Index / Muziek / | ||
melle![]() |
![]() | ![]() |
![]() 1.) Its Time (Produced by Easy Mo Bee) 2.) Watch How It Go Down (Produced by DJ Premier) 3.) Respect My Walk (Produced by Buckwild) 4.) Hood Shit f/ Prodigy of Mobb Deep (Produced by The Alchemist) 5.) Float (Produced by Nottz) 6.) Please Don�t Go (Produced by Nottz) 7.) How We Rock f/ Bun B of UGK (Produced by DJ Premier) 8.) Drugs Crime & Gorillaz f/ Sheek Louch & Freeway (Produced by Nottz) 9.) In The Streets f/Lil Fame of M.O.P. (produced by Hi-Tek) 10.) So Amazing (Produced by DJ Premier) 11.) Sorry I Lied (Produced by Large Professor) 12.) We Killin Ourselves (Produced by Pete Rock) 13.) The Chosen (Resurrecting The Game) (Produced by Havoc) Komt 30 September uit. Aan de ene kant jammer dat So Amazing en Watch How It Go Down er nog op staan, maar het blijven wel hele harde tracks. Sowieso echt een zieke lijst van producers, kijk heel erg uit naar deze. ---------------------------------------- [url]www.soundcloud.com/wnm[/url] | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Deze lijkt me hard, So Amazing wil ik sowieso nog wel origineel hebben. Harde track ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Jammer dat het maar 13 tracks bevat, en die twee oude er nog op staan. Toch props dat hij Pete Rock, Large Pro en Premo heeft gestrikt. ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Outshining | ![]() | ![]() |
Term is een bezig baasje, damn. ---------------------------------------- Sabr | ||
D_Original Sjawel Sjeweet ![]() |
![]() | ![]() |
Damn 3e album ooit waar Pete Rock, Large Pro & Premo op staan. ---------------------------------------- boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans voelen zich hip hop in een played out urban scene | ||
melle![]() |
![]() | ![]() |
Hopen dat deze net zo goed is als de twee daarvoor ; ) ---------------------------------------- [url]www.soundcloud.com/wnm[/url] | ||
InnerDialogue![]() |
![]() | ![]() |
Wat een fucking lelijke albumhoes zeg.. bah | ||
melle![]() |
![]() | ![]() |
Inderdaad, maar met deze tracklist kan het me eigenlijk niks schelen. ---------------------------------------- [url]www.soundcloud.com/wnm[/url] | ||
roerbak WKYA ![]() |
![]() | ![]() |
hij praat wel een beetje uit de hoogte al zeg ik t zelf. ---------------------------------------- hoi | ||
melle![]() |
![]() | ![]() |
Filmpje over het maken van het album, met stukjes van We Killin Ourselfs en In The Streets: ---------------------------------------- [url]www.soundcloud.com/wnm[/url] | ||
melle![]() |
![]() | ![]() |
Please don't go is ook gelekt beetje heel erg jammer dit nummer. ---------------------------------------- [url]www.soundcloud.com/wnm[/url] | ||
melle![]() |
![]() | ![]() |
Hij is gelekt, die beat van Alchemist is echt keihard. [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-09-2008 @ 14:32:33 ] ---------------------------------------- [url]www.soundcloud.com/wnm[/url] | ||
alexmarvel http://alexmarvel.blog.com de blog..... ![]() |
![]() | ![]() |
he is on a blog somewhere near......... ---------------------------------------- http://alexmarvel.blog.com de blog achter de man......hiphop,comics en meer check die...... | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Hij klinkt weer lekker, term is een baaaas ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
dikke word D-On, Hood Politics ook altijd strak | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Spit hij nou een andere verse op 'Watch how it go down'? Of heb ik de remix gewoon te veel geluisterd. ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Twister 1988 Editie ![]() |
![]() | ![]() |
Een Havoc beat? Produceert hij nog? Waar kan ik meer nieuw materiaal dat door hem geproduceerd is vinden? ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
Index / Muziek / |