Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen teksten /
Kri-TieK Gepost door Kri-TieK op zondag 29-06-2008 om 16:18:33
Ey als ik begin moet je gelijk minder vragen...ja dit zijn de mindere dagen, en we ondervinden met ze alle zulke dagen!

Ja ik heb het over hinderlagen en verwarde mannen die lopen achter de kinderwagen, boy je moet minder vragen!
Zelf nog niet helemaal volwassen en ja je blijft jezelf maar verrassen, maar kerel stop vandaag nog met je grappen...nee niet te snel toe happen, en vandaag kom ik niet zomaar naar je toe stappen, en ja je moet me goed snappen, dat we hier zeker geen koekhappen!

dames en heren dit is Kri-TieK, mannen slaan op de vlucht of raken in paniek, en wil je weten, maar ik hoef nix van je te weten, het is simpel want ik hoef nix te overwegen, om met jou te overleven! En ja waar is die pik van je want je boy act als een bitch, en ja schat je weet dat het zo is, menig man weet nix! Wel de lusten maar niet de lasten, en ja dan heb ik het over gasten, die hedendaags nog in het duister tasten!

Mannen gaan duidelijk voor ut uiterlijk, maar wat is een fiets zonder binnenband, dus ey het gaat om de binnenkant! En liefde gaat verder, ja nachts tel je wel schaapjes maar ben je geen herder! ja mannen trachten der gedachten te verzachten, maar peepz aan het einde van de dag zit je toch weer met een vracht aan klachten!

Ey voel je al een beetje vader, of ben je een vieze verrader, en is je stijl wat mager en die van wat zwaarder...is jou visie nog een beetje wazig ja, en mah je bent best aardig ja, maar deze stijl is zalig ja!

Stoere man of terwijl een vrouwenverslinder? ja vandaag het het wat minder..Blijf maar rennen voor je neppe daden, en doe je niet over een paar jaar voor als een zogenaamde vader...je bent zelf nog een baby maar het gee niet!
 Index / Drop je eigen teksten /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0052 sec.