Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
gewoon lief doen - geen bullshit - geen hoi, doei, dag - beetje op niveau blijven - niet alles melden wat je gaat doen - geen gescheld of beef - niet spammen - gewoon netjes houden - topic opener zal deze en bovenstaande regels in de startpost opnemen - de film IT kijken ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/07/afrika.html#comments Ik kan er werkelijk waar niet bij hoe mensen zulke opmerkingen durven/kunnen maken. | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Helemaal mee eens van Bommel, iets meer respect voor deze jongedames lijkt me wel op zijn plaats hier Raoul. Zij zijn met de beste bedoelingen naar Kenia gegaan en worden dan op deze manier getraumatiseerd; lijkt me nu niet het juiste moment om hun geloofsovertuiging te bespotten. Ik wil je nog wel eens horen als jouw 17-jarige dochter door 10 bewapende mannen verkracht wordt... Baruch de S. | 28-07-08 | 14:54 Dit soort comments zijn anders zeer terecht. een aantal anderen zijn inderdaad vrij schandelijk. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
het probleem met geenstijl-users vind ik altijd dat de een nog grappiger wil zijn dan de ander en dan krijg je (helaas) veel van dit soort stomme reacties ---------------------------------------- beng! | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Een halfjaar-durend uitwisselingsproject naar Kenia zou veel Geenstijllezers een hoop goeds doen ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Die opmerking is ongeveer de enige die terecht is. Er zitten echt wanstaltige smerige opmerkingen tussen van die latente nazi's. | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Whehehe "Volgende keer maar weer gewoon Chersonisoss?" Verder kan geenstijl me niet echt boeien. ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Geenstijl boeit me ook niets, ik vind het wel eng dat het een bolwerk wordt/is van mensen die maar vinden dat je alles moet kunnen zeggen. Liefst zo respectloos en racistisch/discriminerend als mogelijk. | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
Het zuigt wel voor die meisjes, wel dope dat ze anti-aids kregen van de dokter. ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
zowiezo, elk onderwerp wat ik op geenstijl heb langs zien komen wordt over het algemeen sarcastisch schunnig overdreven en idioot op gereageerd.. zouden ze helemaal eruit moeten gooien die domme reacties inclusief de betweters... waar gaat het heen met deze wereld om even op het onderwerp zelf terug te komen ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Waar is Vent? en SLM? ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
veel te warm, jongen .... ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Wat betekent Cum suis? ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
ejaculatie in je oog ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
met de zijnen | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
waarom ben jij zo slim livio ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
komop man lekker meisjes verkrachten is toch de bom ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
heee menschen, ik zoek een nieuwe mobiel maar ben te lui om naar de stad te fietsen en me te informeren, wil eentje waar zoiezo veel muziek op kan, met een abbonementje van 2 jaar voor ong. 20 euro per maand (mobieltje gratiesj dan). aanraders? hij moet natuurlijk wel een klein beetje hip en trendy zijn. (een objectieve site waar ik zelf ze kan bekijen is ook prima.) BVD. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
www.gsm.nl | ||
![]() | ![]() |
Ik zou voor dat Nokia N ding met 8gb gaan. 25 euro per maand bij Hi (regel studentenkorting en je betaald maar 20) ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
Oke nice muss, is toestel dan gratis ? en studentenkorting gaat net niet op voor mij denk ik. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Die site was overigens geen grapje seubie, uitgebreid overzicht. | ||
![]() | ![]() |
als het goed is wel, check hi.nl (trouwens zag ik bij gsmshop.nl iewts over datzelfde toestel via hi met nog meer korting nu ik nadenk. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
hee livio, is die site te vertrouwen? want ziet er fucking voordelig uit. 10 euro korting eerste 6 maand (p/m) voor watreclame op je schermpie. | ||
![]() | ![]() |
