Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen teksten /   [Pagina: [1] 2 ]
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op donderdag 24-07-2008 om 23:01:21
In de afgelopen twee maanden vakantie die ik had, realiseerde ik me dat ik een probleem heb. Ik vind teksten schrijven namelijk een van de leukste dingen die er is, en ik wil graag beter worden en veel schrijven, maar... ik ben een luie motherfucker. Dus, ik moet echt een reden hebben om te schrijven, anders doe ik het (meestal) niet. Helaas is het vaak lastig een goede reden te vinden.

Natuurlijk zijn er af en toe wel toernooitjes, maar het probleem is dan altijd dat je 'tegen' iemand anders schrijft. Je kan een geweldige tekst schrijven, maar de ander komt net iets doper, en je houdt er een slecht gevoel aan over omdat je verloren hebt. Of je moet tegen tegenstanders die je niet erg hoog acht (of het nou terecht is of niet) en je dropt een clichématige prultekst. En bovendien heb je ook altijd de druk om te móeten droppen. Je weet wel wat ik bedoel.

Daarom heb ik het volgende bedacht, wat ik even zo simpel mogelijk zal proberen uit te leggen.

Wat?
Een soort van Tekstweek, waar je zelf beslist of je mee doet of niet, met interessante onderwerpen en goede feed.

Wanneer?
Ongeveer eens in de twee weken, zodat iedereen tijd heeft om te droppen en te feeden. Verder wordt er ook geen strak schema gehandhaafd, dus het kan best eens een weekje stil liggen.

Hoe?
Ik kom elke week met een onderwerp (waarover hier onder meer), in een apart topic in dit forum. Er zal geen inschrijftopic zijn of iets dergelijks, en ik open verder ook geen topics (hoogstens voor m'n eigen tekst). Daarna kan iedereen die dat wil een tekst schrijven, en vervolgens z'n eigen topic openen en z'n tekst droppen. Je opent geen topic voordat je je tekst af hebt, dus no shows zullen niet voorkomen.

En dan?
Als je een tekst dropt, hoef je verder niets te doen. Maar, omdat dit voor iedereen is om er van te leren, vind ik eigenlijk wel dat je moreel verplicht bent om bij een paar andere teksten te feeden. Dat is wel het minste wat je kunt doen. Het kost niet veel tijd en iedereen wordt er beter van, plus je zult ook weer feed terug krijgen.

Wat wél een vaste regel is, is dat je eerlijke feed moet geven. Geen standaardverhaaltje over multi's en rijmschema's en niet automatisch de gevestigde namen bevoordelen. Dat gebeurt namelijk veel te vaak hier.
En je hoeft geen schrijver te zijn om te feeden - iedereen weet wat ie mooi vindt toch?

Aan het eind van elke ronde zal telkens iemand anders (vrijwillig) een 'samenvatting' van de ronde maken, met zijn mening over de beste teksten van die week. Omdat elke week iemand anders dit kan doen, kunnen deze overzichten lekker afwisselend worden.

Voor wie?
Ten eerste wil ik zeggen dat iedereen mee mag doen. Maar, ten tweede, wil ik wel benadrukken dat het voor de schrijvers is die een beetje ervaring hebben. Er zijn geen hele hoge eisen, omdat ik die ook niet kan stellen (zo goed ben ik niet), maar als je tot nu toe nog maar één tekst hebt geschreven, en daarin gebruikte je één of meer van de woorden pimp, player, ho, do, swagger of Ali B, dan ben je hier niet helemaal goed. Het moet wel een beetje niveau hebben.
Ik denk dat iedereen van zichzelf wel weet of ie er bij hoort of niet.

Over de onderwerpen...
Ik heb al een aardig idee over originele, verfrissende onderwerpen voor topicals. Denk aan fototopicals in het kwadraat, met bijvoorbeeld als onderwerp een citaat, gedicht of heel werelddeel. Om maar iets te noemen. Ook kan het best gebeuren dat het onderwerp niet zo duidelijk is, maar dat de 'opdracht' is om in een bepaalde stijl te schrijven. Natuurlijk heb ik nog veel meer ideeën.

Ik wil niet opscheppen, maar ik geloof wel dat ik er voor kan zorgen dat het elke keer weer interessant is om mee te doen. Zeker als je niet teveel in hokjes denkt.

