Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Scarafax
Wasabi?!
Gepost door Scarafax op zondag 17-08-2008 om 12:17:43
Goedendag, ik zoek al geruime tijd een nummer, maar weet niet van wie het is en hoe het nummer heet. Ik zag geen algemeen "Ik zoek..." topic, dus vandaar dat ik er één open...

Maar goed, het gaat om een rapnummer dus...

In het begin hoor je op beetje ouderwetse stijl iemand zingen van "Ik kijk door de raam naar buiten, het is stil achter de ruiten, ... ... ... ... ... op straat"

De zin kan ietsjes anders zijn maar zoiets word er wel gezegd... en dat stukje van "op straat" hoor je vaker tijdens de rap. Die gast rapt onder andere dat ie terug komt in zijn buurt waar hij zijn flats met een stoot van een sloopkogel tegen de vlakte ziet gaan en plaats moeten maken voor nieuwe koopwoningen... ik vind het echt een vet nummer maar weet dus niet van wie het is. Ikzelf dacht eerst Opgezwolle maar heb al zo goed als alles gedownload van Opgezwolle en hij zit er niet tussen.

Dus wie oh wie kan me helpen?
Wie weet wie de rapper is en hoe het nummer heet?

Bij voorbaat dank!

Oh en dan heb ik eigenlijk nog 1 nummer die ik zoek...
Met de tekst: "Mister Cocaine, De DopeDealer, Die Kent Iedereen, zelfs je moeder zegt ga niet naar die pappie heen"

Kan die ook niet vinden... (ook niet de lyrics online)
Jspr
Gepost door Jspr op zondag 17-08-2008 om 12:19:27
salah edin - op de straat


https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=25657
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-08-2008 @ 12:20:01 ]

----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Scarafax
Wasabi?!
Gepost door Scarafax op zondag 17-08-2008 om 12:24:59
Superbedankt dat is em! Zocht er echt een tijd naar... en sorry nogmaals dat ik een aparte topic aanmaakte maar zag dus echt nergens een algemeen "Ik Zoek Topic"

Nu alleen die andere nummer nog... weet iemand die?
Periculum
De Alliantie
Gepost door Periculum op zondag 17-08-2008 om 12:25:17
Kempi - De Dopedealer
----------------------------------------
www.leejee.hyves.nl, liedjes, jeej!
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op zondag 17-08-2008 om 12:25:58
en kempi - mr cocaine
https://www.youtube.com/watch?v=1Dc5NC9k-i4
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-08-2008 @ 12:26:25 ]

----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 17-08-2008 om 13:41:11
Nu dit mysterie is opgelost, kan het topic wel dicht toch?


----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0087 sec.