Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Supastar-pr
Without good pr, there would be no supastar...
Gepost door Supastar-pr op zondag 20-07-2008 om 14:50:56
Maak kans op een rol met The Falsetto King Caprice in TV-serie Flow



Op dinsdag 29 juli a.s. vinden de opnames plaats van soulzanger Caprice’s live performance voor de TV-serie Flow (NPS) in Lexion Venue te Westzaan. De soulzanger zal het speciaal voor Flow geschreven nummer “Runnin’ Scared” ten gehore brengen. Caprice geeft tien mooie dames de kans om samen met hem op die dag een rol te vertolken.

Knappe meiden tussen de 18 – 30 jaar die ervan houden in de spotlights te staan en geïnteresseerd zijn in deze rol met Caprice, kunnen een e-mail sturen naar: info@supastar-pr.com met een aantal recente foto’s en vermelding van naam, e-mail adres en telefoonnummer. Deelnemen kan tot en met 27/07/2008. Supastar-pr zal zo snel mogelijk contact opnemen met de uitgekozen dames.

Er zijn tevens 70 plekken in het publiek beschikbaar. Iedereen vanaf 16 jaar kan zich hiervoor opgeven via: flownps@hotmail.com of www.flow-nps.hyves.nl . Een ieder die zich aanmeldt ontvangt een bevestiging van aanmelding (zolang er plek is). De bevestiging geldt als entreebewijs voor de opnames. Het bijwonen van de opnames is gratis.

Datum : dinsdag 29 juli 2008
Plaats : Lexion Venue, Overtoom 65-67, Westzaan (10 min. vanaf Amsterdam)
Tijd : 12.00 uur
Meer informatie op : http://www.supastar-pr.com of http://www.flow-nps.hyves.nl

Over (Big Boy) Caprice
Caprice, de “Falsetto King” zoals hij ook genoemd wordt, is een soulzanger van Nederlandse bodem die wordt geprezen om zijn zwoele geluid en hemels hoge falset. In 1995 verscheen Caprice’s debuutalbum “Exception to the Rule”. Caprice’s muziek sloeg in Frankrijk in als een bom. Zijn shows waren uitverkocht, het album kreeg lovende recensies en vloog als warme broodjes over de toonbank. Memorabele Caprice momenten in Nederland zijn zijn live optreden tijdens de TMF Awards 2006 van het “TMF Anthem” met The Partysquad en Jacqueline (Krezip), zijn performances tijdens North Sea Jazz en zijn bijdrages aan de “KPN digitenne-“ en “So Hi” reclame. Caprice’s tweede album “Equilibrium” wordt in september 2008 in Nederland verwacht.


Over Flow
Flow is een nieuwe TV-serie en draait om tien jonge soul en hiphopartiesten en hun avonturen op weg naar de top. Soulzanger (Big Boy) Caprice vertolkt één van de hoofdrollen in de serie naast artiesten als Negative, Salah Edin, Complex en Senna . De regie is in handen van Ruud Schuurman, die eerder de serie Westenwind regisseerde. De negendelige serie is vanaf december 2008 bij de NPS te zien.

Meer informatie over Caprice:
http://www.capricemusic.net
http://www.myspace.com/bbcaprice
----------------------------------------
Supastar-pr
DutchNelson
Bye Bye
Gepost door DutchNelson op zondag 20-07-2008 om 15:22:00
Negative, Salah Edin,

jawel

[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-07-2008 @ 16:47:56 ]

----------------------------------------
het is hiphop dus we downloaden het gewoon
urban kk lijers, Bye Bye
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 30-12-2008 om 21:12:33
nu op ned3.
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op dinsdag 30-12-2008 om 21:26:00
Zet 'em echt net te laat aan, net bij de aftiteling. Morgen maar even uitzendinggemist dan maar.
----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op dinsdag 30-12-2008 om 21:28:07
zal binnenkort ook eens op uitzending gemist checken maar heb zo'n flauw vermoeden dat het niet echt tof is..
----------------------------------------
Jos de Boss
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 30-12-2008 om 21:29:50
zoveel heb je niet gemist, als je niet zou weten waarover het gaat dan zat je nu nog van wat de fok heb ik net gekeken. Sommige dingen zijn echt overdreven geacteerd, ook echt teveel muziek en zo voorspelbaar.

Zwaar irritant dat er om de 30 seconden wel een ander muziekje moet. Maarja Senna speelt erin ...
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op dinsdag 30-12-2008 om 21:47:51
Quote:
dap schreef op 30-12-2008 @ 21:29
zoveel heb je niet gemist, als je niet zou weten waarover het gaat dan zat je nu nog van wat de fok heb ik net gekeken. Sommige dingen zijn echt overdreven geacteerd, ook echt teveel muziek en zo voorspelbaar.


dat is precies waar ik bang voor was
----------------------------------------
Jos de Boss
Swike
Newskool
Gepost door Swike op dinsdag 30-12-2008 om 21:52:21
Quote:
The Falsetto King Caprice

Shit...
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 30-12-2008 om 21:54:45
Voor wie niet weet waarover het gaat

https://www.nlhiphop.nl/news.php?id=1788
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op dinsdag 30-12-2008 om 21:55:48
bar slecht
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
rame
Gepost door rame op dinsdag 30-12-2008 om 22:22:51
Viel allemaal wel mee.
Pimm Gepost door Pimm op dinsdag 30-12-2008 om 23:07:44
zo slecht vond ik het inderdaad niet
mixxman
Gepost door mixxman op woensdag 31-12-2008 om 07:45:10
ik heb een behoorlijk stuk gezien en vond eigenlijk best lekker wegkijken.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 06-01-2009 om 21:19:44
hehe nu weer, wel erg GTST gehalte

jonguhhhhhhh ffffffff fok easy!
Nickert
boss
Gepost door Nickert op dinsdag 06-01-2009 om 21:34:04
Dus dit zat ik net te kijken.

Pauper serie.
Angel-eyez
Kanye West is the best!
Gepost door Angel-eyez op woensdag 07-01-2009 om 14:14:15
Misschien had ik er te hoge verwachtingen van, maar ik vond het niet geweldig. Dat acteerwerk was zwaar slecht. Misschien hadden ze meer acteurs moeten benaderen ipv artiesten. Maar goed aan de andere kant, goed dat ze het proberen iig.
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0087 sec.