Index / Muziek / [Pagina: [1] 2 ] | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
moordgasten mixtape check ik weet niet of ik dit wel wil luisteren... btw je kan gewoon onzin invullen. ![]() | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
gelukkig..mijn linux kan er niks mee. | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
spookstylo ![]() damn check die titel: moordgasme HAHA die kindjes kunnen alleen maar van een orgasme dromen! | ||
limon![]() |
![]() | ![]() |
ik heb hem geluisterd en hier de review: Moordgasten komen binnenkort met een debuutalbum. Hoera. Een voorproefje hiervan is te downloaden, de mixtape die bij de Oor hoort van December. De normale bijgevoegde "Oorgasme" cd is nu de "Moordgasme" download mixtape. Als eerste valt op dat je een licentie moet downloaden voor het afspelen van de demo. Dit doet Windows Media Player automatisch als je op "Ja" klikt, wat voor nut het heeft mag Joost weten. De tape begint met een intro verhaaltje van de 2 moorddadige gasten, iets wat je beter niet kan doen op een mixtape. Laat gewoon wat van je nummers horen. Goed, de eerste beats klinken dan door de speakers en die mogen er best wezen. Ik dacht dat de moordgasten zelf hun beats maakten, nou dat lukt ze dan aardig. Maar dan de stemmen.... helaas vallen ze dan door de mand. Hoe meer de moordgasten hun best doen om goed te flowen en "dope" te rappen, hoe harder je moet lachen. Zonde van de beats. Daarnaast hoor je soms teksten en woorden waarvan je je afvraagt of de kinderen in kwestie enig idee hebben waarover ze rappen. Zo hoorde ik een ex-Postman lid vorige week nog bij Giel Beelen zeggen dat wel veel mensen met hiphop bezig zijn, maar dat vooral de jongere generatie echt geen idee heeft wat hiphop is. De moordgasten hadden beter 5 jaar kunnen wachten tot ze hun skills hadden opgebouwd en een normale stem hadden gehad. Nu is het al te laat. In de hiphop wereld zullen ze geen voet aan de grond krijgen, wel in de popwereld. Kijk naar idols, kinderen zijn gek op andere kinderen die wat met muziek doen en op tv komen. Maar net als Jim die niet kan zingen, doet de muzikale kwaliteit er niet toe. :o ---------------------------------------- Voorzitter van de Typhoon-fanclub | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
hehehe waar heb je die van gejat ![]() | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
yow dap ofzo: zet die review PLZ op de frontpage!!!!!!!! ik zal je eeuwig dankbaar zijn!!! limon: ik ben je nu al eeuwig dankbaar! props ![]() | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
https://www.nlhiphop.nl/ | ||
limon![]() |
![]() | ![]() |
Quote: dapozza schreef op 03-12-2003 @ 21:27:21 hehehe waar heb je die van gejat ![]() damn you fool. Kom ik thuis, klik ik op nlhiphop.nl, forum, active download moordgasten, luister, ik ga koken en tegelijkertijd reviewtje tikken. Dacht snel terug aan Giel Beelen waar vorige week zowel de moordgasten waren om hun mixtape aan te kondigen en die ex-rapper van Postmen. Klaar. ![]() ---------------------------------------- Voorzitter van de Typhoon-fanclub | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
ik ga mn tijd er niet aan verspillen ![]() | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
Quote: dapozza schreef op 03-12-2003 @ 21:40:36 https://www.nlhiphop.nl/ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() damn ik wil hun gezichtjes zien als ze dit lezen ![]() | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
we mogen niet over ze praten haha forum schorum | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
waar zeggen ze dat dan? | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
in hun 'nummers' hehe , ze kwamen hier wel vroegah | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
ja ik herinner me nog zoiets ![]() ![]() | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
na ff zoeken: https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=887 HAH die N8 toch ![]() | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
wie WMA-DRM licentieshit is irritant, dat had brainpower ook een keer bij een remix van een track, laat maar zitten dus... | ||
N8 Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio! |
![]() | ![]() |
maar uhm... wie is Joost dan liem? ---------------------------------------- take the baton, drop it on to the head, and now she's dead killin' baby seals, keepin' it real you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal coz killin' babies, for you has mass appeal | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
wel opvallend dat jullie het zo wack vinden, maar belachelijk veel aandacht eraan geven.. | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
ik vind het wel dope! | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
GRAP! | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