In het begin wil ik de onderwerpkeuze in eigen hand houden (al is er natuurlijk altijd discussie mogelijk). Later kan ook iemands het doen.

Dus...
In het kort de voordelen:

- elke week een interessant onderwerp
- goede, eerlijke feed
- geen druk, je beslist zelf wanneer je mee doet
- je wordt er beter van
- eindelijk eens iets anders dan battles




Ik weet dat dit best een grote lap tekst is geworden, maar ik hoop toch dat bepaalde mensen de moeite nemen om het door te lezen. Laat weten wat je er van vindt, of het zo goed is of dat er dingen veranderen moeten.

Als er veel positieve reacties zijn wil ik het wel opstarten.

----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op donderdag 24-07-2008 om 23:12:51
ten eerste, dope dat je je hiervoor inzet! Wat ik vooral goed vind is het voorkomen van de 'no shows', die toch (te) vaak voorkomen bij toernooien op NLHIPHOP. Je moet alleen wel voldoende mensen hebben die meedoen zodat het interessant wordt om te feeden + om mee te doen (voor andere gebruikers die eerst de kat uit de boom kijken).
----------------------------------------
beng!
TwixXx
Fop neger
Gepost door TwixXx op donderdag 24-07-2008 om 23:16:16
Als ik weet hoe je een beetje redelijk feed, zou ik best willen "feeden".
----------------------------------------
Francois the French guy
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op donderdag 24-07-2008 om 23:18:28
Iedereen weet hoe ie moet feeden. Gewoon de punten opnoemen die jíj goed vindt aan een tekst, en de punten die je niet goed vindt. Niks simpeler.
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
TwixXx
Fop neger
Gepost door TwixXx op donderdag 24-07-2008 om 23:21:45
Oke, maar ik hoef niet multi's of weet ik veel wat eruit te halen ofzo? (kweet niet of dat telt bij teksten xD)
----------------------------------------
Francois the French guy
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op donderdag 24-07-2008 om 23:31:33
Daar kun je idd op letten bij het beoordelen. Maar ook als je daar geen verstand van hebt kun je zeggen of je het een leuke tekst vindt toch?

Er zijn niet zo gek veel mensen die weten hoe het zit met multi's enzo, dus om nou alleen specifiek voor die groep teksten te schrijven is nogal onzinnig. Ik probeer altijd m'n teksten interessant voor iedereen te maken, dus feed van niet-schrijvers is hartstikke welkom.
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
TwixXx
Fop neger
Gepost door TwixXx op donderdag 24-07-2008 om 23:32:40
Quote:
V.I.P. schreef op 24-07-2008 @ 23:31
Daar kun je idd op letten bij het beoordelen. Maar ook als je daar geen verstand van hebt kun je zeggen of je het een leuke tekst vindt toch?

Er zijn niet zo gek veel mensen die weten hoe het zit met multi's enzo, dus om nou alleen specifiek voor die groep teksten te schrijven is nogal onzinnig. Ik probeer altijd m'n teksten interessant voor iedereen te maken, dus feed van niet-schrijvers is hartstikke welkom.


Oke dan wil ik wel feeden, en ik zal ook wel even nog de tut bestuderen over multi's
----------------------------------------
Francois the French guy
Weazel
Gepost door Weazel op donderdag 24-07-2008 om 23:37:13
Aight.
V.I.P met een frisse inbreng!
Het wordt nog druk de komende tijd op tekst gebied.
Mixxman wat met een eigen toernooi opzet komt en Kadee & ik met onze shit.

Kadee en ik zijn nu bezig met het 2e toernooi wat nu bijna ten einde loopt.
De eerste werd gaandeweg een toernooi wat te merken was aan bepaalde zaken.
Het 2e toernooi verliep al een stuk soepeler dan de vorige, kwestie van leren van vorige problemen.

Toch zijn we erachter wat we misschien weer beter kunnen doen in het volgende toernooi.
Believe me, we got a baggo tricks!

