Index / Drop je eigen audio / | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
BEAT is gedaan door ZJOERD dus geef de man wat credit. http://www.myspace.com/sprrrtnbigfoot sprrrt opgedragen aan de grootheden als kool g rap in mijn hoofd vind ik meer lines dan google maps anders dan jullie emo's zet ik nooit gevoel in tracks je kan je naam niet vestigen zelfs niet als je hoodies hebt ik whoop je ass, een freestyle pappie als supernat jullie zijn onnatuurlijk als boelerseks ik neem de mic mee van uden naar zeeland en weer terug check de myspace, alles wat ik hard vind is up ik ben een rapper g want rappers zijn skeer op de straten sta je bekend als faggot mcqueer daar heb je em weer, nee g we komen met z'n tweeen ik heb zovaak gebosst als jij in polsen hebt gesneden ik boycott woorden zoals swagger en nederhop je stuurt brainpower elke kerstmis een demo op wil je als mij zijn begin dan als een nerd te rappen dan kan je blanke vrienden maken en ook dope verses zetten bigfoot dit ben ik, vervelend als jamba Met fokking wacke shit, ik onderbreek je programma Ook al wil je het niet, kijk dit is mijn visie Je weet niet wat je ziet, zoals een dwerg in bikini Ik heb een fetish voor oren, en een voor dierensex Heb honderden tumoren, mensen denken dat ik spieren heb en fok mijn bitch, heel der lichaam ruikt naar rotte vis draagt baggy kleding zodat niemand ziet hoe rond ze is ik maak een grapje mayne, ik ben fokking dope Ik sla je harder lens dan een vuist op je oog En je buik en zo, maak zelfs fuiven dope Karate kick de snacks zonder op te ruimen yo Elke zin die ik boss, is fokking zwaar gebeten maar niks zoetsappigs, noem het diabetes Iedereen haat mij, en hoe ik ook shine Sprrrt komt altijd na mij, zodat de track nog dope lijkt Pijpvaders tyf op uit ons topic http://www.myspace.com/sprrrtnbigfoot [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-07-2008 @ 00:55:15 ] ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Soldaat | ![]() | ![]() |
Beat vind ik lekker klinken, je rap ook, heb je tekst misschien? klinkt wel lekker namelijk... | ||
yayzus![]() |
![]() | ![]() |
kk harde beat versta je ook voor geen meter, maar ik whope je ass dat je dat verkeerd uitspreekt hoor je wel meteen. [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-07-2008 @ 00:18:26 ] ---------------------------------------- Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Hehe daar is ie hoor. We prikken je hond met stokken ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-07-2008 @ 13:12:27 ] | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
Beat is hard ouwe, en Sprrrt je stem is dope, maar je uitspraak soms minder. Misschien ligt het aan de kwaliteit? Mja, wel dope dus! Heb niet echt naar tekst geluisterd, of ben het alweer vergeten nu ![]() ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
yayzus![]() |
![]() | ![]() |
Misschien ligt het aan de kwaliteit?! ---------------------------------------- Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
dat zeg ik toch ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
yayzus![]() |
![]() | ![]() |
ja.. maar je zegt MESCHIEN ---------------------------------------- Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
waar heb jij het nou weer over ouwe? teveel gezopen ofzo? ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
yayzus![]() |
![]() | ![]() |
ja man![]() ---------------------------------------- Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face | ||
Hankie ZVM ![]() |
![]() | ![]() |
hahaha yay ---------------------------------------- Zware Van Melle | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
eeey spirit jonge niet eens een brraaappp je erbij?? we pprikken je hond met stokken reffrein is kanker ill. rappers zelf klinken allebei wat beginnerig nog(niet dissend bedoeld......... in sprrrt zn geval (brrrappp)) beetje werken aan die articulatie. en bigfoot ook beetje aan flow. teksten waaren lache ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
met meer oefening kan het best aardig worden, belangrijkste feed aan bigfoot: alleen de snare halen is niet genoeg plaats woorden/lettergrepen beter op de kicks en het klinkt al een stuk minder rommelig en gepropt en beide let op articulatie ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
MOFO![]() |
![]() | ![]() |
