Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
EC2_ Gepost door EC2_ op zondag 13-07-2008 om 19:31:29
http://www.speedyshare.com/135861375.html

Dit is mijn eerste track die ik heb opgenomen, het gaat over racisme en de hele situatie in Nederland op dit moment. Feed is welkom, ik wil me graag verbeteren

Edit: track is ook te vinden op www.boomr.nl/ec2
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-07-2008 @ 19:57:38 ]
Re-iLL
Gepost door Re-iLL op maandag 14-07-2008 om 00:48:34
je klemtoonen liggen soms verkeerd, daarnaast zit je nogal vaak naast de beat, je leest hier niet de krant voor maar spit een rap. je stopt soms wat veel woorden in 1 line, probeer ongeveer 13 lettergrepen per lijn te gebruiken om de basis onder de knie te krijgen. aangezien het je eerste track is vind ik het niet zo heel slecht. Werk ook aan je delivery. Zo komt het wat flauw over terwijl je toch een serieus onderwerp probeert te verwoorden.
Jthag
De Voorzitter
Gepost door Jthag op maandag 14-07-2008 om 01:32:40
Niet slecht voor een eerste plaat. Het is wel goed dat je een redelijk origineel onderwerp gebruikt en niet gewoon 'in de club' urban shit maakt. Mss even de tekst erbij zetten? En mss even de tutorial lezen, daar staan veel handige tips in. Succes
----------------------------------------
Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek
EC2_ Gepost door EC2_ op maandag 14-07-2008 om 10:26:42
OK, bedankt voor de feed, ik ben inderdaad al aan het oefenen op delivery, maar het is lastig he Ik zal er veel aan werken en dan kijken waar ik kom
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0056 sec.