dat ze het naar M$ moesten opsturen als gevolg van de RROD.
Snacky Gepost door Snacky op zondag 29-06-2008 om 15:16:20
sorry, maar ik game al een kleine 16 jaar, welke game is goed dan op de xbox? en dan bedoel ik GOED, en niet, ja het was een leuke game, en hou even je ogen van de graphics af want die gebruiken prorgammeurs om al die zogenaamde gamers om de tuin te leiden dat ze niet meer weten wat goede gameplay is, want alleen dan maak je een waardige game in mijn ogen, en dat ie na 1 dag al crashden was niet wegens oververhitting, microsoft deed zo stoer om de release date dat ze de kussentjes naast de laser weg moesten laten waardoor die lasers vastliepen, want ja.. als niks de cd's meer leest valt er weinig te game
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
rame
Gepost door rame op zondag 29-06-2008 om 15:17:38
Bij de XBOX kom je waarschijnlijk nog duurder uit ook.

Batterijen voor je controller.
Adapter voor draadloos internet.
Xbox live.
De headsets (met snoer) zijn ook om te janken.

En verder doen de Xbox exclusives mij helemaal niets, ik ben geen fan van specifieke xbox games.
Jspr
Gepost door Jspr op zondag 29-06-2008 om 15:19:02
bioshock, ninja gaiden 2, fable 2, oblivion, halo, fight night, viva pinata

betalen voor online gamen vind ik wel te ver gaan. slecht van bill, goed voor z'n portemonnee

oh dead rising?

kijk ik speel zelf niet op n 360 of ps3, maar ik weet genoeg (net n half jaar geen lid meer van de powerunlimited) om te kunnen stellen dat de xbox ook dope games heeft.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-06-2008 @ 15:21:53 ]

----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Snacky Gepost door Snacky op zondag 29-06-2008 om 15:20:32
Quote:
rame schreef op 29-06-2008 @ 15:17
Bij de XBOX kom je waarschijnlijk nog duurder uit ook.

Batterijen voor je controller.
Adapter voor draadloos internet.
Xbox live.
De headsets (met snoer) zijn ook om te janken.

En verder doen de Xbox exclusives mij helemaal niets, ik ben geen fan van specifieke xbox games.


mwah, je koopt eenmalig een accu voor je controller en dat probleem is ook verholpen, adapter is niet nodig, enkel een ethernet kabel... (oh neej, 5 euro!) en live.. ja.. je krijgt er wel heel wat voor terug, het vergroot de levensduur van bepaalde games echt gigantisch, ze organiseren vaak toernooien, demo's gratis downloaden, extra content voor games etc. niet echt een nadeel om een paar tientjes per jaar voor neer te tellen, en die headset die bij de xbox word geleverd is indd. om te janken, wat een kwaliteit zeg

ok, ik was bioshock ff vergeten, erg goede game indd. maar gaiden en fable moeten nog komen dus daar kan ik geen oordeel over fellen (alhoewel het niet anders kan dan dat het gruwelijke games zijn) ik heb ook voornamelijk voor fable een xbox gekocht die moet echt briljant gaan worden, maar verder snap ik het rijtje niet wat je opnoemt...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-06-2008 @ 15:23:51 ]

----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
RapZuchtig
"Zinnige Zinnen"
Gepost door RapZuchtig op zondag 29-06-2008 om 15:24:20
Quote:
Snacky schreef op 29-06-2008 @ 15:20
(...)

mwah, je koopt eenmalig een accu voor je controller en dat probleem is ook verholpen, adapter is niet nodig, enkel een ethernet kabel... (oh neej, 5 euro!) en live.. ja.. je krijgt er wel heel wat voor terug, het vergroot de levensduur van bepaalde games echt gigantisch, ze organiseren vaak toernooien, demo's gratis downloaden, extra content voor games etc. niet echt een nadeel om een paar tientjes per jaar voor neer te tellen, en die headset die bij de xbox word geleverd is indd. om te janken, wat een kwaliteit zeg


ok dus voor de mensen die echt online willen gamen kunnen beter de 360 halen..

maar wat about de prestaties en toekomst van de consoles en games..
----------------------------------------
Zieke Zuiden
rame
Gepost door rame op zondag 29-06-2008 om 15:25:00
Ik vergelijk het alleen met mijn situatie, de PS3 heeft dat allemaal al.

Als je die dingen los moet kopen zit je al boven de € 100.