en fok mijn bitch, heel der lichaam ruikt naar rotte vis draagt baggy kleding zodat niemand ziet hoe rond ze is haha zo herkenbaar deze line maar ik ben het eens met wat L2N schreef en het klinkt nogal stroef, vooral bij Bigfoot, de flow klopt niet helemaal wel grappige shit ouwe lullen haha draagt baggy kleding zodat niemand ziet hoe rond ze is, die line vind ikecht dope BIG UPS | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
leipe beat! verder goed bezig, blijven gaan, wil meer horen sprrt po ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Thanks (voor de mensen die de beat dope vinden). [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-07-2008 @ 13:12:56 ] | ||
Hankie ZVM ![]() |
![]() | ![]() |
PRRT PO EN BRAAP ---------------------------------------- Zware Van Melle | ||
Paupert KenJeDat.net ![]() |
![]() | ![]() |
kvind hem echt vett ---------------------------------------- Ik heb geen dampo nodig om los te komen. | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Thanks volk, zelf vind ik ook dat de uitspraak/articulatie/delivery ook wel anders kon. En pappies zijn altijd welkom om ons collabs en beats aan te bieden natuurlijk ghehe. ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Prrrrt PO EN ANDERE SHIT hehehe Teksten zijn best hard, ze hadden alleen wat doper gebracht moeten worden. Verder prrt po naar jullie hoofdjes. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
zjoerd = een chirurg!!! brrraappp ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ben het eens met iminic, achteraf ben ik niet zo tevreden over het geheel. Weet niet hoe het komt, er wordt in ieder geval aan gewerkt. ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Outshining | ![]() | ![]() |
Hey dat klinkt best tof. ---------------------------------------- Sabr | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
ghehe thanks mensen, ik had zelf niet gemerkt dat ik zo 'gehaast' had gespit totdat ik het nummer luisterde, zal ik zeker op letten de volgende keer, En dank voor de props natuurlijk. ps: ahhhhhh unban, heerlijk ---------------------------------------- argh | ||
RVR_ KenJeDat.net ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Outshining schreef op 08-07-2008 @ 16:41 Hey dat klinkt best tof. ---------------------------------------- I havent got a clue what's going on. | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
oude klassieker! goed dat ik hieraan werd herinnerd.. waar is spirit??!?! ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
lay-on Zeg maar Leon. ![]() |
![]() | ![]() |
waar is bigfoot??!?! -edit-, even uitroeptekens tussen de vraagtekens zetten. Ik moet wel net zo hip zijn als FF, hij is een heuse trendsetter ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-06-2009 @ 03:56:00 ] ---------------------------------------- De dandy van die rapshit | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Omg.. dat mensen dit nog tof vinden.. ![]() Dus ehm.. props voor degene die audio op nlhh nog supporten maar vergeet niet wat belangrijk is op dit moment. https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=30696 ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Een nummer maken, waarin we om uban van Bigfoot vragen?!?!?! ---------------------------------------- onderschrift | ||
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- De dandy van die rapshit | ||
![]() | ![]() |
![]() Bigfoot ik mis je, no homo ---------------------------------------- I havent got a clue what's going on. | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
dan heb je wellicht een vrij zielig leven... ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
![]() | ![]() |
Why so serious? Natuurlijk is dit sarcastisch bedoeld en kon ik bigfoot zijn posts ook niet echt waarderen. Deze rap en tekst alhoewel, blijven een meesterwerk ---------------------------------------- I havent got a clue what's going on. | ||
Paupert KenJeDat.net ![]() |
![]() | ![]() |
Hahaha wat ben ik blij dat deze klassieker gebumpt is. Deze is aan als de lamp op mijn slaapkamer atm. ---------------------------------------- Ik heb geen dampo nodig om los te komen. | ||
![]() | ![]() |
ik moest af en toe echt wel lachen om bigfoot zijn posts ---------------------------------------- De dandy van die rapshit | ||
Twister 1988 Editie ![]() |
![]() | ![]() |
Woord, Bigfoot was uniek ![]() ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
Index / Drop je eigen audio / |