Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Feedback /
Mip
Gepost door Mip op woensdag 10-12-2003 om 21:39:56
kan dit forum me gemiddeld niet langer ingelogt houden dan 5 minuten?! damn dit gebeurt me echt te vaak
ik moet meestal een keer of 3 inloggen als ik ff wat dingetjes wil posten
ik log altijd browser sessie in
ligt het aan mij?
limon
Gepost door limon (Oldschool) op woensdag 10-12-2003 om 21:56:56
ja, dat ligt aan jou. Doe dan eens inloggen voor een jaar. Je krijgt gewoon een koekje op je harde schijf...
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
QaaZ
Le Rustique
Gepost door QaaZ op woensdag 10-12-2003 om 22:02:45
Nee ik heb hetzelfde probleem, alleen vandaag doet ie het wel goed maar normaal als ik voor een jaar of maand doe en ik wil wat posten moet ik me ook opnieuw inloggen ik zat er vandaag ook aan te denken om deze vraag te posten dus mip is niet de enige
----------------------------------------
Hey rasta ! Heb je marlboro?
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 10-12-2003 om 22:06:20
snap jullie problemen nooit, ik zal hooguit is na een maand of twee per ongeluk uitgelogt raken. En dat is meestal me eigen fout...

Maar als men niet met duidelijke omschrijvingen komt van het probleem, en bij welke systemen het gebeurd, kan ik niks doen.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
dap
038
Gepost door dap op woensdag 10-12-2003 om 22:10:25
Toch is het zo spade..als je nou eens wat tijd hebt dan testen we t. Ik heb het ook regelmatig. Browser sluiten en dan ga je dr weer heen en dan inlog vergeten. Ik denk dat het te maken heeft met de optie in je browser om je wachtwoord te onthouden.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 10-12-2003 om 22:13:21
sja ik heb er dus NOOIT problemen mee.
Niet op me WS op de zaak;
niet op me laptop
niet op me WS thuis
niet op me WS in backstage

nergens. Enige overeenkomst is dat overal w2k met SP2 of 4 en laatste IE op staat. Hoewel ik laatste tijd voornamelijk met mozilla surf.

Overigens vink ik veiligheidshalve NOOIT ergens aan dat er een wachtwoord onthouden dient te worden. Maar dat heeft ook alleen effect op inlog.php en verder nergens.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 10-12-2003 om 22:14:02
Gelijk ff topic titel verduidelijkt....
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
dap
038
Gepost door dap op woensdag 10-12-2003 om 22:16:38
het heeft hier wel mee te maken denk ik, ik heb nu mijn password in mozilla laten vergeten, toen uitgelogt. Nu log ik weer in , kies een jaar en zeg never remember password.

kijke wat ie doet
limon
Gepost door limon (Oldschool) op woensdag 10-12-2003 om 22:26:43
test ik hier op Win Xp , IE 6.0 Inloggen voor een jaar. Kijken of ik ingelogd blijf tot 10 dec 2004.
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 10-12-2003 om 22:32:37
ish goed, over een jaar praten we hierover verder...
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Lau Gepost door Lau op woensdag 10-12-2003 om 22:35:15
Ik heb er nog nooit problemen mee gehad met Internet Explorer via Win2000, ingelogd voor een jaar...
----------------------------------------
Geen icoon is koeler!
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op woensdag 10-12-2003 om 22:41:11
ook nooit problemen maar je pc moet wel koekjes willen slikken he
dap
038
Gepost door dap op woensdag 10-12-2003 om 22:41:54
slikken kreng... koekies dan he. Maar volgens mij is het bij mij nu ook opgelost.
araphor Gepost door araphor op woensdag 10-12-2003 om 22:43:47
Ik had het ook heel vaak trouwens, vroeger. Om nog maar eens een druppel in de toch al overvloedig gevulde emmer te laten plonzen.

Sinds de herinstallatie van XP overigens niet meer. Hoera.
Mc_sKiTtLeS
De Topfokker - 0416
Gepost door Mc_sKiTtLeS op woensdag 10-12-2003 om 22:45:10
Ik heb nergens problemen mee...

Met me windoos achtennegentig...

