Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Lau Gepost door Lau op woensdag 26-11-2003 om 13:49:39
Quote:
AMSTERDAM - Coffeeshop Smokey, gevestigd op het Rembrandtplein in Amsterdam, houdt er wel een zeer merkwaardig deurbeleid op na. Het hasjcafé weigert namelijk Nederlanders, omdat het de voorkeur geeft aan een cliëntèle die uitsluitend uit toeristen bestaat.

De 'discriminatie' kwam aan het licht toen twee Amsterdamse raadsleden in het naastgelegen Schiller-café hadden afgesproken. Toen dat nog gesloten bleek, wilden zij zolang in de coffeeshop even een kopje koffie drinken. Tot hun stomme verbazing werden zij geweigerd omdat ze Nederlander zijn, aldus de raadsleden in De Telegraaf.

Een woordvoerder van de zaak bevestigt het deurbeleid: "Dat werkt voor ons veel makkelijker." Toeristen zouden last hebben van de Nederlanders, die urenlang zitten te blowen zonder iets te bestellen. De raadsleden hebben inmiddels bij de politie aangifte van discriminatie gedaan.


Mmmmmzzz....

----------------------------------------
Geen icoon is koeler!
dap
038
Gepost door dap op woensdag 26-11-2003 om 14:05:24
hehe wat een onzin van die zaak.
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op woensdag 26-11-2003 om 14:08:03
Quote:
die urenlang zitten te blowen zonder iets te bestellen.


en Nederlanders zijn niet gierig zeker?
Mip
Gepost door Mip op woensdag 26-11-2003 om 14:36:38
ben je dan niet snel failliet

je loopt heel wat klanten mis iig!
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 26-11-2003 om 15:23:59
haha in amsterdam klanten mislopen in een coffeeshop als je NL'ers weigert? Nee niet echt, heb je enig idee hoeveel buitenlanders (lees toeristen en allochtonen) er in Amsterdam rond lopen?
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op woensdag 26-11-2003 om 15:27:23
Jah ik heb die shit daar ook mee gemaakt was een beetje aan t chillen daaro en waren aan t wachten. Dus dachten we: hoppen we daar effe naar binnen, staat daar zo een bebaarde krentekop met een leren broek en een zakdoekkie op zn kop te bitchen. LBM mocht er naar binnen want die had een Frans paspoort en ik niet. ONLY TOURISTS wat de vok? Maar goed, ze maken zelf wel weer eens duidelijk dat het waarschijnlijk een ontzettende oplichterstent is. Daar WIL ik niet eens mn centen spenden.
----------------------------------------
clonebabybeats baby
N8
Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio!
Gepost door N8 op woensdag 26-11-2003 om 22:23:55
haha klopt...

Smokey is wack yo!
----------------------------------------
take the baton, drop it on to the head,
and now she's dead
killin' baby seals, keepin' it real
you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal
coz killin' babies, for you has mass appeal
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op vrijdag 28-11-2003 om 12:39:37
Ej luister dat wil niet zeggen dat ie naar binnen ging. Hij MOCHT wel naar binnen van die krentenbaard
----------------------------------------
clonebabybeats baby
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 28-11-2003 om 18:06:47
dan nog, slaat echt nergens op. Maargoed wij nederlanders zijn vast niet zo makkelijk af te zetten... ze hebben vast twee lijsten met prijzen
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0077 sec.