Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Nee, ik had geen plannen. Het heeft ook wel gelegen aan het feit dat ik afgelopen 4 dagen in totaal 15 uur slaap heb gehad. Was helemaal gebroken | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
dat is niet zo best,brakheid heerst dan Schaduw.. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Ik heb het er helemaal voor over gehad. Topweekend gehad. Ben met een stuk of 40 mensen wezen zuipen op een camping in Amsterdam. Het was echt één grote teringbende. Heb elke keer weer de zonsopgang kunnen meemaken, zijn bedreigd door een Hells Angel, van de camping afgeschopt, verkeersbord meegenomen en meer van dat soort dinge.. | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
Aardig weekendje wasted dus ghehe | ||
Hankie ZVM ![]() |
![]() | ![]() |
sup jongens? ---------------------------------------- Zware Van Melle | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
ja rustug, iets te rustug zelfs.. en ben gister verbrand op mn rug, nek, schouders.. so that sucks! bij jou dan? [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-07-2008 @ 12:44:27 ] ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
toppie ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
hee negers waar koop ik deze moeder? ![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
hoe heet messenger op een mac? | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Mac Messenger | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
chocolade cornflakes van Kellogs ... hmmmm ---------------------------------------- beng! | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-07-2008 @ 16:59:31 ] ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Talkin bout yo skitzo's ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Vent schreef op 15-07-2008 @ 15:10 hee negers waar koop ik deze moeder? ![]() http://www.nicekicks.com/nike-head-t-shirt-by-cptl/ [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-07-2008 @ 17:34:07 ] ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
The Football Factory vandaag op tv om half 9 op rtl 7. Kijken negers! | ||
3781JASPER 3781 ![]() |
![]() | ![]() |
Zoiets als GSE? | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
GSE? | ||
3781JASPER 3781 ![]() |
![]() | ![]() |
Hooligans. | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Deze is leuker. | ||
Twister 1988 Editie ![]() |
![]() | ![]() |
Football Factory is idd leuker. ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
3781JASPER 3781 ![]() |
![]() | ![]() |
Oke ik ga 'm wel ff checken dan. ![]() | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
eiiiiiindelijk weer internet hoe is het hier ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Deze is helemaal niet leuker. Lomp verhaal met die deja vu's, of waarzeggerij wat et ook is, van em, steeds met dat tunneltje enzo. Vind ik jammer. Green Street Hooligans is natuurlijk ook lomp met die Yank die zo effe bij de beruchte GSE binnenkomt. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
ja en spiderman is ook nep man met een gast die spinnenwebben uit zn handen schiet! 't is een film swa![]() ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
die hoofdrolspeler (ben de naam even kwijt) lijkt me echt een chille gast. ---------------------------------------- beng! | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Ja maar deze shit hoeft voor mij ook geen film te zijn. Ik vind zelf dat het wel realistisch mag blijven. Hun verhaal is al interessant genoeg. Daarom kijk ik ook zo uit naar CASS van Cass Pennant. Google maar. Dat is gewoon een waargebeurd verhaal, in ieder geval aan de hand van een waargebeurd verhaal gemaakt.. Lijkt me dat die ouwe geen vage shit heb in ze film. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
3781JASPER 3781 ![]() |
![]() | ![]() |
Ze zijn allebij wel dope, vind Hooligans toch wel beter. Iets minder grof enzo, 't is alleen maar fuck fuck fuck in Football Factory. 'k Hou toch van wat meer verhaal. | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Kijk ik ook wel naar uit maar Football Factory is gewoon goed vermaak. Boeit mij niet of het realistisch is of niet. | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Oke dat was jammer. Laatste zin maken ze nog effe een dikke flater met die aftiteling. Er staat "Thommy Johnsson now follows Rugby....Bollocks." Ondertiteling maken ze van Bollock weer Waardeloos terwijl dat Onzin moet zijn. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Nobody gives a F ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
viel mij ook op Dodo ... maar de ondertiteling is wel vaker slecht, sommige mensen weten me god niet waar de film over gaat en die gaan alles letterlijk vertalen ---------------------------------------- beng! | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Het is misschien niet interessant maar vond het effe de moeite waard me over op te winden. Nee dit soort dingen geeft iedereen wat om. Quote: Superdoper schreef op 15-07-2008 @ 12:43 ben gister verbrand op mn rug, nek, schouders.. so that sucks! ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Vond het wel een goede film hoor. Veel soortgelijke dope film uit UK: Layer Cake Snatch Football Factory Smoking and 2 Barrels, ofzo Dope ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
![]() | ![]() |
UK accent is echt dope ---------------------------------------- beng! | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Peep show was dope. Verder vind ik de meeste Engelse humor verschrikkelijk- ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Twister 1988 Editie ![]() |
![]() | ![]() |
Monty Python toch niet? ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Nee Twister, Monty Phyton vind ik dope. Maar daar houdt het zo'n beetje op haha ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Buster Worms inside ma Face! ![]() |
![]() | ![]() |
Lock Stock and Two smoking barrels ja Trainspotting is ook een dope UK movie @Sprt Dat is toch die serie dat die pappies steeds in de camera kijken? Die is wel dope ja Sowieso 'Fawlty Towers' en 'Bottom', die laatste is echt een bazenserie, soms te zien op de nl televisie ---------------------------------------- We don't stop playing because we get old We get old because we stop playing... | ||
![]() | ![]() |
Jack Spijkerman in onderhandeling met Sbs 6, ofterwijl Hart van nederland met Jack Spijkerman ---------------------------------------- beng! | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Val nu omhoog. Dat is gewoon puur het tarten van de natuurwetten. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
SketchR KABEEEMMM! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Gaucho schreef op 15-07-2008 @ 22:28 UK accent is echt dope Word, en dan vooral als ze gaan schelden, net als bij 2 pints of lager ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
You fucking animals. You're all fucking wankers. Muggin' little cunt! Fancy a pint mate? Ik probeer met mondelingen altijd met London of Liverpool accent enzo te praten maar na 1 zin mag je t dan al opnieuw proberen bij die lerares van mij ![]() ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
![]() | ![]() |
moet je Snatch eens gaan kijken, dat taaltje van Brad Pitt is echt geniaal : "isn't English, it isn't Irish, it's just Pikey" ---------------------------------------- beng! | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Scottish is ook mooi hehe. Welsh. Maar fucking hell Jason Statham vind ik ook zo'n dope acteur he ![]() ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
![]() | ![]() |
ik vind hem ook goed. Ik vind het ook mooi als Vinnie Jones meedoet in een film ... die vent heeft echt altijd dezelfde rollen maar telkens blijft het leuk. Ik ga slapen nu, morgen werken, de wekker gaat al over een uurtje of 7. brrra ---------------------------------------- beng! | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Word ook naar Vinnie Jones. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
t lijkt net timmay van southpark in het midden. ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
Majestics Hell Squad 101 ![]() |
![]() | ![]() |
Stop eens met het woord negers "kankerlijers" | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
stop eens met het woord "kankerlijers ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Spoiler: Kankernegers ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] |