Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen teksten /
Kri-TieK Gepost door Kri-TieK op maandag 30-06-2008 om 10:58:15
Schat als je niet geloof in mijn woorden, doe dan ook niet of dat je me hoorde, nee sluit je af van mij, maak slles uit en dan gaat ut misschien voorbij

Ja onbewust geef je me meer dan me lief is, maar je geeft het me nix voor nix onbewust, want je weet dat er tot aan vandaag nog niets is! Ey me vlam slaat in de pan, bloedheet en wat doe je daar aan dan…ik maakte alles openbaar, dus schat geloven maar! En ja hoe ik het ook went of keer, me liefde voor jou blijft maar stijgen, en geloof me ik blijf zo tot aan de dag dat ik mag blijven, ja ik wil je verdienen en ik hoef je niet te krijgen! Ja te lang zat ik in een hoekje, maar nu heb ik wat jij nodig heb dus zeg me wat zoek je en nix ben je geil of wil je een koekje, shit de liefde maakt me misselijk, dus schat ik moet me aan je overgeven, en ja schat je wil toch ook met mij overleven! Ja ik ben en blijf gedreven, en je wil niet weten hoeveel ik al over jou heb geschreven, maar ja het is je eigen schuld, was jij die ene avond maar bij mij gebleven, want ja ik blijf streven tot dat ik met je kan leven! En nee niet voor even, en nee helemaal niemand houd me meer tegen! Nix geen handboeien, want ik zie de band toch groeien en bovendien gaat je gezonde verstand zich er mee bemoeien!

Ja ik voel me hart in me keel kloppen,en schat ik wil me dromen met jou verder schoppen, ik wil bij je zijn tot het bittere eind, want ik zal naast je blijven zitten tot dat de zon weer schijnt! Ja ik krijg het warm maar ik blijf kalm, en je maakt me gek in me hoofd, maar ik ben niet gek en weet dat je ook in dit geloof! Schat ik wil met je verder trekken, dus ja ik laat deze informatie dagelijks uitlekken, en ja ik herken je gebreken, dus laat die stem van je spreken! Laten we leven in liefde en harmonie, want schat waar denk je aan zodra je mij zie, nee helemaal niemand heeft de liefde onder de knie! Maar ja het is wel wat is, dus schat zeg ik dat ik je elke dag mis, en nee ik geef nix om een andere bitch, nee schat ik weet van nix! Ik ben zo met je bezig, dat ik de rest vergeet…en de liefde is zo hevig, dat de rest het me vergeef! Want ja hun zijn ook niet blind en zien dat ik al lang ben verkocht, en nee ik heb hier niet naar gezocht, maar oke zelfs ik ben een klein beetje achterdocht, maar schat geloof me ik heb er nooit iets achter gezocht! Schatje ik blijf hier, dus wen er nu maar aan…en ja je ziet me staan, en je weet die boy is aan, en ja laat al je waanideeën gelijk gaan, geef je me lach en je traan, en shit ik wordt blind van de liefde, wat heb je met me gedaan! Maar ik kan het niet ontlopen, dus ja ik moet me mouwen opstropen want ik blijf erin geloven! En ja brengen wij het dan niet veel heter dan de tropen…amazone, wildernis, palmbomen met kokosnoten!
Eigenwais
Ik flowiezo
Gepost door Eigenwais op maandag 30-06-2008 om 19:28:25
Dit is echt kut om te lezen......

Doe enter aan einde van een bar.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 30-06-2008 @ 19:28:58 ]

----------------------------------------
Ik ben een afknapper voor al die lelijkerds
NoApologies
echt
Gepost door NoApologies op maandag 30-06-2008 om 19:52:05
Quote:
Kri-TieK schreef op 30-06-2008 @ 10:58
Schat als je niet geloof in mijn woorden,
doe dan ook niet of dat je me hoorde,
nee sluit je af van mij, maak alles uit en dan gaat ut misschien voorbij

Ja onbewust geef je me meer dan me lief is,
maar je geeft het me nix voor nix onbewust,
want je weet dat er tot aan vandaag nog niets is!
Ey me vlam slaat in de pan, bloedheet en wat doe je daar aan dan…
ik maakte alles openbaar, dus schat geloven maar!
En ja hoe ik het ook went of keer, me liefde voor jou blijft maar stijgen,
en geloof me ik blijf zo tot aan de dag dat ik mag blijven,
ja ik wil je verdienen en ik hoef je niet te krijgen!
Ja te lang zat ik in een hoekje,
maar nu heb ik wat jij nodig heb dus zeg me wat zoek je
en nix ben je geil of wil je een koekje, shit de liefde maakt me misselijk,
dus schat ik moet me aan je overgeven, en ja schat je wil toch ook met mij overleven!
Ja ik ben en blijf gedreven, en je wil niet weten hoeveel ik al over jou heb geschreven,
maar ja het is je eigen schuld, was jij die ene avond maar bij mij gebleven,
want ja ik blijf streven tot dat ik met je kan leven!
En nee niet voor even, en nee helemaal niemand houd me meer tegen!
Nix geen handboeien, want ik zie de band toch groeien en
bovendien gaat je gezonde verstand zich er mee bemoeien!

Ja ik voel me hart in me keel kloppen,
en schat ik wil me dromen met jou verder schoppen,
ik wil bij je zijn tot het bittere eind,
want ik zal naast je blijven zitten tot dat de zon weer schijnt!
Ja ik krijg het warm maar ik blijf kalm, en je maakt me gek in me hoofd,
maar ik ben niet gek en weet dat je ook in dit geloof!
Schat ik wil met je verder trekken, dus ja ik laat deze informatie dagelijks uitlekken,
en ja ik herken je gebreken, dus laat die stem van je spreken!
Laten we leven in liefde en harmonie, want schat waar denk je aan zodra je mij zie,
nee helemaal niemand heeft de liefde onder de knie!
Maar ja het is wel wat is, dus schat zeg ik dat ik je elke dag mis,
en nee ik geef nix om een andere bitch, nee schat ik weet van nix!
Ik ben zo met je bezig, dat ik de rest vergeet…
en de liefde is zo hevig, dat de rest het me vergeef!
Want ja hun zijn ook niet blind en zien dat ik al lang ben verkocht,
en nee ik heb hier niet naar gezocht,
maar oke zelfs ik ben een klein beetje achterdocht,
maar schat geloof me ik heb er nooit iets achter gezocht!
Schatje ik blijf hier, dus wen er nu maar aan…
en ja je ziet me staan,
en je weet die boy is aan, en ja laat al je waanideeën gelijk gaan,
geef je me lach en je traan,
en shit ik wordt blind van de liefde, wat heb je met me gedaan!
Maar ik kan het niet ontlopen, dus ja ik moet me mouwen opstropen want ik blijf erin geloven!
En ja brengen wij het dan niet veel heter dan de tropen
…amazone, wildernis, palmbomen met kokosnoten!


zo misschien wat beter voor mensen die het echt willen feede,
ik weet dat mijn commentaar niet gewaardeerd word
----------------------------------------
niet
Embracement
Lyricist met klasse
Gepost door Embracement op dinsdag 01-07-2008 om 11:23:38
rijms zijn kut, wordplays zijn ver te zoeken en ik kan de flow nie vinden
sorry, maar je meot aan't werk
goeie punten zijn dat het een onderwerp is waar je over kan shrijven, alleen doe jij het niet goed. lees de toturials voor uitleg
 Index / Drop je eigen teksten /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0093 sec.