@ de beul: clowns krijgen in het circus toch ook de meeste aandacht? en dat terwijl de tijgers al het zwre werk doen! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
hehe clowns zijn tenminste nog lollig | ||
stomme vergelijking.. | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
moordgastjes zijn ook wel lollig, zolang je ze niet hoort ![]() | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
hehe alleen een belg kan zoiets bedenken heh ![]() maare beul jij bent groot fan begrijp ik? ![]() | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
ik moet wel toegeven dat ik juist suske en wiske - de cirkusbaron (nogal oude versie daarom die K in circus..) heb gelezen en daar m'n inspiratie heb gehaald ![]() ![]() | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
das een goeie lrf, die heb ik ook! ![]() | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
die van mij is oldschool: maar in 1 kleurtje ik heb nog 50 ofzo van die auwe strips hier liggen ![]() | ||
Quote: Mip schreef op 04-12-2003 @ 19:39:46 maare beul jij bent groot fan begrijp ik? ![]() Ik noem mezelf geen groot fan, maar als ze in de buurt zijn.. | ||
en ik vind het flauw van jullie om dit bij Onzin te plaatsen ipv Muziek. Je kan zeggen wat je wil, je kan het wack of niet vinden, het blijft muziek... | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
toch niet ![]() ow wacht.. dat is (pop)muziek juist wel! maar hiphop dus niet ![]() | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
Quote: mc De Beul schreef op 04-12-2003 @ 21:08:25 Ik noem mezelf geen groot fan, maar als ze in de buurt zijn.. hehe live zijn ze nog erger ik heb ze 5 minuten gezien op de Uitmarkt ![]() | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
5 min?! wow zeker een hardcore fan jij ![]() | ||
had 't hele optreden op de Uitmarkt gezien.. | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
geef maar toe dat je oorstopjes bij had! | ||
![]() | ![]() |
Limon heeft m'n vraag blijkbaar niet begrepen ofzo... ik probeer het wel effe in een ander volgorder:.. Joost wie liem is dan? ---------------------------------------- take the baton, drop it on to the head, and now she's dead killin' baby seals, keepin' it real you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal coz killin' babies, for you has mass appeal | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
Quote: LRF schreef op 05-12-2003 @ 15:06:57 5 min?! wow zeker een hardcore fan jij ![]() jatoch ik ben een die hard moordgasten fan 2dabone!yoyoyo | ||
QaaZ Le Rustique ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: LRF schreef op 05-12-2003 @ 23:02:17 geef maar toe dat je oorstopjes bij had! Hehe ![]() ---------------------------------------- Hey rasta ! Heb je marlboro? | ||
XL de WooRdenaaR | ![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- hou het dubbel ookal ben je vrouw of sukkel | ||
Mightymiel | ![]() | ![]() |
veel te veel tekst voor dit topic ![]() ---------------------------------------- He was Dying To Get Famous But Never Sold Out | ||
X500 | ![]() | ![]() |
mja ik kan em niet eens afspelen.... laat ze mp3 erop flikkeren... of laat eigelijk maar ![]() | ||
SmrildA | ![]() | ![]() |
gelukkig ben ik alleen nog maar bezig met scratchen en grafen (ok wel rappen hoor maar iki ben wijs genoeg om nog niet met m'n juist gezakte stem al een podium op te kruipen ![]() SmrildA Bij graffen heb je je stem gelukkig niet nodig | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
euh jawel: LOPE DE FLIKKEN ZIJN ER!!!!!! ![]() | ||
Mc_sKiTtLeS De Topfokker - 0416 ![]() |
![]() | ![]() |
Ik krijg de recensie niet... De mixtape doet het niet... jammer ---------------------------------------- www.soundclick.com/praatjesmakers | ||
X500 | ![]() | ![]() |
jammer?? haha, niet dat ik kan rappen ofzo... ooit eens een "tekst" geschreven 6 jaar geleden ofzo, vorig jaar een keer op mp3 gezet met beat eronder... op verzoek plaats ik de link wel... HET IS WEL ERG!!! ![]() | ||
![]() | ![]() |
pass die link dan neger ---------------------------------------- take the baton, drop it on to the head, and now she's dead killin' baby seals, keepin' it real you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal coz killin' babies, for you has mass appeal | ||
X500 | ![]() | ![]() |
haha ok, http://members.lycos.nl/pftu/Mp3/X500%20en%20Psycho.mp3 maar ik heb jullie gewaarschuwd ![]() na een paar edits... ![]() wtf nog steeds niet ![]() dan maar copy / paste [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-12-2003 @ 19:30:43 ] | ||
![]() | ![]() |
hmmm... ---------------------------------------- take the baton, drop it on to the head, and now she's dead killin' baby seals, keepin' it real you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal coz killin' babies, for you has mass appeal | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
hehe hmm | ||
Index / Muziek / [Pagina: [1] 2 ] |