Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Internet en computer /
rotzooi
Gepost door rotzooi op donderdag 28-08-2008 om 17:08:01
dit is een forum waar je van alle torrents kan vinden van de nieuwste films die ge nu maar net kunt zien in de cinema............... MET NEDERLANDSE ONDERTITELING!!!
Dus geen gezeik meer met srt-bestandjes te zoeken enzo dit is allemaal er al op film zelf opgezet!

Je moet je eerst aanmelden op het, dan moet je een welkomsberichtje schrijve opt forum met wat dinge over jezelf zoals leeftijd,waarwoonje,hobby's,..

en dan beslissen de beheerders van dat forum of je er op mag of niet maar normaal gezien wel!

een aanrader als je van films houdt!

website: DivXNL-Team Forum
DutchNelson
Bye Bye
Gepost door DutchNelson op donderdag 28-08-2008 om 17:10:53
moviex is beter
----------------------------------------
het is hiphop dus we downloaden het gewoon
urban kk lijers, Bye Bye
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op donderdag 28-08-2008 om 17:22:32
rotzooi
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
rotzooi
Gepost door rotzooi op donderdag 28-08-2008 om 17:54:14
Quote:
DutchNelson schreef op 28-08-2008 @ 17:10
moviex is beter


oké moviex is groter maar tis gwn vet dat alles al ondertiteld is..
DutchNelson
Bye Bye
Gepost door DutchNelson op donderdag 28-08-2008 om 18:01:26
Cursus engels is baas over al die ondertitels
----------------------------------------
het is hiphop dus we downloaden het gewoon
urban kk lijers, Bye Bye
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 28-08-2008 om 18:20:05
hmmz, ondertitels zijn overrated, ik persoonlijk mis ondertitels meestal pas als iemand het opmerkt. Wel prettiger though wanneer er veel herrie om je heen is...
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Internet en computer /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0075 sec.