Index / Muziek / | ||
Genkster motivatie is de sleutel tot succes ![]() |
![]() | ![]() |
playlist: 001. C 2 Tha C ft. Snelle Jelle 002. All Out ft. Mini 003. Slettebak 004. Chaos ft. Jalise 005. Aggressief 006. Je Bent Niet Klaar Voor Dit ft. Hype 007. Overdosis ft. Ill Pro & Excellent 008. Terror Shit - X2C 009. Spiekremix ft. Zlikskilz, Kqsq, Dima en Djogo 010. Spijk en Zuid West - Lijn104 => http://www.c2thac.nl ---------------------------------------- we spelen een spelletje, gij ging over de streep, maar bij mij ging het belletje. | ||
n00t![]() |
![]() | ![]() |
intro van die site is illll | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Dope heb hem net gedownload mensen check die scheiße. ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
Site ziet er nice uit, benieuwd naar zn album, hoop op veel solo tracks, maar dat zal wel niet. | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
kenkerdope intro/site... haal hem nu binnen ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
![]() | ![]() |
Het is weer het begin van de maand, weer tijd om Tracks te droppen... Met wat unreleased tracks uit de (hele) oude doos.. maar ook wat nieuwere tracks, je vindt weer 10 gratis te downloaden tracks op C2thaC.nl! De Augustus 'Mixtape' is hieronder als ZIP-File te downloaden. playlist: 01. CC & Ill Pro (Line 104) - Leipste Mc's 02. CC - Bounce (Crano) 03. CC, Excellent & Ill Pro - DubbelRijmen (Virus) 04. Cc & Mini - Drama 05. Filster & Wickhop - Hou Het Rauw 06. CC & NicNack - T PainShit 07. CC - Dubbelrijmen (Virus) 08. CC - Tijd Is Om (Lazy Eyes) 09. CC - Meditatie (Sage) 10. CC - Wind Van Voren (Virus & Mono) => http://www.c2thac.nl ![]() ![]() ---------------------------------------- we spelen een spelletje, gij ging over de streep, maar bij mij ging het belletje. | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Wind van Voren lijkt wel een beetje op Tech n9ne stylo ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Ik ben nu voetbal aant checken maar ik ga zo luisteren. Wel dope spijkenisse komt terug.. ![]() ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
n00t![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Iminic schreef op 07-08-2008 @ 14:45 Wind van Voren lijkt wel een beetje op Tech n9ne stylo word, dacht ik ook meteen aan.. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Dope, Illpro en excellent. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
deze clips / tracks staan echt al een half jaar online nu ontdekt iedereen het ineens ofzo? die c 2 tha c clip is er ook al een half jaar en deze overdosis ook.. als je dit dope vind moetje gaan naar de myspaces van; excellent cc ill pro x2c lijn 104 overal andere shit op geloof ik.. | ||
roerbak WKYA ![]() |
![]() | ![]() |
kvond cc altijd 1 van de mindere van vsop, klonk mij niet overtuigend genoeg, maar ff checke dan maar. ---------------------------------------- hoi | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: roerbak schreef op 07-08-2008 @ 16:24 kvond cc altijd 1 van de mindere van vsop, klonk mij niet overtuigend genoeg, maar ff checke dan maar. Dat vind ik echt onbegrijpelijk. Vond hem duidelijk de meest getalenteerde. | ||
Jthag De Voorzitter ![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind ook Tim en CC de dopeste. Ik ga nu snel die shit checken. ---------------------------------------- Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek | ||
roerbak WKYA ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ben echt een Mike Tibbert fan, Tim is ook niet aan mij besteed, is echt een smaak kwestie denkik. ---------------------------------------- hoi | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Eerlijk gezegd nooit echt VSOP gevolgd. En eigenlijk nog steeds geen behoefte aan. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
roerbak WKYA ![]() |
![]() | ![]() |
Je moet mike tibbert checken, de rest is ook niet lauw iminic! http://tibbert.hyves.nl/ voor die liedjuhhhs ---------------------------------------- hoi | ||
![]() | ![]() |
thanks ---------------------------------------- we spelen een spelletje, gij ging over de streep, maar bij mij ging het belletje. | ||
![]() | ![]() |
playlist: 01. Line 104 - Eigen Ding 02. Cc- Beef Met Beats 03. Cc - Bounce Gewoon 04. Cc - Zeeziek 05. Cc ft. Serene - Oordeel niet 06. Cc ft. Sage - Geen Overwinning Zonder Strijd 07. Cc - Iniatief 08. Batman, 2Face, Arien ft. NicNack - Ik Neuk je Hard 09. Batman, 2Face, NicNack ft. Papi Dano - Alles wat ik wil 10. Cc, Batman, NicNack ft. Papi Dano & Gertje - Zij Zoekt Mij 11. Cc, NicNack & Jesaja - Je Weet Niks 12. Cc - Wat jij Wilt 13. Bimma - Aansteker 14. Ill Pro - Old Dirty Sessie 15. Cc, Filster, Wickhop, Gobz, Riske de Rat & Loks - Liefde voor Haters => http://www.c2thac.nl ![]() ---------------------------------------- we spelen een spelletje, gij ging over de streep, maar bij mij ging het belletje. | ||
Pimm | ![]() | ![]() |
11. Cc, NicNack & Jesaja - Je Weet Niks dies wel dope | ||
![]() | ![]() |
![]() ![]() ---------------------------------------- we spelen een spelletje, gij ging over de streep, maar bij mij ging het belletje. | ||
Index / Muziek / |