Even over jou voordelen en mij kijk erop:

- elke week een interessant onderwerp (hadden we ook al aan gedacht).
- goede, eerlijke feed (is altijd de bedoeling, heb al een paar manieren om dat te berwerkstellen).
- geen druk, je beslist zelf wanneer je mee doet (Zat voor het 2e toernooi gelijknamig te denken, geen goede response).
- je wordt er beter van (hell yeah, waarom ook niet...gheheh.)
- eindelijk eens iets anders dan battles (ook daar heb ik een paar coole acties voor).


Dit lijkt een beetje zeikerig wat ik zeg misschien.
Niet zo bedoeld, maar ik hoop dat we elkaar niet in de weg gaan lopen.
En veel ideeën waar jij het over hebt kunnen wij zomaar gaan gebruiken.
Niet om goede ideeën te stelen, maar omdat we aan een gelijksoortig iets zaten te denken.

En Mixxman begint binnenkort zoals ik eerder al aangaf ook met zijn eigen shit.
Met waarschijnlijk zijn eigen kijk erop, omdat hij ook vast vind dat bepaalde dingen anders kunnen.

Net al jou.
Plus Kadee en mij ook

Als je ziet hoe de shit is veranderd toen Kadee en ik het stokje overnamen van Hyreme.
Dat moet genoeg zeggen, niet dat hij het fout deed, maar omdat wij het radicaal anders aan gingen pakken qua opzet.

Wens je verder succes met je aanpak.
En als het eenmaal zover is schrijf ik me bij deze in.

Grtz!
Seubie Gepost door Seubie op vrijdag 25-07-2008 om 01:12:56
Ik vind dit een fucking dope idee, echt props! zal ook zeker meedoen! Maar wat wel zo is is dat als we straks 5 mensen hebben die wat anders organiseren, er van geen een wat terecht komt. Ik stel voor dat er een echt tekst team komt, (kadee, weazel, mixxman, vip) en ik wel er zelf ook wel in als dat zou kunnen! en dat die gaan overleggen wat het volgende ding wordt. Met 5 man zul je ook geen last krijgen als iemand op vakantie gaat of iets dergelijks, en heb je in ieder geval verschillende inbreng dus wat variatie. Lijkt dat jullie wat of?
mixxman
Gepost door mixxman op vrijdag 25-07-2008 om 09:02:53
Tof idee vip. Ik zit zelf aan een klein toernooi te denken waarin ik de deelnemers zelf uitnodig. Misschien kunnen we de koppen een keer bij elkaar steken om wat ideeen verder uit te werken. Als je hulp nodig hebt of wat dan ook moet je het zeggen.

@seubie Met vijf man is wellicht wat veel voor een toernooi. Ik zou bijvoorbeeld met vip samen kunnen werken net zoals kadee en wezel dat doen. Met 2 man heb je sneller een compromis. Je zou eventueel wel even onder elkaar kunnen afspreken wanneer welk toernooi start zodat het niet door elkaar heen loopt. En natuurlijk als er hulp nodig is ofzo elkaar ff aanvullen in een geval van vakantie ofzo. En ja als je iets wilt organiseren ofzo kan je natuurlijk altijd meedoen in de organisatie lijkt me.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op vrijdag 25-07-2008 om 10:42:27
yup dope opzetten nu hup hup
----------------------------------------
argh
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 25-07-2008 om 11:11:18
Geen verplichtingen stellen. punt.

Snacky Gepost door Snacky op vrijdag 25-07-2008 om 11:52:49
Aight dope idee, zeker zeker, als ik een onderwerp zie die mij intressant lijkt doe ik ook wel mee voor de lol

Toernooien vind ik nooit zo leuk om aan mee te doen, tijdsdruk etc. fock dat schrijven moet indd. om de lol gaan dus dit is zeker een heel goed idee, hopelijk zien we dan ook wat meer hoogstaande teksten want de meeste zijn echt om te huilen hiero...
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
skaffa
Gepost door skaffa op vrijdag 25-07-2008 om 11:56:27
vind het wel een goei idee
alleen gaget een hoog noshow gehalte hebben denkik
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 25-07-2008 om 12:00:23
Er valt niets te noshowen als je je niet hoeft in te schrijven Einstein.
L2N
twezus
Gepost door L2N op vrijdag 25-07-2008 om 13:01:51
Quote:

het probleem is dan altijd dat je 'tegen' iemand anders schrijft. Je kan een geweldige tekst schrijven, maar de ander komt net iets doper, en je houdt er een slecht gevoel aan over omdat je verloren hebt. Of je moet tegen tegenstanders die je niet erg hoog acht (of het nou terecht is of niet) en je dropt een clichématige prultekst. En bovendien heb je ook altijd de druk om te móeten droppen. Je weet wel wat ik bedoel.


ja en of je hebt een onderwerp waar je helemaal niet wil over schrijven?


