Index / Drop je eigen audio / | ||
MOFO![]() |
![]() | ![]() |
http://www.zshare.net/audio/1480663143f40131/ geil =verse= geboren in friesland, maar ik spreek haags ik spit als een g maar ik kom niet van de straat chickies noemen mij prins op het witte paard gary is de baas nee gary is de slaaf ow ik heb fans op de internet nog steeds krijg ik props voor mn klootzak track big ups big ups voor mijn eigen talent en yeah ik heb gesekst met mn ex op mn eigen track shout out naar tweezy, damsco mc bitches blijven haten voor zn poep in zn djokied poep in mn djokied, poep in mn djokied bitches doen mee, dikke poep in de skinny jeans kom s ff hier dan laat ik jou wat zien de hele nacht seks en af en toe bier maar mn chickie doet me lul pijn dokter dokter het is soatesttijd =refrein 2x= ik ben die gast uit den haag ik ben die gast uit den haag ik ben die gast uit den haag het is m o f o =verse= jij bent zo lelijk dat elke spiegel breekt je moeder schrok toen ze jou uit haar pussy kreeg ze riep: oh my god dokter dokter!! de dokter zei: wat een ugly ass motherfucker ik zie een leuke chick met haar wil ik rollebolle ik zie een dik kind dus ik roep rolle bolle eten bolle, schudde bolle in je eigen wereld en je voelt je opgezwolle los van het feit dat mn oksels nat zijn sta ik bekend als een player in zn werktijd mijn flow is zo leip, chi chi chi chimeid babygirl kom s hier en doe mij goed en ook al doe je mij slecht ik bitchslap je ass en ik spuit in je bek slet, ow yes ow yes je gebruikt cilit bang maar je ziet me spermavlek =refrein 2x= | ||
Hankie ZVM ![]() |
![]() | ![]() |
refrein klinkt niet fijn mn voor de rest wel lekker gespit! ---------------------------------------- Zware Van Melle | ||
MOFO![]() |
![]() | ![]() |
ey thx ouwe ja nu ik het zelf weer heb beluisterd klinkt t refrein krom ach ja ik raad iedereen af om een soa test te doen...hurts real bad ![]() | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
''geboren in twijzelerheide 2 kilometer van Fresh''![]() ![]() ik blijf fan ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
thijsied Is eigenlijk niet thijsied. ![]() |
![]() | ![]() |
chill alweeerr, door blijven gaan, ben fan ![]() ---------------------------------------- Zeg jeej | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
shout out omgemerkt en in ontvangst genomen ![]() trouwens dit is weer een SUUUUUUUUUPERRRCLIP . rapstylo met flow is kk gruwlijk. ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
MOFO![]() |
![]() | ![]() |
je weet | ||
MOFO![]() |
![]() | ![]() |
joepie 2 fans!! ![]() | ||
Soldaat | ![]() | ![]() |
Ik ook wel een beetje hoor, alleen durf er nog niet zo voor uit te komen ![]() | ||
Master Of Disaster![]() |
![]() | ![]() |
jammer van het refrein man. rest is echt dope, mis alleen wat multi's. beat is supadope ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
MOFO![]() |
![]() | ![]() |
multi's wat zijn dat eigenlijk? is dat van die shit waarbij je bijvoorbeeld zegt: mn ballen jeuken en ik krab het met vreugde, ik verheug me op een leugen dat brandt als een peukje | ||
Master Of Disaster![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MOFO schreef op 08-07-2008 @ 22:07 multi's wat zijn dat eigenlijk? is dat van die shit waarbij je bijvoorbeeld zegt: mn ballen jeuken en ik krab het met vreugde, ik verheug me op een leugen dat brandt als een peukje ja, alleen je eerste klopt niet met de 2e en 3e in dit geval. zo zou kunnen bijvoorbeel: m'n 'ballen die jeuken' ik 'krab het met vreugde' dat 'brandt als een peukje' de 'master verneukt het' etc. dus de lettergrepen moeten dan gelijk zijn tussen de rijmende delen. [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-07-2008 @ 22:13:19 ] ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
Soldaat | ![]() | ![]() |
Damn MOF ![]() | ||
MOFO![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Master Of Disaster schreef op 08-07-2008 @ 22:13 (...) ja, alleen je eerste klopt niet met de 2e en 3e in dit geval. zo zou kunnen bijvoorbeel: m'n 'ballen die jeuken' ik 'krab het met vreugde' dat 'brandt als een peukje' de 'master verneukt het' etc. dus de lettergrepen moeten dan gelijk zijn tussen de rijmende delen. dus met gesloten ogen tover ik molens uit opgedroogde hete lucht ovens zo ingewikkeld dit, doe mij maar een college Genetica zie je daarom gebruik ik nooit multi's | ||
ZatteZakZix Hung like a Horse ![]() |
![]() | ![]() |
hehehe, kk grappig wat betreft die collabo; L2nZixMoFo? Heavyweights, jeweetog [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-07-2008 @ 01:00:10 ] ---------------------------------------- May the Horse be with you! | ||
MOFO![]() |
![]() | ![]() |
yes yes ik heb al een idee/concept/onderwerp ik laat jullie boys wel weten | ||
FinD | ![]() | ![]() |
''doktor doktor, het is soa test tijd'' HAHAHAHAHA geweldig! what the hell is een djokied? en inderdaad het refrein klinkt niet helemaal lekker. wel grappig man. | ||
theBuddha Jeeva The Buddha |
![]() | ![]() |
djokied is boxer ---------------------------------------- Ik breng je sick steez als 40 jaar geleden. | ||
FinD | ![]() | ![]() |
ahhhhhhhhh okay, thanks. weet ik veel haha. | ||
MOFO![]() |
![]() | ![]() |
djokied = onderbroek soa test = wattenstaaf in je penis => nachtmerrie | ||
kdubbelbee kebab ![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind het niet zo vers. Je rap mist power. Ik snap, je wil droog komen maar goed ik digg het niet zo.. ---------------------------------------- Ik ben die metaforen man, jij die, verwarde meta die zich voordoet als een man. | ||
MOFO![]() |
![]() | ![]() |
ok dat mag natuurlijk thx voor t checken in ieder geval | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
ik vind deze wel weer van nr 1 klootzak niveau eigk...![]() ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
Index / Drop je eigen audio / |