Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Radio, televisie en film /   [Pagina: 1 [2] ]
mixxman
Gepost door mixxman op woensdag 16-07-2008 om 13:24:59
Om zo van elkaar te leren en elkaar te leren respecteren. Ik vind het altijd een tof programma. Logisch dat ze tieners nemen die tegenpolen van elkaar zijn dat maakt het juist interessant.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 16-07-2008 om 13:49:49
Quote:
Bigfoot schreef op 15-07-2008 @ 22:56
dat zeg ik niet, maar wel dat niet iemand op een bepaalde manier behandeld moet worden alleen omdat hij van dit of dat houd


Misschien juist iets voor jou? Jij bent een opstandige puber, daarnaast heb je ook nog eens een heel interessant gangster leven waarin je door muren heenslaat, uren mediteert, bomen snoeit met je schenen. Waar wacht je op man! Je breaktrough op tv!
Gizzle
Onid/Flowėtisch
Gepost door Gizzle op woensdag 16-07-2008 om 14:33:23
Quote:
mixxman schreef op 16-07-2008 @ 13:24
Om zo van elkaar te leren en elkaar te leren respecteren. Ik vind het altijd een tof programma. Logisch dat ze tieners nemen die tegenpolen van elkaar zijn dat maakt het juist interessant.


Ja oke, zit wat in.
----------------------------------------
Basic Instructions Before Leaving Earth'
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op woensdag 16-07-2008 om 15:37:45
Quote:
livio schreef op 16-07-2008 @ 13:49
(...)

Misschien juist iets voor jou? Jij bent een opstandige puber, daarnaast heb je ook nog eens een heel interessant gangster leven waarin je door muren heenslaat, uren mediteert, bomen snoeit met je schenen. Waar wacht je op man! Je breaktrough op tv!


ja man want jij kent mij ook echt goed en zo jongeuh ik vind mezelf echt een bruce lee mawfakker ganster jongeuh

kansloos
----------------------------------------
argh
blgcrew
Gepost door blgcrew op woensdag 16-07-2008 om 18:57:52
Ja dit programma is echt vet alleen ben te oud Als iemand hier meedoet moet je wel ff zeggen is wel lachen (denk ik)
prime
P.R.I.M.E.
Gepost door prime op woensdag 16-07-2008 om 19:10:28
shoutouts doen naar de Prime en de andere dope nlhiphop website broeders
----------------------------------------
betta believe that
yayzus
Gepost door yayzus op woensdag 16-07-2008 om 19:20:36
Quote:
kdubbelbee schreef op 15-07-2008 @ 12:59
Yayzus DOE JE DING ouwe! Vanaf 15-19 jaar , kan precies!

Grappig man.
----------------------------------------
Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face
 Index / Radio, televisie en film /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0057 sec.