----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op vrijdag 25-07-2008 om 13:04:15
Da's ook een probleem idd. Daarom kun je hierbij (als het doorgaat) zelf beslissen of je het onderwerp leuk vindt of niet en of je mee doet of niet. Probleem opgelost lijkt me.
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
L2N
twezus
Gepost door L2N op vrijdag 25-07-2008 om 13:20:58
niet om lastig te zijn, maar als ik wil mee doen, en ik totaal niet van topics houd, kan dat dan niet toch?
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op vrijdag 25-07-2008 om 13:23:31
Uh ja, het zijn wel allemaal topicals, dus dan wordt het idd lastig
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Locutus of Borg
Asura
Gepost door Locutus of Borg op vrijdag 25-07-2008 om 19:53:51
Klinkt als de Maandelijkse Lyrics Competitie die ik op SoundFlow twee jaar terug heb bedacht...en sindsdien door tientallen sites gekopieerd (of is dat een halve eer?)
Maar ik moet je eerlijk zeggen, twee weken is volgens mij iets te ambitieus...

Zie hier een soort uitgewerktere versie ; http://www.soundflow.nl/forum/viewtopic.php?t=28920
Vet idee trouwens, want die op SF is al maanden dood en ik wil best een nieuwe zien.
sreob Gepost door sreob op vrijdag 25-07-2008 om 20:42:48
meer teksten om te lezen is altyd dope, maar zijn er straks niet meer mods dan deelnemers?
ga dit hier op nl goed in de gaten houden, hou er meer van om de lirics hier te checken dan de audios te beluisteren
omdat veel stemmen me hier afschrikken haha
kom maar op met die lirics

lol @ l2n
----------------------------------------
hiphop naar het oosten,laat maar komen
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op zaterdag 26-07-2008 om 02:57:33
Quote:
sreob schreef op 25-07-2008 @ 20:42
meer teksten om te lezen is altyd dope, maar zijn er straks niet meer mods dan deelnemers?


ghehe of niet
odessa Gepost door odessa op zaterdag 26-07-2008 om 09:40:18
Quote:
L2N schreef op 25-07-2008 @ 13:20
niet om lastig te zijn, maar als ik wil mee doen, en ik totaal niet van topics houd, kan dat dan niet toch?


hahahahahaha is deze vraag echt??


cool idee trouwens vip.
ik zal zeker een paar keer mee doen.

[ Dit bericht is gewijzigd door op 26-07-2008 @ 09:41:26 ]
L2N
twezus
Gepost door L2N op zaterdag 26-07-2008 om 11:00:21
Quote:
Locutus of Borg schreef op 25-07-2008 @ 19:53
Klinkt als de Maandelijkse Lyrics Competitie die ik op SoundFlow twee jaar terug heb bedacht...en sindsdien door tientallen sites gekopieerd (of is dat een halve eer?)
Maar ik moet je eerlijk zeggen, twee weken is volgens mij iets te ambitieus...


sukkel
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op zaterdag 26-07-2008 om 11:01:33
word


Quote:
skaffa schreef op 25-07-2008 @ 11:56
alleen gaget een hoog noshow gehalte hebben denkik


Nigga please, lees de openingspost of zo
[ Dit bericht is gewijzigd door op 26-07-2008 @ 11:10:36 ]

----------------------------------------
argh
Locutus of Borg
Asura
Gepost door Locutus of Borg op zaterdag 26-07-2008 om 13:11:20
Quote:
L2N schreef op 26-07-2008 @ 11:00
(...)

sukkel

kankertjap
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op zaterdag 26-07-2008 om 13:11:47
woei
----------------------------------------
argh
Locutus of Borg
Asura
Gepost door Locutus of Borg op zaterdag 26-07-2008 om 13:12:57
Weet je wat, laatmaar...ik heb geen zin op VIP's topic te gaan zitten verneuken omdat twee randdebielen mij uitlokken.
Doei.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 26-07-2008 @ 13:19:26 ]
Teh_Jordy
brr
Gepost door Teh_Jordy op zaterdag 26-07-2008 om 14:06:38
klinkt dope!
----------------------------------------
Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically.
-soul khan
Tha_Bre
Ondertitel
Gepost door Tha_Bre op zaterdag 26-07-2008 om 15:00:38
Klinkt wel leuk, maar ik kan sowieso alleen schrijven over iets als ik het zelf goed ken anders ga ik maar vaag brabbelen.. Dus het ligt compleet of ik het onderwerp voel of ik drop, maar een leuk idee.

Ik zal iig feedback gaan geven.
----------------------------------------
I ain't in this just to rhyme great
Masahiro
Gepost door Masahiro op zaterdag 26-07-2008 om 15:57:32
Hier doe ik wel aan mee. Ik heb telkens het probleem dat ik de drang voel om te schrijven, maar niet weet waarover of wat ik precies wil schrijven. En aangezien niemand op mn cri du coeur in het uitdaag topic reageert, helpt dit mischien wel. Tof plan.
skaffa
Gepost door skaffa op zaterdag 26-07-2008 om 16:02:52
dus.. hoe zitet nu concreet me dit idee? zou het oo kgraag zien gebeuren.
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op zaterdag 26-07-2008 om 23:51:53
Ik sluit me aan bij masa, heb al een tijdje niks geschreven omdat het vaak op het zelfde neerkomt. En ik wil groeien op een manier dat me uit mezelf niet gaat lukken denk ik.
Goed ik ga gewoon een paar keer meedoen, en ik ben benieuwed naar de onderwerpen.
L2N
twezus
Gepost door L2N op zondag 27-07-2008 om 00:48:32
Quote:
Locutus of Borg schreef op 26-07-2008 @ 13:11
(...)
kankertjap


vraag je moeder eens hoe mijn penis residu smaakt?
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Locutus of Borg
Asura
Gepost door Locutus of Borg op zondag 27-07-2008 om 03:35:02
Bewaar dat soort ''disses'' maar voor je volgende track.
L2N
twezus
Gepost door L2N op zondag 27-07-2008 om 03:45:10
goed idee bedankt locrutits of borf, maar ik ben echt benieuwd hoe het smaakte, kun je het ff vragen?
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
skaffa
Gepost door skaffa op zondag 27-07-2008 om 05:34:21
internetbeefs zijn zo 2005
Locutus of Borg
Asura
Gepost door Locutus of Borg op zondag 27-07-2008 om 18:22:33
Evenals L2N's skills...
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op maandag 28-07-2008 om 13:14:22
Ok, even een paar reacties op dingen die gezegd zijn.

- Ten eerste hoef ik geen mod te worden. Dat is ook nergens voor nodig zolang het in dit subforum staat.

- Ten tweede bedoel ik dit niet als toernooi of als concurrentie voor de al bestaande toernooien. Dit is iets voor mensen die het leuk vinden om te schrijven zonder dat daar een prijs tegen over staat, voor mensen die beter willen worden en voor mensen die leuke teksten willen lezen. Het lijkt me erg leuk om een keer een toernooi te organiseren (samen met Mixxman bijvoorbeeld lijkt me tof, want vier man organisatie lijkt me een beetje teveel voor één ding), maar dat staat dan compleet los van dit.

- Suggesties zijn altijd welkom natuurlijk, maar ik zou graag iig de eerste paar rondes het op mijn manier willen doen. Gewoon om te kijken hoe het gaat.

Als iedereen het er mee eens is, kan ik de loop van deze week wel een oefenronde opzetten. Ik open gewoon een keer een topic met daarin een onderwerp, en iedereen die zich geroepen voelt kan dan iets gaan schrijven en z'n topic openen. Dit kan dan het 'officiele' discussietopic worden.

Het enige wat ik nog nodig heb is een goede naam, iemand een ideetje?