Gratis demo's en extra content heb je ook bij PSNetwork.
Snacky Gepost door Snacky op zondag 29-06-2008 om 16:29:33
Quote:
RapZuchtig schreef op 29-06-2008 @ 15:24
(...)

ok dus voor de mensen die echt online willen gamen kunnen beter de 360 halen..

maar wat about de prestaties en toekomst van de consoles en games..


ik moet toegeven, ook al vond ik games als assasins creed niet erg goed (ik vond het verhaal wel goed gedaan, die complot dingen ook, als je b.v. helemaal aan het einde van die game in die kamer in de toekomst zeg maar die eagle vision gebruikt (y knop) dan zie je in heel de kamer allemaal spacende dingen staan, echt dope) maar het verhaal alleen vond ik niet genoeg, de game was erg eentonig, en vrij simpel eigenlijk... maar desalniettemin vond ik de graphics echt prachtig, sommige uitzichten waren echt heel mooi, ook bij gta vond ik het erg mooi, als je soms in het donker over die grote brug rijd en het regent een beetje dan ziet het er echt heel erg dope uit... ik denk dat de xbox nog wel mooiere graphics aankan, en met de games die in het verschiet liggen vind ik de toekomst van de 360 erg mooi eruitzien.

Ik weet niet of je een beetje van rpg achtige games houd, maar fable 2 staat echt met kop en schouders boven de rest, sorry voor de final fantasy fans (ben ik ook hoor) maar fable 2 word gewoon briljant... alles wat de geest van Molyneux ons had belooft kan hierin terecht komen heeft hij zelf aangegeven, je kan b.v. een boom planten en die groeit mee met je character als het ware, je kunt ook huisdieren gaan houden, allemaal kleine details die een game gewoon afmaken in mijn ogen, en wat ik zelf tot nu toe aan in-game materiaal heb gezien ziet er erg mooi uit ook.

Ik denk dat het kwa graphics niet uitmaakt wat je kiest... als je b.v. filmpjes ziet van gta 360 versie en ps3 versie naast elkaar, ziet de ps3 er iets gelikter uit, maar de lichten van de 360 vind ik weer vele malen mooier in beeld komen, dus het maakt niet echt uit... ik denk dat het allerbelangrijkste is wat jij voor games wilt spelen, check het aanbod van games op de ps3 en 360 zou ik zeggen en vergelijk het een beetje.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-06-2008 @ 16:31:29 ]

----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op zondag 29-06-2008 om 16:34:11
je moet niet kijken naar speccs of prijs

kwa gfx maakt het bijna geen ruk uit , de prijs komt bij beide hoger uit als je een vol pakket wil hebben

de vraag is meer welke consolle hebben je maten aangezien het niet meer gezellig splitscreen spelen is maar online co-op

welke games die er nu uit zijn wil je graag spelen en welke die nog uitkomen

wil je echt online knallen of wil je alleen demo's downen en social zijn

beide consoles hebben hun voor en na delen en dan moet je een persoonlijke keuze maken gebaseerd op je omgeving en wat jou het meeste genot gaat geven en niet dingen als de prijs of speccs


----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
Vitaal
Vitaliteit
Gepost door Vitaal op zondag 29-06-2008 om 17:54:38
Ik heb een 360 want ik vind de exlcusive games veel vetter hierop.
----------------------------------------
Fuck you, I rhyme better.
xKZS
Ik vreet je op
Gepost door xKZS op zondag 29-06-2008 om 18:39:53
De ps3 heb ik met kerst gekregen, maar als ik eerlijk ben valt hij vet tegen geak..
Ik had ook de ps2
Het verschil tussn de 2&3 is nieveel!
maar hij is ook wel weer vet..
Naja uiteindeijk kies ik voor de 360
me ps3 staat te koop

Succes mean
----------------------------------------
Ik heb gevochten voor wat ik heb gekregen ..
RapZuchtig
"Zinnige Zinnen"
Gepost door RapZuchtig op zondag 29-06-2008 om 23:53:11
wordt er niet duidelijker op zo hehe..

meningen zijn duidelijk verdeeld.. maar om te zeggen dat de ps3 niet veel verschilt van de ps2 vindt ik wel een heel trieste uitspraak..