----------------------------------------
www.soundclick.com/praatjesmakers
Mip
Gepost door Mip op donderdag 11-12-2003 om 15:32:55
win 98
IE 6.0

enne jaar inloggen gaat hier niet omdat broederlief zo af en toe ook eens langskomt hier..
QaaZ
Le Rustique
Gepost door QaaZ op donderdag 11-12-2003 om 15:44:13
Bij mij zodra ik me comp opnieuw opstart moet ik me opnieuw inloggen... denk ik gister deed ie weer lekker en vandaag moet ik weer opnieuw inloggen ..
----------------------------------------
Hey rasta ! Heb je marlboro?
araphor Gepost door araphor op donderdag 11-12-2003 om 15:57:35
Quote:
QaaZ schreef op 11-12-2003 @ 15:44:13
Bij mij zodra ik me comp opnieuw opstart moet ik me opnieuw inloggen... denk ik gister deed ie weer lekker en vandaag moet ik weer opnieuw inloggen ..

Misschien moet je in je IE instellen dat 'hij' cookies moet kunnen ontvangen.

Ergens in Tools/ Internet Options/ Privacy/ nogiets.
Mip
Gepost door Mip op donderdag 11-12-2003 om 16:03:27
cookies ligt het iig bij mij niet aan

wrom kan ik bijvoorbeeld op forums als fok! en hijs wel een jaar ingelogd blijven en hier geen 5 minuten lang?
limon
Gepost door limon (Oldschool) op donderdag 11-12-2003 om 16:13:49
dan noem je ook wel 2 supergrote stabiele fora. Wij zijn gewoon amateuristisch
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
dap
038
Gepost door dap op donderdag 11-12-2003 om 16:28:40
ja! .. ja ?

maar ik heb er ook geen last meer van nu. Je moet in je browser NIET je wachtwoord laten onthouden en dan hier uitloggen. Dan inloggen en zeggen voor jaar. Dan krijg je een koekje en moet ie werken.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 11-12-2003 om 16:29:42
Quote:
ik log altijd browser sessie in


Als je zelf ook zegt inloggen voor 1 browser sessie moet je niet zeiken over 5 minuten. Op het moment dat jij dan namelijk een topic in een nieuwe window opent en de eerste sluit ben je dus ook uitgelogt (één sessie remember).

Overigens zit IE ook nog wel is moeilijk te doen met browser sessies wanneer er meerdere browsers open staan.

Maar heb je nou al is gekeken of je passwd onthouden aan hebt, zo ja probeer het is uit te zetten dan.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Mip
Gepost door Mip op donderdag 11-12-2003 om 17:09:42
Quote:
SpadeAce schreef op 11-12-2003 @ 16:29:42
Als je zelf ook zegt inloggen voor 1 browser sessie moet je niet zeiken over 5 minuten. Op het moment dat jij dan namelijk een topic in een nieuwe window opent en de eerste sluit ben je dus ook uitgelogt (één sessie remember).

ja duh ik snap ook wel dat je in dezelfde browser moet blijven werken
zooo lomp ben ik ook weer niet

Quote:
SpadeAce schreef op 11-12-2003 @ 16:29:42
Maar heb je nou al is gekeken of je passwd onthouden aan hebt, zo ja probeer het is uit te zetten dan.

staat uit
dap
038
Gepost door dap op donderdag 11-12-2003 om 17:33:12
ja maar een sessie is je browser sluiten en je sessie is voorbij, dus password onthouden voor 1 sessie is niet slim
Mip
Gepost door Mip op vrijdag 12-12-2003 om 21:48:40
hm ik heb mn browser zo ingesteld datie alles wat vanuit nlhiphop komt moet toestaan.. lijkt te werken
[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-12-2003 @ 21:51:18 ]
Mip
Gepost door Mip op dinsdag 30-12-2003 om 10:22:14
hm ik ben dr achter gekomen dat het gebeurd als je van hieruit op een link klikt

zeker een IE probleem?
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 30-12-2003 om 11:54:48
Doe is een browser update dan? Zit je nog in IE 5.x ofzo? Ik snap al die vage problemen niet hoor...

Gebruik IE, Moz en Opera. Nergens problemen mee. Ik klik dagelijks op externe links vanuit hier. Bovendien heeft een link naar buiten geen invloed op NLhiphop.nl (immers kan een externe site niks aanpassen aan NLhiphop.nl of cookies van NLhiphop)

Advies iig browser update. (of gewoon Mozilla gaan gebruiken)
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Feedback /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0125 sec.