En jammer dat de helft van de reacties scheldposts zijn, dat wou ik nou juist vermijden hier eigenlijk
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Snacky Gepost door Snacky op dinsdag 29-07-2008 om 12:25:51
Quote:
Locutus of Borg schreef op 27-07-2008 @ 18:22
Evenals L2N's skills...



ik vond je in het begin toen ik hier kwam wel een dope gast, je leek me wat wijzer etc. maar als puntje bij paaltje komt verschil je niks behalve het feit dat je wat moeilijkere woorden tracht te gebruiken...

en ff on-topic; ik vind het dope, heb je echt een naam nodig? Doet er toch niet toe, ik denk dat het alleen belangrijk is dat je onderwerpen kiest die ietwat toegankelijk zijn want anders heb je elke keer maar 2 of 3 mensen die schrijven.
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op dinsdag 29-07-2008 om 12:38:21
Zonder arrogant over te komen, maar als die drie mensen die schrijven mensen zijn die ik dope vind, ben ik allang blij. Beter dan dertig teksten over oorlog.

En sowieso vind ik dat een 'toegankelijk onderwerp' niet bestaat. Anders doe je maar een beetje moeite, en kijk je eens op wikipedia voor je begint met schrijven.

Een naam is inderdaad niet echt nodig, maar een tag in de titel van het topic dat je dropt wel, anders weten mensen niet wat er wel en wat er niet bijhoort.
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op dinsdag 29-07-2008 om 12:41:03
zet er gewoon je eigen naam in? [VIP's Toernooi] ofzoiets, dan weet iedereen waar je het over hebt. Je hebt het ten slotte zelf bedacht
----------------------------------------
beng!
skaffa
Gepost door skaffa op dinsdag 29-07-2008 om 16:08:53
kunt ge ni vragen om een subforum te krijgen waar ge dan mod van word, dan kunt ge u toernooi ook beter beheren en sturen
Masahiro
Gepost door Masahiro op dinsdag 29-07-2008 om 16:26:46
maar wanneer begint dit dan eigenlijk? ik heb best veel zin om te schrijven
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op dinsdag 29-07-2008 om 17:51:20
Quote:
Gaucho schreef op 29-07-2008 @ 12:41
zet er gewoon je eigen naam in? [VIP's Toernooi] ofzoiets, dan weet iedereen waar je het over hebt. Je hebt het ten slotte zelf bedacht


Hehe, dat staat een beetje kut, maar bij gebrek aan een betere naam is het wel ok

Quote:
skaffa schreef op 29-07-2008 @ 16:08
kunt ge ni vragen om een subforum te krijgen waar ge dan mod van word, dan kunt ge u toernooi ook beter beheren en sturen


Het is geen toernooi. Ik wil geen mod worden.
Ik geef alleen een leuk onderwerp (en ook dat kan later best door anderen mensen gebeuren, of afgewisseld worden). Maar volgens mij heb ik dit alles al een keer gezegd. Of drie keer.

Quote:
Masahiro schreef op 29-07-2008 @ 16:26
maar wanneer begint dit dan eigenlijk? ik heb best veel zin om te schrijven


Ik zal kijken of ik morgen een onderwerp neer kan zetten.
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op dinsdag 29-07-2008 om 17:54:42
[ Schrijven om het Schrijven ''tournooi'' ]
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op woensdag 30-07-2008 om 10:44:25
Die is best goed, en als afkorting krijg je dan SOS hehe

Ok, over vijf minuten staat het topic er
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Seubie Gepost door Seubie op woensdag 30-07-2008 om 10:49:04
Nice, ga zeker wat schrijven!
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op woensdag 30-07-2008 om 15:31:42
jeuj, eerste
----------------------------------------
argh
Weazel
Gepost door Weazel op woensdag 30-07-2008 om 15:56:14
Vieze vuile teringzooi !!!

Ben ik druk bezig geweest met de tekst net, aan 1 ruk door.
Alles ging goed, het verhaal de rijm, de hele fokking pleuris zooi.
Druk ik op het knopje preview om te zien hoe het nu staat, alles fokking weg!
Had ik geen titel ingevuld!...godverdegodverde!!

Ben het nu ff schijtzat, drop later misschien nog wel...ik ga naar buiten
 Index / Drop je eigen teksten /   [Pagina: [1] 2 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.01 sec.