Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
OnrusT Gepost door OnrusT op woensdag 03-12-2003 om 19:43:29
Oké mensen,
Hier komt een verhaal waarvan ik ten stelligste hoop dat jullie in ieder geval de moeite nemen om het helemaal te lezen.

Ik, OnrusT, ben degene die o.a. de hip hop feesten in Castricum organiseerd. Dat doe ik als vrijwilliger voor JC de Bakkerij te C'cum, en ben daarmee practisch de enige die op regelmatige basis een aanbod van het hip hop genre bied. Dit komt mede omdat we het enige podium in Castricum zijn maar ook omdat de omliggende podia of te punk of te commercieel zijn ingesteld.
Het jongeren centrum dreigt verloren te gaan door plaatselijke politici die liever tiener knutsel clubjes dan een podium wat door vrijwilligers meer dan degelijk wordt gerunt.

Wij laten als vrijwilligers de Bakkerij niet zomaar de afgrond in gaan om nooit meer te wederkeren. Waar we nu staan komt een winkelcentrum, dus we moeten weg. Maar het geld voor ons nieuwe pand is verdwenen en de plannen van de gemeente eerder gericht op onze ondergang. Daarom hebben we een vereniging opgezet onder de naam "vrienden van JC de Bakkerij", daarmee creëren we een rechtspositie.

Momenteel zijn we bezig met een handtekeningen steunbetuigings actie bezig. Deze willen we donderdag a.s. aan de raadsleden aanbieden als protest op de plannen en kennis te geven van onze "achterban". Daarom wil ik jullie het volgende vragen, zouden jullie een bezoekje willen brengen aan onze website www.vriendenvandebakkerij.tk
Daarop staat het hele verhaal uitgelegd onder "het sprookje", en staan de mogelijkheden om je eventule steun te betuigen. Hieraan meewerken stelt je helemaal nergens toe verplicht en kan geen problemen voor je met zich meebrengen, het boost enkel ons totaal aantal. Politici geilen nou eenmaal op cijfers.

Dit is dus mede om de hip hop in de buurt van Castricum een bestaansrecht te behouden. Ookal zal je er waarschijnlijk nooit komen, al sta je wel achter onze standpunten is dat al voldoende om een steunbetuiging te geven.

Iedereen die dit helemaal heeft gelezen, de internetsite www.vriendenvandebakkerij.tk heeft bazocht en in het bijzonder degene die een steunbetuiging doen alvast bedanken...

Namens vereniging vrienden van de bakkerij,
OnrusT

----------------------------------------
En je weet 't
OnrusT
Schaduw Gepost door Schaduw op woensdag 03-12-2003 om 19:45:03
mijn steun heb je, dat weet je.
dap
038
Gepost door dap op woensdag 03-12-2003 om 19:49:02
ok dan , ik zal t checken.. ik heb denk ik wat meer geluk met Hedon .. dat verdwijnt niet zomaar.
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op woensdag 03-12-2003 om 20:15:07
steun uit Belgie heb je!
Mip
Gepost door Mip op woensdag 03-12-2003 om 22:05:54
ik steun de bakkerij!
Mip
Gepost door Mip op woensdag 03-12-2003 om 22:17:09
Quote:
OnrusT schreef op 03-12-2003 @ 19:43:29
Maar het geld voor ons nieuwe pand is verdwenen

Had de gemeente jullie geld belooft of hadden jullie vrijwilligers een kas met geld en is die gejat?
iig allebei kut!
QaaZ
Le Rustique
Gepost door QaaZ op donderdag 04-12-2003 om 11:07:02
Het is opzich wel dichtbij mij maar ik ben er nog nooit geweest, alleen een x om te vragen waar de shop was , maar veel succes er mee
----------------------------------------
Hey rasta ! Heb je marlboro?
OnrusT Gepost door OnrusT op dinsdag 09-12-2003 om 15:32:35
Gemeente heeft het geld doen laten verdwijnen.

12-12 BSE en OSA + open-mic... kom is checken.

Enne peeps Bedankt...
----------------------------------------
En je weet 't
OnrusT
Schaduw Gepost door Schaduw op dinsdag 09-12-2003 om 15:57:33
OSA staat voor Old Skool Audio..
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0104 sec.