Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /   [Pagina: 1 [2] ]
InnerDialogue
Gepost door InnerDialogue op zaterdag 30-08-2008 om 00:55:57
is die gast een gimmick of wat? kan haast niet geloven dat ie het echt meent..
Soldaat Gepost door Soldaat op zaterdag 30-08-2008 om 09:59:08
Hey dokjon ik rock hem elke avond op je tracks, alleen kan ik ze ook als mp3 krijge kun je geen mixtape maken ik vind je echt zwaar dope, en collabo met mc boudica zou helemaal de bom zijn man
Dionysus
Dio_Deus is niet meer...
Gepost door Dionysus op zaterdag 30-08-2008 om 17:55:51
eh doccie, waarom kijk je eigenlijk heel erg bang en shit wanneer je door een chick word geschuurd? en waarom zit er een dude in je clip die niet echt iets doet, alleen maar daar staan, die alsnog honderden malen doper overkomt dan jij? ik bedoel, je kijkt de clip toch nog wel terug nadat je hem geschoten hebt enzo dus watwatwat zeg opppppppppppppppppp
----------------------------------------
wat nu? wat nu?
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op zaterdag 30-08-2008 om 19:16:28
Deze gast neemt heel Nederland bij de neus. Hij speelt et allemaal. Hij is gewoon een toffe gast en doet alsof. Gewoon een gimmick.

Geweldig toch.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Soldaat Gepost door Soldaat op zondag 31-08-2008 om 11:07:10
Wat heeft dat nou gekost... Zo'n clip?
Unexplained Gepost door Unexplained op zondag 31-08-2008 om 11:42:28
http://www.videotraxx.nl/tarieven.htm

docjohnschiedam
ben je down met mij, dan ben ik down met jou
Gepost door docjohnschiedam op zondag 31-08-2008 om 12:57:20
Quote:
Soldaat schreef op 30-08-2008 @ 09:59
Hey dokjon ik rock hem elke avond op je tracks, alleen kan ik ze ook als mp3 krijge kun je geen mixtape maken ik vind je echt zwaar dope, en collabo met mc boudica zou helemaal de bom zijn man


Yo men, ik ben bezig aan een mixtape die bijna klaar is dus moet je nog even wachten, maar je kan alvast een Preview downloaden:
http://www.2shared.com/file/3703594/c5d40757/Ongehoord_80_Preview.html

en wat collabo's betreft; als je serieus bent stuur me een mail / reactie, maar alleen als ik tracks v/d emcees die wille samenwerken zelf kan cheken.

Laterz
----------------------------------------
Het is De Doc. naar de fokking J.
Jspr
Gepost door Jspr op zondag 31-08-2008 om 13:09:13
Je suckt, face it. Ik snap niet dat er zoveel wacke "artiesten" zijn, gewoon omdat de omgeving van diegene niet eerlijk tegen je is (Idols). Iedereen hoort dat dit troep is man, vind je 't zelf nou echt zo hard? Ik kan er niet bij dat sommige mensen zo naïef zijn.

en nu ga ik die preview checken

sjezus


"los in de club"
Quote:
doc john de thug is weer terug, en nee ik begin niet meteen aan de drugs, nee ik wil eerst hard losgaan, door lau te sjansen, en volop met jou chi-meid te dansen. en ja hoor ik kwam weer aanzetten op mn tweewieler, met onder mn zadel een zak groen dus ik word al als een dealer gezien


hoop dat m'n huisgenoten me dit niet hebben horen luisteren
[ Dit bericht is gewijzigd door op 31-08-2008 @ 13:22:05 ]

----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
cpjBeats
Gepost door cpjBeats op maandag 01-09-2008 om 20:00:23
je kan die gast toch gewoon niet serieus nemen, hoewel je je wel helemaal kapot lacht als je z'n clips ziet en z'n andere dingen lusitert. Die beat kan je net zo goed weglaten want hij maakt er toch geen gebruik van, hij leest gewoon een droog sinterklaas rijmpje op wat totaal niet op de beat is maarja, tot zover ff wat ik te zeeggen heb
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-09-2008 @ 20:00:57 ]
Soldaat Gepost door Soldaat op dinsdag 02-09-2008 om 10:49:25
Quote:
docjohnschiedam schreef op 31-08-2008 @ 12:57
(...)

Yo men, ik ben bezig aan een mixtape die bijna klaar is dus moet je nog even wachten, maar je kan alvast een Preview downloaden:
http://www.2shared.com/file/3703594/c5d40757/Ongehoord_80_Preview.html

en wat collabo's betreft; als je serieus bent stuur me een mail / reactie, maar alleen als ik tracks v/d emcees die wille samenwerken zelf kan cheken.

Laterz


Dokkie, dit was sarcastisch bedoeld.
Droplollie Gepost door Droplollie op dinsdag 02-09-2008 om 13:37:52
Het meest grappige is nog zijn ongemakkelijke houding als er meisjes in de buurt zijn.
----------------------------------------
trainen voor een six pack of neem een sixpack voor een bierbuik
L2N
twezus
Gepost door L2N op dinsdag 02-09-2008 om 13:46:45
Ey docjonh wil je geen collab maken??
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
ZatteZakZix
Hung like a Horse
Gepost door ZatteZakZix op dinsdag 02-09-2008 om 16:29:41
Quote:
docjohnschiedam schreef op 31-08-2008 @ 12:57
(...)

Yo men, ik ben bezig aan een mixtape die bijna klaar is dus moet je nog even wachten, maar je kan alvast een Preview downloaden:
http://www.2shared.com/file/3703594/c5d40757/Ongehoord_80_Preview.html

en wat collabo's betreft; als je serieus bent stuur me een mail / reactie, maar alleen als ik tracks v/d emcees die wille samenwerken zelf kan cheken.

Laterz


Yo, die chicks zijn hard broer!
----------------------------------------
May the Horse be with you!
Jthag
De Voorzitter
Gepost door Jthag op dinsdag 09-09-2008 om 15:48:58
Haha
https://www.youtube.com/watch?v=EusCV_3C8No&feature=related

----------------------------------------
Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek
Gizzle
Onid/Flowėtisch
Gepost door Gizzle op dinsdag 09-09-2008 om 16:10:42
Quote:
Jthag schreef op 09-09-2008 @ 15:48
Haha
https://www.youtube.com/watch?v=EusCV_3C8No&feature=related


Haha, ook dat 'van deze track kan je nog heel veel leren'.
Mentioned a bad example maybe?
----------------------------------------
Basic Instructions Before Leaving Earth'
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op dinsdag 09-09-2008 om 16:38:16
Dit kan geen gimmick zijn, dit kan je gewoon niet faken. Als dit fake is dan ben je echt master, dan moet je acteur worden.

Snap trouwens al de 'ophef' over die chickies niet. Zo lekker zijn ze nou ook weer niet, ze zijn gewoon halfnaakt of bewegen geil.
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
n00t
Gepost door n00t op dinsdag 09-09-2008 om 16:47:37
Quote:
SLM040 schreef op 09-09-2008 @ 16:38
Snap trouwens al de 'ophef' over die chickies niet. Zo lekker zijn ze nou ook weer niet, ze zijn gewoon halfnaakt of bewegen geil.


HAYYYYYYYY!
peefizz
jaman
Gepost door peefizz op dinsdag 09-09-2008 om 19:09:23
Quote:
SLM040 schreef op 09-09-2008 @ 16:38
Dit kan geen gimmick zijn, dit kan je gewoon niet faken. Als dit fake is dan ben je echt master, dan moet je acteur worden.


Toen die clip van De Opkomst net op internet verscheen, had ie al een stuk of 15 tracks op zn soundclick staan...kan dus inderdaad geen gimmick zijn, anders heeft ie het wel heel uitgebreid voorbereid

Jthag
De Voorzitter
Gepost door Jthag op dinsdag 09-09-2008 om 20:34:10
Haha, ik ben ook bang dat hij het nog meent ook..

----------------------------------------
Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek
ChefS
Gepost door ChefS op dinsdag 09-09-2008 om 21:03:58
als je chicks niet diggt of bang bent voor herpes stop ze dan ook niet in je clip
of nee, stop jezelf gewoon niet in je clip, laat die chicks gewoon hun ding doen. Misschien ook op een ander nummer.
Van iemand anders.
Van die gast die je track fixed in die clip over sigaretten.
Hoezo kan ik niks over hem vinden? Damn, moet ik dan helemaal naar schiedam fietsen?
Skiz
Big Pimpin'
Gepost door Skiz op dinsdag 09-09-2008 om 21:34:56
zeer spange snolletjes in je clip Doc, mag ik hun nummer van je?
----------------------------------------
myspace
Dionysus
Dio_Deus is niet meer...
Gepost door Dionysus op woensdag 10-09-2008 om 00:01:44
je rapt al 3 jaar?
no waaaaaaaaaaaay
komop nou man
dat kan toch niet
toch
niet
toch niet?
neeeeehj
zelfs youssef en kamal zijn doper, en die zijn een gimmick
ga bij jezelf na man
ga ga oefenen
kom daarna maar terug

----------------------------------------
wat nu? wat nu?
rangerrr Gepost door rangerrr op woensdag 10-09-2008 om 00:13:06
het lijkt me eerderd at doc john of niet helemaal 100 is, of wel n gimmick is. dat je erst wat tracks dropt en dan n clip betekend niet dat t geen gimmick kan zijn.
----------------------------------------
http://www.rangerramon.nl/
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op woensdag 10-09-2008 om 08:01:03
Wat een nerdje is het eigenlijk
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
ZatteZakZix
Hung like a Horse
Gepost door ZatteZakZix op woensdag 10-09-2008 om 18:24:49
Quote:
SLM040 schreef op 09-09-2008 @ 16:38
Snap trouwens al de 'ophef' over die chickies niet. Zo lekker zijn ze nou ook weer niet, ze zijn gewoon halfnaakt of bewegen geil.


Het verbaast me gewoon dat zo'n kansloos figuur uberhaupt contact heeft met meisjes, en geef hem daarvoor een compliment. Het is geen ophef, maar ik wilde positief blijven voor deze jongen, als hij zichzelf serieus neemt heeft hij het al zwaar genoeg. Het is best vervelend als je overtuigd bent van je eigen kunnen maar gewoon totaal niet over talent beschikt. Ik heb medelijden met die jongen en geef hem een schouderklopje voor de meisjes. Je gaat zo'n jongen toch niet kraken?! Weerloze mensen moet je niet vernederen... Laat die jongen toch denken dat we jaloers zijn op zijn chicks.. dan blijft hij van dit soort onzinnige tracks en clips ophoesten en kun jij je daarmee vermaken als je met een stel vrienden straalbezopen terugkomt van uitgaan ofzo

Ik dacht dat jij dat wel zou begrijpen SLM. verkeerde inschatting.

edit: tering, een heel betoog... zal de rum wel zijn
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-09-2008 @ 18:26:04 ]

----------------------------------------
May the Horse be with you!
 Index / Drop je eigen audio /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0079 sec.