----------------------------------------
Zieke Zuiden
Locutus of Borg
Asura
Gepost door Locutus of Borg op zondag 29-06-2008 om 23:56:05
Je vergelijkt appels met peren, logisch dat je geen conclusie kunt krijgen.
Luister, met eigenlijk geen van de drie consoles kun je echt mis gaan.
Je moet kijken naar het games aanbod, de games die nog moeten komen en naar de console zelf.
Ik noemde dingen op over de PS3, straks komt iemand met een lijstje over de xbox360...en daaruit kun je zelf bepalen wat dope voor jou is.
En anders kun je internetreviews over de xbox360 en/of PS3 lezen.
Snaba_Dog
Crack!
Gepost door Snaba_Dog op maandag 30-06-2008 om 00:27:19
ps3 als je niet extra kosten wil betalen (xbox credits kopen) om online een spel te spelen.. ongelimiteerd online via je ps3.. lekker stil en ik vind de ps3 mooier qua gfx, maar de ps3 kan ook minder hebben (als ie van je televitsie af flikkert omdat je te hard aan het snoertje trekt of als je ermee voetbalt)
tsjah, gewoon een topic op google opzoeken over dit.. zijn genoeg dingen..
maar mensen die ps3 hebben zeggen ps3 is beter, en vise versa (meestal)
succes
ik ga trouwens voor de ps3.. heb zelf geen van beide, maar mn maten wel
----------------------------------------
Ik ben kort door de bocht als Sven Kramer
DutchNelson
Bye Bye
Gepost door DutchNelson op maandag 30-06-2008 om 00:29:18
neem een 360 en een wii main, dat is pas dope shit.
----------------------------------------
het is hiphop dus we downloaden het gewoon
urban kk lijers, Bye Bye
RapZuchtig
"Zinnige Zinnen"
Gepost door RapZuchtig op maandag 30-06-2008 om 00:53:16
Quote:
DutchNelson schreef op 30-06-2008 @ 00:29
neem een 360 en een wii main, dat is pas dope shit.


haha allebei.. nee geen goed plan
----------------------------------------
Zieke Zuiden
Schaduw Gepost door Schaduw op maandag 30-06-2008 om 01:05:56
kickje naar SHV
RapZuchtig
"Zinnige Zinnen"
Gepost door RapZuchtig op maandag 30-06-2008 om 01:12:33
Quote:
Schaduw schreef op 30-06-2008 @ 01:05
kickje naar SHV


euij mod? SHV? wat houd dit in?
----------------------------------------
Zieke Zuiden
Schaduw Gepost door Schaduw op maandag 30-06-2008 om 01:13:29
Sport, Hobby en Vrije tijd.

Waar dit soort dingen dus onder vallen. Het is een hobby en/of vrije tijdsbesteding.
RapZuchtig
"Zinnige Zinnen"
Gepost door RapZuchtig op maandag 30-06-2008 om 01:14:16
Quote:
Schaduw schreef op 30-06-2008 @ 01:13
Sport, Hobby en Vrije tijd.

Waar dit soort dingen dus onder vallen. Het is een hobby en/of vrije tijdsbesteding.


ok.. good to know
----------------------------------------
Zieke Zuiden
RapZuchtig
"Zinnige Zinnen"
Gepost door RapZuchtig op maandag 30-06-2008 om 19:07:06
van mij mag het topic gesloten worden

heb vandaan een ps3 gehaald met motorstorm, fifa08 en mgs4

mensen c ya
----------------------------------------
Zieke Zuiden
rame
Gepost door rame op maandag 30-06-2008 om 19:17:35
Laat het even weten als je een PSN-id aan hebt gemaakt.

Kunnen we vriendjes worden.
Devill Gepost door Devill op maandag 30-06-2008 om 19:31:00
koop zer allebij Wolla is net zo beter
----------------------------------------
[url]http://soundcloud.com/zakalulu[/url]
RapZuchtig
"Zinnige Zinnen"
Gepost door RapZuchtig op maandag 30-06-2008 om 21:15:38
ik ben tevreden met me keuze, ps3 is DE console.. zeker kwa toekomst betreft!!

motor storm, echt heel wreed
mgs4, enorm mooie graphics
fifa08 - valt tot nog toe tegen, denk dat ik moet wennen aan de nieuwe gameplay

iedereen bedankt voor het adviseren in dit topic!!!


----------------------------------------
Zieke Zuiden
Dadre
Dus dat
Gepost door Dadre op maandag 30-06-2008 om 21:16:44
Haha motor storm, wat een joker game is dat.
----------------------------------------
Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs.
http://www.websitenow.nl
RapZuchtig
"Zinnige Zinnen"
Gepost door RapZuchtig op maandag 30-06-2008 om 21:20:05
Quote:
Dadre schreef op 30-06-2008 @ 21:16
Haha motor storm, wat een joker game is dat.


tot nog toe het meest gespeeld
----------------------------------------
Zieke Zuiden
DutchNelson
Bye Bye
Gepost door DutchNelson op maandag 30-06-2008 om 21:23:23
Niet eens unreal 3 of COD 4 gehaald.
----------------------------------------
het is hiphop dus we downloaden het gewoon
urban kk lijers, Bye Bye
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op maandag 30-06-2008 om 21:25:47
badcompany had je moeten halen, dikke fun
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: [1] 2 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0102 sec.