Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
KevinR
010
Gepost door KevinR op dinsdag 29-07-2008 om 13:57:00
Jawel, een verse nieuwe track!
De tekst van Septimuz en Lauwness heb ik niet bij de hand, maar alles moet goed te verstaan zijn. Feed/comments zijn zeer welkom!

















of check men myspace: http://www.myspace.com/kevinrwob

Kevin R:

Kevin R spit aan de mic, dit moet je meemaken
waar jij een jaar over doet, doe ik in twee dagen
We spitte erg, zelfs als we niet op dreef waren
Me rijms flowen als een boot over zee water

Lauwness en septi, we zullen gays klaren
Ik kook als het water bij het thee maken
We praten over de echte, je kannie meepraten
Ik ben geen wesp, zal je nooit in de steek laten

Je denkt je bent bovenaan, terwijl we voorlopen
Je tijd is gekomen, dus check je horloge
Je denkt de game is dood, terwijl we doorlopen
Pak je zakdoek, dit moet je in je oor knopen

Ik leg al die rappers neer net als kaas op brood
Je wou me verraden maar je bent radeloos
Ik ben hongerig ik heb stapels brood
Haal de roos uit je haar, en laat je achter met ademsnood

Septimuz:
-

Lauwness:
-

P'z !
Liquidfighter
Dr Pepper
Gepost door Liquidfighter op woensdag 30-07-2008 om 02:31:34
KevinR komt dope, 2de MC klinkt te Nederlands vind ik, moest soms serieus luisteren of het echt Engels was, laatste MC redelijk

Je bent een niveautje te hoog voor die gasten vind ik, zoek betere MC's of maak een solo track

----------------------------------------
-
KevinR
010
Gepost door KevinR op woensdag 30-07-2008 om 12:58:29
Quote:
Liquidfighter schreef op 30-07-2008 @ 02:31
KevinR komt dope, 2de MC klinkt te Nederlands vind ik, moest soms serieus luisteren of het echt Engels was, laatste MC redelijk

Je bent een niveautje te hoog voor die gasten vind ik, zoek betere MC's of maak een solo track


Thx voor je reactie, ik heb ook solo tracks en ik zal binnenkort ook wel paar solo tracks posten. Ik vind septimuz persoonlijk niet te nederlands klinken, maar misschien komt dat omdat ik zijn tekst ook al kon.
sPace
Gepost door sPace op zaterdag 02-08-2008 om 14:39:33
Dope dope dope man, props ook voor de beat!
----------------------------------------
sPace, geen spatie!
Jthag
De Voorzitter
Gepost door Jthag op zaterdag 02-08-2008 om 15:08:42
Ja opzich best een dope plaat.

Wat feedback:
Je tekst en flow is netjes maar je gebruikt een erg voorspelbaar rijmschema (4xAA, 4xBB, 4xCC, 4xDD) als je begrijpt wat ik bedoel. Het stilvallen van de beat kan punchlines versterken, alleen vind ik dat t net iets te vaak gebeurt in jou verse, maar dat kan aan mij liggen. Het lijkt niet echt een geheel samenhangende tekst maar meer verzamelde dope punchline stukjes. De wesp line vind ik wel erg sterk.

Het refrein vind ik een beetje leeg, het komt over alsof jullie jullie verses af hadden en toen: oh ja we moesten nog een refrein.

Septimuz vind ik opzich ook dope komen, vind hem persoonlijk niet te nederlands maar ik versta niet alles wat hij zegt, daarvoor zou de tekst wel weer handig zijn.

Lauwness zou dope kunnen zijn/worden maar in deze plaat doet hij me erg aan Kempi denken. Hij doet veel te veel shout outs en z'n afsluiter is zwak. Maar hij heeft best een aardig stemgeluid en flow, hij moet alleen tekstueel erg versterken.


Je verse is zeker netjes maar hopelijk kun je wat met de feedback.

@Space: Dit is toch gewoon de beat van Fabolous - Breathe maar ipv Breathe = Ow?


[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-08-2008 @ 15:11:09 ]

----------------------------------------
Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek
KevinR
010
Gepost door KevinR op zaterdag 02-08-2008 om 23:53:00
Thx voor de reacties gasten

@space: thx (y)

@jthag: Ja, ik weet dat het rijmschema wat voorspelbaar is, daar heb je ook wel gelijk in. De cut-outs van de beat stoor ik me persoonlijk niet echt aan.. we vonden het refrein ook eerst te kaal, maar na het afmixen vonden we het achteraf toch wel dope dus hebben we het zo gelaten. Thx voor je feed en reactie!

De beat is een remix van fabolous - breathe, niet alleen maar het stemmetje veranderd. Luister maar naar de officiele en dan naar deze dan hoor je het verschil wel.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-08-2008 @ 12:35:37 ]
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0123 sec.