Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
ParaNormaal
is heel gewoon
Gepost door ParaNormaal op maandag 25-08-2008 om 19:38:36
Iemand die hier studeert of wil gaan studeren??

Ik ben op voorselectie geweest voor richting BKV en hoor deze week of ik ben aangenomen, wil dan de Bachelor opleidng Fine Art gaan doen. Meer mensen die deze opleisding doen (ook op andere scholen0?

[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-08-2008 @ 19:43:56 ]

----------------------------------------
para\\el verbonden
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op maandag 25-08-2008 om 21:03:32
audio design ofzo?
mensus
omdat ik van je hou
Gepost door mensus op maandag 25-08-2008 om 21:23:11
Heb deze opleiding gedaan in Zwolle, vriend van me deed het in Utrecht.

Beide zijn we er mee gestopt omdat je meer leert een 'mooi' verhaal bij je werk te maken dan mooi werk te leveren zonder verhaal.
Ze kijken dus niet naar de kunst, maar naar de kunst van het lullen. Maarja mijn ervaring.
Mr_Profound
snapte?
Gepost door Mr_Profound op dinsdag 26-08-2008 om 20:12:02
HBO suckt

als je iets wilt leren moet je echt WO gaan doen of het zelf uit gaan zoeken

zie bovenstaande comment
----------------------------------------
shotgun bullets are bad for your health
InnerDialogue
Gepost door InnerDialogue op vrijdag 29-08-2008 om 11:16:51
Da's ook mijn ervaring met academies,toelatingen, ik rockte bijna iedereen daar en dan werd er gevraagd wat m'n visie was achter m'n werk en dan had ik zoiets van kijk zelf dan, werk spreekt voor zich of ik zei dat ik er niet altijd een verklaring voor had en dan was het geheel weer niet goed..

En halve zolen op sandalen met kinderknutselwerkjes met LSD verhalen die wel door mochten.. ik ben blij dat ik niet op zo'n hippie school mag.

Kanker purschuim huisjes bouwen rot toch op met al die luchtlopers..
United
Gepost door United op vrijdag 29-08-2008 om 13:06:32
Als je er ooit wilt erover praten jongen...

bel me oke?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-08-2008 @ 13:07:00 ]

----------------------------------------
Oke oke.
L2N
twezus
Gepost door L2N op vrijdag 29-08-2008 om 13:14:22
mag ik ook belle?
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
United
Gepost door United op vrijdag 29-08-2008 om 13:21:32
Als je goed kan hijgen, natuurlijk
----------------------------------------
Oke oke.
L2N
twezus
Gepost door L2N op vrijdag 29-08-2008 om 13:23:24
gevorderd....
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
United
Gepost door United op vrijdag 29-08-2008 om 13:24:13
Oke, dan bel me maar


Lopen we geen topic te verneuken trouwens?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-08-2008 @ 13:24:39 ]

----------------------------------------
Oke oke.
L2N
twezus
Gepost door L2N op vrijdag 29-08-2008 om 13:26:47
ok ok ontopic united ik bel je over HvdK in Utrecht
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op vrijdag 29-08-2008 om 15:02:42
Kunst is elitair! Fock scholen die kunst doceren!
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op vrijdag 29-08-2008 om 15:32:52
Quote:
mensus schreef op 25-08-2008 @ 21:23
Heb deze opleiding gedaan in Zwolle, vriend van me deed het in Utrecht.

Beide zijn we er mee gestopt omdat je meer leert een 'mooi' verhaal bij je werk te maken dan mooi werk te leveren zonder verhaal.
Ze kijken dus niet naar de kunst, maar naar de kunst van het lullen. Maarja mijn ervaring.


dat is bij heel veel opleidingen zo, goed lullen verkoopt nou eenmaal beter denk ik
mensus
omdat ik van je hou
Gepost door mensus op vrijdag 29-08-2008 om 20:02:23
bij veel opleidingen? Ik denk niet dat je bij economie een erge fout goed kan praten met tons of bullshit
Buster
Worms inside ma Face!
Gepost door Buster op vrijdag 29-08-2008 om 20:23:19
Quote:
Mr_Profound schreef op 26-08-2008 @ 20:12
HBO suckt

als je iets wilt leren moet je echt WO gaan doen of het zelf uit gaan zoeken

zie bovenstaande comment

Sorry, maar dat slaat helemaal nergens op..
Alsof je op MBO/HBO niets leert.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-08-2008 @ 20:23:37 ]

----------------------------------------
We don't stop playing because we get old
We get old because we stop playing...
ParaNormaal
is heel gewoon
Gepost door ParaNormaal op zondag 14-09-2008 om 15:26:06
Nja, ik doe nu de basis opleiding ervoor heb 2 lessen gehad en we meosten de eerste les propjes natekenen de hele dag...


We moeten ook abstract enzo tekenen maar ik vind abstracte zooi dus echt geen kunst, ja sommige dingen wel maar veel denk ik van sjaaaaaaaaaaaaa........ Dat kan ik ook met een penseel in mn kont.


Mijn bijna perfecte portret van een klasgenote die ik even snel natekende in een paar minuutjes waardeerde ze niet, toen ik een of andere simpele abstracte krulding iets had gemaakt vond ze het heel mooi en 'spannend'...

=.="




Het is niet zozeer dat ik hier wil leren tekenen en schilderen en fotograferen hoor, dat kan ik allang, ik doe dit puur en alleen voor het papiertje dat ik daar na krijg.



En een dikke WORD naar degene die het over hippies had, wát een stel mongolen lopen er rond op die school zeg.. Ik heb niks tegen een eigen stijl hoor maar daar word je echt doodgegooid met vage figuren. Van de hele basis opleiding zijn ik en 2 andere meisjes en nog een jongen de enige 'normale' mensen.. Nja zo op het eerste gezicht dat ik ken ze verder niet dus mag ook niet oordelen éigenlijk maarreee... fokdat. Die mensen zijn vaag.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 14-09-2008 @ 15:28:27 ]

----------------------------------------
para\\el verbonden
mensus
omdat ik van je hou
Gepost door mensus op zondag 14-09-2008 om 16:55:53
had het toch over verhaaltjes vertellen dat goed is... waardering voor de ware kunst bestaat niet meer, mooie verhaaltjes slaan aan... Achja wat betreft die hippies, zijn niet allemaal even erg... sommige hebben humor
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zondag 14-09-2008 om 20:07:58
niet haten op hippies he

verder is het onzin dat je op het HBO niets nuttigs kan leren, HBO is over het algemeen veel praktijkgerichter dan Universiteit

hangt meer af van de specifieke studie/school
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0159 sec.