Index / [arch] Battle corner / | ||
Mc_sKiTtLeS De Topfokker - 0416 ![]() |
![]() | ![]() |
K wil een nummer schrijven maar k weet geen thema... als een MC best stupid en het geeft wat probleemaa. Wie geeft me een thema om wat lekkers te maken... Een thema waardoor je gaat trillen met je kaken. Een nummer met een refrein waar brainiac het koud van krijgt... Een nummer waardoor Skiggy Rapz zich aan een mes rijgt... Zo chill moet het dus zijn zodat iedereen gaat rillen en waardoor al die chickies met hun billen gaan trillen. etc etc Ja Toch... ---------------------------------------- www.soundclick.com/praatjesmakers | ||
![]() | ![]() |
WIE PAAST ME DUS EEN CHILL THEMA ??? ---------------------------------------- www.soundclick.com/praatjesmakers | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
rustig aan...sommige mensen zijn niet zo snel.. en ik denk niet dak je kan helpen, onderwerpen hou ik voor mezelf ![]() | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
een topic: binnen 18 jaar wil ik amalia neuken ![]() | ||
N8 Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio! |
![]() | ![]() |
pedo ---------------------------------------- take the baton, drop it on to the head, and now she's dead killin' baby seals, keepin' it real you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal coz killin' babies, for you has mass appeal | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
Hee ge zeit zelf ne pedo! ![]() | ||
![]() | ![]() |
Quote: Mc_sKiTtLeS schreef op 09-12-2003 @ 21:03:03 K wil een nummer schrijven maar k weet geen thema... als een MC best stupid en het geeft wat probleemaa. ![]() ---------------------------------------- take the baton, drop it on to the head, and now she's dead killin' baby seals, keepin' it real you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal coz killin' babies, for you has mass appeal | ||
![]() | ![]() |
T rijmt... ![]() Ja Toch... ---------------------------------------- www.soundclick.com/praatjesmakers | ||
![]() | ![]() |
jahtoch? def rhymz stylee ---------------------------------------- take the baton, drop it on to the head, and now she's dead killin' baby seals, keepin' it real you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal coz killin' babies, for you has mass appeal | ||
Commander Rob | ![]() | ![]() |
je kan toch bijna alles aanwenden als onderwerp van nummer zzolang je er maar iets "nuttigs" over te zeggen hebt. Van het debielste onderwerp kan je toch een geweldig nummer maken, niet? | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Commander Rob schreef op 10-12-2003 @ 17:54:35 je kan toch bijna alles aanwenden als onderwerp van nummer zzolang je er maar iets "nuttigs" over te zeggen hebt. Van het debielste onderwerp kan je toch een geweldig nummer maken, niet? true waarom staat dit in de battle corner? ![]() | ||
Commander Rob | ![]() | ![]() |
en Mc_sKiTtLeS, hoever sta je met je nummer ondertussen? | ||
SmrildA | ![]() | ![]() |
OK ff een onderwer: Deam ik vndt geen onderwer, MC vindt niks, kom straks kihjken naa m'n zerk. Daar beland ik als 'k niks vindt -man, verzin eens iets, doe niet zo saai, laat je fantasie spelen als een klein kindt. Voila. SmrildA (helemaal gratis ![]() | ||
SmrildA | ![]() | ![]() |
Klinkt niet slecht denk ik. Post een MP3 als de trak klaar is! SmrildA | ||
![]() | ![]() |
Aight check die andere topic heb ik een nieuw nummer gedropt... De vredesduif vs. de havik met alle respect naar Castro... ---------------------------------------- www.soundclick.com/praatjesmakers | ||
Index / [arch] Battle corner / |