Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Ik ken hem nog niet jongen. ik luister pas NLhiphop sinds 2006. vroeger luisterde ik ali B en D-men enzo je weet want ik ben nog niet echt oud enzo en ik zat nooit achter de computer ik wist niet hoe die shit werkte dus. Daarom weet ik niet van de hiphop van voor 2006 ja wel het één en ander maar niet echt veel weet je? Ome sprrrt kan je dan dat nummer pm'en danku ![]() ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Omdat ik zo aardig ben: http://www.speedyshare.com/742479933.html Deze hoort er trouwens automatisch ook bij: http://www.speedyshare.com/356111456.html ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Wat ben je toch geweldig knul!! ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Dat mag niemand weten ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Onee op internet ben je gangster in het echt ben je een brave knul. ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Outshining | ![]() | ![]() |
Nou Spirit, je bent geanalyseerd. ---------------------------------------- Sabr | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Je weet dat ik me nooit zo gangster kan voordoen als jou Outshining. Ik bedoel, die foto.. damn ![]() edit: analiseerd ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-08-2008 @ 23:32:31 ] ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Ja maar.. maar ik doe me alleen zo voor hè, jij bént gangster, no matter what Tariq says! ofzo! ---------------------------------------- Sabr | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Gangster als in leuk? Want ik vind jou leuk, heeeel leuk. [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-08-2008 @ 23:42:03 ] ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Haha, ja hoor.. als in leuk! Ik ben zo lam dat ik zelfs geen simpele achterlijke horrorfilm kan volgen, whatthefak maar ben ook weer niet moe.. tis.. geweldig. ---------------------------------------- Sabr | ||
SketchR KABEEEMMM! ![]() |
![]() | ![]() |
WOEHOEEEEEEEE Jarig ! ![]() ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Congratz.. Outshining doet zich ook voor als gangster op die foto maar in het echt is het een heel lief meisje. ![]() ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Gratz SketchR Ja man! Tariq heeft me door. ![]() ---------------------------------------- Sabr | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
ik ben op internet een hele aardige jongen. Maar in het echt een Gangsta. ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Net zo gangsta als 50 Cent? | ||
Kaaklijnen in tweeën beuken valt niet echt onder aardig imo. [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-08-2008 @ 00:32:13 ] ---------------------------------------- Sabr | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
@Zjoerd = watching, Get rich or die tryin @ veronica En Zjoerd ja zo gangsta. ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Ik ben em niet aan het kijken man, ik weet alleen dat ie op tv is. | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
1 uur, en al naar de kloten..![]() | ||
getinspired![]() |
![]() | ![]() |
Net thuis van een avond stappen.. ik ben pas naar de kloten, pff kapot. ---------------------------------------- je wilt wat lekkers op je bord, maar geen spetters op je schort. voorgerecht, nagerecht, complimenten van de kok. | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Jeej, ik ben verhuisd. Alleen moet m'n bureau nog in elkaar gezet worden en m'n keukenkastje moet nog een schap, een lade en een deurtje. Helaas konden mijn boekenplanken niet de muur ingeboord worden omdat wij daar geen boor voor hadden. Maar ik woon in Groningen. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
dope man ik ga je nog zien. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
waar woon je Iminic? ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
Selwerd 3, een studentenflat aan de Duindoornstraat. Erg pauper, dus dat went snel als je uit Almelo komt ^^ ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
deksels ... ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
shit ownt ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Twister 1988 Editie ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Vent schreef op 24-08-2008 @ 15:03 Dies wel erg ![]() ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Hahahaha, die is gruwelijk vent ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
hoi tom | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
weet iemand een goede site waarbij je je eigen hoofd in zon foto kan plaatsen, zoals die grote borden in pretparken en shiz. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Spirit schreef op 24-08-2008 @ 16:44 Hahahaha, die is gruwelijk vent tnx | ||
DirtMcGirt Ronald McAkuma ![]() |
![]() | ![]() |
Kreta was der Scheisse. ---------------------------------------- Fock jullie gasten, ik ga naar huis | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
waar ben je geweest | ||
DirtMcGirt Ronald McAkuma ![]() |
![]() | ![]() |
Hersonissos. Al die zatlappen waren soms wel fokking vervelend maar voor de rest was het dope. ---------------------------------------- Fock jullie gasten, ik ga naar huis | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Twister 1988 Editie ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
boeker_T Keihard |
![]() | ![]() |
![]() deze kwam ik gister tegen en nu is deze man zijn identiteit nog een kwestie van tijd [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-08-2008 @ 15:23:56 ] ---------------------------------------- Sambal is ook een bal | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
Kzie geen flikker. ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
En hoe is het hierrrrr dan weer vandaag? ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
Ja prima hoor bij jou? ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Bij mij altijd!! ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
Moozio ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
goedesmiddags Henkie's en Pieten en Wimmen. ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
![]() | ![]() |
leuk gesprek hebben jullie | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Goedesmiddags Thomasson. ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
![]() | ![]() |
noem me maar niet zo | ||
Quizmaster![]() |
![]() | ![]() |
godverdomme klote IB Groep!!!! ---------------------------------------- Stop writing raps, and go play volley ball http://www.myspace.com/quizmasterhiphop | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] |