Index / Drop je eigen audio / | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Check 'et. http://www.boomr.nl/SLM of Proost. | ||
Marsman | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Een urban kuttrack met zo'n beetje dezelfde titel, je punt is? | ||
Marsman | ![]() | ![]() |
Dat je een biter bent. | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
beef! ---------------------------------------- argh | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Is dit nou wel biten te noemen?, beat is compleet anders, tekst toch ook. Nu vind ik de beat van Marsman fijner in de oren klinken dan die van SLM. Ook hoor ik liever Marsman rappen dan SLM, al moet ik zeggen dat SLM wel beter wordt in wat ie doet. En ja ik weet dat SLM en ik door de tijd heen niet het voorbeeld geworden zijn van de beste internet maatjes of zo. Maar hem aanvallen op wat je nu doet, daar snap ik geen snars van Marsman. @ SLM Even ter verduidelijking, ik zeg niet dat je wack rapt. Maar je stem bevalt me op1 of andere manier nooit zoveel. Al moet ik zeggen dat de wat agressievere kant beter klinkt dan de zoetsappige. | ||
Majesty | ![]() | ![]() |
Vind dit ook niet biten. Misschien allebei b&b, maar 2 compleet andere tracks. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Sarcasme, dramaqueens. Plus dat de titels niet eens gelijk zijn. | ||
roerbak WKYA ![]() |
![]() | ![]() |
haha zie iedereen daar ook serieus op ingaan! marsmanftw ---------------------------------------- hoi | ||
![]() | ![]() |
Zo nu dat helder is mag men commenten op de track zelf. @ Weazel, ik kan me opzich wel vinden in je post. | ||
![]() | ![]() |
Up. | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
Jo pim man, deze track dig ik wel gek. Qualiteit is ook beter geworden? je stemgebruikt klinkt hier juist doper dan ooit vind ik trouwens. beat is ook vet, keep B&B | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
ik vind het dope man props ervoor ---------------------------------------- niet | ||
![]() | ![]() |
Yo thnx man, @ Koen, mijn setup is nog gewoon hetzelfde, kan nu wat beter overweg met mijn afmix. Thnx voor het checken. | ||
MiSSy-Y Whatev!! |
![]() | ![]() |
Ik vind je stem dope.. De track is ook wel dope.. Al vind ik dat je betere tracks hebt.. ---------------------------------------- Just Dust It Off.. | ||
![]() | ![]() |
Thnx. | ||
lucasjEE Van hop naar Her en van Hip naar Hop ![]() |
![]() | ![]() |
doet me denken aan appa-shit, schijt aan de overheid enzo..niks voor mij ---------------------------------------- http://s18.photobucket.com/albums/b101/limin12345/?action=view¤t=image_3.jpg | ||
VaderJakob | ![]() | ![]() |
Beat vind ik wel dope maar mag voor mij veel harder ---------------------------------------- hoge bomen vangen veel bliksem | ||
![]() | ![]() |
Appa? Je maakt een grapje. | ||
Soldaat | ![]() | ![]() |
Haha... Appa is heel iets anders.. Ej SLM, ik digg dit wel... Hou wel van de wat ruigere shit | ||
Index / Drop je eigen audio / |