Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Studio- en audiotechniek /
skaffa
Gepost door skaffa op maandag 25-08-2008 om 20:22:19
hoe train je jezelf of je stem om lekker op een beat te kunne flowen, want als ik een instrumental opzet klinkt het altidj een beetje hakkelig alsof ik niet goed vind waar wanneer ik moet spitte
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op maandag 25-08-2008 om 20:27:25
goed tempo van de beat hebben voor jezelf, zodat je op je eigen tempo kunt spitten, waardoor je vanzelf leert op snellere of langzamere beats kunt gaan spitten, waardoor de flow vanzelf wel komt

oefening baart kunst
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-08-2008 @ 20:28:22 ]

----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op maandag 25-08-2008 om 21:51:01
Een tip voor beginners is om eerst de benadrukking (vaak de rijmwoorden) op de snare te plaatsen.
Lukt dit niet, pas je tekst dan aan.

Lukt het je om een tekst zo netjes op de snares te flowen, ga dan experimenteren met pauzes etc.
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
InnerDialogue
Gepost door InnerDialogue op zaterdag 30-08-2008 om 00:51:57
plus gewoon heel veel muziek luisteren om flows aan te voelen.. niet dat ik zelf kan spitten, maar snap wel of iets flowt of niet..
 Index / Studio- en audiotechniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0082 sec.