Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen teksten /
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op donderdag 14-08-2008 om 22:43:45
Ik heb weer eens beloftes gedaan die ik door tijdgebrek (en voornamelijk luiheid) niet waar kan maken. Ik leer ook nooit. In ieder geval had ik beloofd nog een nieuw onderwerp te droppen, en hier is het dan.

Ik heb niet veel tijd, dus er komt geen lange inleiding: het onderwerp is een gedicht naar keuze. Een gedicht dat je vreselijk vindt of je lievelingsgedicht. Een gedicht van een Engelsche schrijver of van een Perzische. Één gedicht of tientallen. Het maakt mij niet uit.

En wat je er mee doet mag je verder ook weten. Je kan een proloog schrijven op een bestaand gedicht, of juist een vervolg. Je kan simpelweg een Engels gedicht vertalen, of voortborduren op het thema of er heel vaag naar verwijzen. Je kan het gedicht bij naam noemen in je tekst of mensen er naar laten raden. Je doet maar.

Dit mag misschien klinken als een simpele opdracht, maar schijn bedriegt. Je kan hier heel veel mee doen, en ook hele dope dingen. Denk eens goed na, en kom met iets origineels. Ik ben benieuwd, en hoop zelf ook mee te kunnen doen.

En voor de mensen die zeiken dat dit geen hiphop is: jullie hebben gelijk. En nou niet verder huilen. Punt.
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op vrijdag 15-08-2008 om 01:13:28
beter doe je deze ronde wel recensie of vote topic, of alleen van de beste 3 recensie, maar niet niks iig
----------------------------------------
argh
Teh_Jordy
brr
Gepost door Teh_Jordy op vrijdag 15-08-2008 om 13:55:14
dit is toch geen hiphop meer
----------------------------------------
Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically.
-soul khan
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op vrijdag 15-08-2008 om 13:56:01
goeie joh
----------------------------------------
argh
Locutus of Borg
Asura
Gepost door Locutus of Borg op zaterdag 16-08-2008 om 00:22:11
mooi idee beetje poezie hier ipv. die oorlog/drama crap
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op zaterdag 16-08-2008 om 00:25:37
ik heb alleen geen idee wat ik zou kunnen doen, ken geeneen gedicht die jullie ook kennen, en de rest eromheen is meestal cliche
----------------------------------------
argh
 Index / Drop je eigen teksten /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.017 sec.