was ook gsm.nl http://www.gsm.nl/gsm/mcsmambo.p?M5NextUrl=RCHLP&M5Arg=n958gb_iwood ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Is te vertrouwen, bestaat ook echt al 10 jaar ofzo. | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
Oke tof, hebben ze steeds nieuwe actieS? want deze acties lopen tot 31 juli, en zo'n korte termijn persoon ben ik niet zeg maar. Maar zoiezo bedankt! | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Permanent acties. | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb nog een Dr who telefooncel te koop interesse? ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- argh | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
oke dankje livio, jij hebt zelf ook besteld een keertje via dit neem ik aan dan? kun je me even uitleggen hoe dat werkt dan? | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Nee zelf niet. Ik heb al 8 jaar hetzelfde, gewoon simpel naar de gsmboer en telkens weer verlengen. Maar wel mensen in omgeving, maar kan je niet vertellen hoe het werkt helaas. | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- argh | ||
Rallic Molotov IV ![]() |
![]() | ![]() |
---------------------------------------- Yo, Dre....produce me some dope beats, so i can write Detox in one week | ||
Buster Worms inside ma Face! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik haat overdreven zelfspot.. maar ach, het is Chris Rock. ---------------------------------------- We don't stop playing because we get old We get old because we stop playing... | ||
Rallic Molotov IV ![]() |
![]() | ![]() |
chris rock vertelt de waarheid ---------------------------------------- Yo, Dre....produce me some dope beats, so i can write Detox in one week | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
chris rockt moet eens minder pillen slikken ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
zelfde onderwerpen toch altijd met die gasten ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: omebob schreef op 28-07-2008 @ 18:24 zelfde onderwerpen toch altijd met die gasten ja, drugs en muziek. ![]() ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Huub en Claire in elkaar gemept 28-7-08 15:36 Volgens de berichten genieten Huub en Claire momenteel van een zomervakantie in het Spaanse Tormolinos. Het echtpaar wat op live televisie in de Gouden Kooi trouwde, hebben volgens SpitsNieuws daar niet alleen maar lol gehad. Toen Huub en Claire zich 's avonds in een nachtclub begaven werd het even iets minder gezellig voor de Gouden Kooi-sterren. Een duidelijk beschonken Hollander begon de het televisiesetje een beetje lastig te vallen op de dansvloer. Hij vertelde Huub dat hij zijn Claire veel beter kende dan Huub zelf. De licht-ontvlambare Huub noemde de man daarop een 'kwatsert' (zou Brabants zijn voor iemand die uit zijn nek kletst) en na deze ferme uitspraak ging het blijkbaar echt mis, de vlam sloeg in de pan en zowel Huub als Claire onvingen rake klappen. De beveiliging probeerde de vervelende dronkaard nog te grijpen, maar de man wist te ontkomen. ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-07-2008 @ 19:50:36 ] ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
e yo ey yo, spelen/hebben gespeeld mensen hier Might and Magic 7?????? ---------------------------------------- argh | ||
Pi_tr![]() |
![]() | ![]() |
haha mooiwerk @ story Tariq | ||
United![]() |
![]() | ![]() |
Niggah. ---------------------------------------- Oke oke. | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Blankkuh. ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
![]() | ![]() |
Quote: Bigfoot schreef op 28-07-2008 @ 19:55 e yo ey yo, spelen/hebben gespeeld mensen hier Might and Magic 7?????? uiteraard, dat is een van mijn all-time-favourites heldenspel ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
ja man, speel je het nog? nighon zuigt! ---------------------------------------- argh | ||
![]() | ![]() |
ik heb het iets van drie keer uitgespeeld, maar de laatste keer is alweer een paar jaar geleden Nighon is idd klote, al scheelt de Invisibility spreuk erg veel (al haalt dat wel de spanning weg) ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
dat dan weer wel ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
hmm goed idee, ik word kk gek van die maze ik heb het nog nooit uitgespeeld, is de light kant of de dark kant makkelijker? en hoe ver ben je ongeveer als je dat hebt gekozen? ---------------------------------------- argh | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |